Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo net even een leuke bestelling gedaan
Referentie 90135
Eens kijken of dat wat is.
Kan je er nog een sample bij doen !
En natuurlijk fijne feestdagen allemaal.
Eergister een bestelling geplaatst 90117, wanneer kan ik het verwachten?
Fijne feestdagen iedereen!
ps, samples zouden ook leuk zijn![]()

Versturen we direct op de eerste werkdag na kerst (=maandag)
Dank je![]()
Als je deze nu nog niet hebt wel.. onvoorstelbaar
Ik heb je de detailpagina van de TNT via email toe gezonden.
maar het gratis Gaspari T-shirt en de Plasmajet samples die bij de Myofusion protein hoorden te zitten zijn er niet bij hoewel ze wel op de bestelbon staan 
pakketje binnen gekregen.. zat al 4 dagen zonder eiwitshakes
bedankt voor de pre workout samples... ben benieuwd naar Hemorush en wie weet werkt Crack nu wel een keer... zullen t zien.bedankt!

Nu al een week geleden dat ik besteld had , ik hoop dat ik het morgen binnenkrijg

De post in Belgie heeft zich vorige/deze week niet van de beste kant laten zien![]()

Als ik het vandaag niet heb , ik heb geduld , maar ik ga toch focking pissed of zijn , meestal duurt het een dag of 2 , 3 , nu al 8 dagen .
En nederland ligt maar een scheet ver van belgie , jezus christ ^^

Ik stuur je nu direct de bestelling nog een keer op. Mocht je de bestelling nu 2x krijgen dan graag 1x weigeren, deze komt dan vanzelf terug bij ons..De zending is de 23e gesorteerd in Belgie. (zie email) en daarna niets meerIk stuur je nu direct de bestelling nog een keer op. Mocht je de bestelling nu 2x krijgen dan graag 1x weigeren, deze komt dan vanzelf terug bij ons..
wat een klojo's daar in belgie... gaat vaak mis zo te lezen hier