Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling vorige week woensdag besteld 90039 maar nog steeds niets aangehad.
had onder rembours besteld dus 5 euro extra, maar helaas nog steeds niets ontvangen.

Net nog even een emmer Caseine eiwitten na besteld.

order nummer: 42714

Hebben jullie evt. nog samples van E-911 of een ander caffeine-supplement? Wil namelijk wel eens zoiets proberen icm me TMS. :D

haha, sta je daar in Amersfoort voor de deur van de body en fitshop...
'wij zijn gesloten tot 4 januari ivm vakantie'

Balen, moest nog een potje leucine halen.
dus die bestel ik morgen maar even;)

bestelling vorige week woensdag besteld 90039 maar nog steeds niets aangehad.
had onder rembours besteld dus 5 euro extra, maar helaas nog steeds niets ontvangen.

Juist aangekomen!!
er ligt wel een halve pot pure pump tuss de moesjes...

Bestelling van de 24e is vandaag afgeleverd in België, great.

Bedankt en alvast fijne feestdagen !

Bestelling van de 24e is vandaag afgeleverd in België, great.

Bedankt en alvast fijne feestdagen !

Ik heb vorige week dinsdag (23e - ref. 89951) besteld, maar nog niks aangekomen. Het lijkt bij TNT niet zo vlot te lopen, als ik hier zo een beetje rondlees in het topic. M'n bestelling heeft al een hele tijd de status 'Zending gesorteerd voor het land van bestemming'. Hopelijk komt het nog aan voor het einde van het jaar :(

De zending is de 23e gesorteerd in Belgie. (zie email) en daarna niets meer:mad: Ik stuur je nu direct de bestelling nog een keer op. Mocht je de bestelling nu 2x krijgen dan graag 1x weigeren, deze komt dan vanzelf terug bij ons..

Dus je hebt mijn bestelling nog eens verzonden , wat heeft TNT dan met mijn eerste pakketje gedaan ????

Hopelijk krijg ik ze deze keer , wanneer mag ik hem dan uiteindelijk verwachtende zijn , na nieuwjaar ?

Alvast bedankt om te reageren en hopelijk krijg ik mijn bestelling .

Ik heb vorige week dinsdag (23e - ref. 89951) besteld, maar nog niks aangekomen. Het lijkt bij TNT niet zo vlot te lopen, als ik hier zo een beetje rondlees in het topic. M'n bestelling heeft al een hele tijd de status 'Zending gesorteerd voor het land van bestemming'. Hopelijk komt het nog aan voor het einde van het jaar :(

Volgens de TNT moet het pakketje vandaag in Wommelgem worden afgegeven. Hou mij maar even op de hoogte..

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Dus je hebt mijn bestelling nog eens verzonden , wat heeft TNT dan met mijn eerste pakketje gedaan ????

Hopelijk krijg ik ze deze keer , wanneer mag ik hem dan uiteindelijk verwachtende zijn , na nieuwjaar ?

Alvast bedankt om te reageren en hopelijk krijg ik mijn bestelling .

Het gaat alleen om problemen specifiek in/naar Belgie. Die volgens de TNT nu echt opgelost moeten zijn. Ik ga er dus vanuit dat je het pakket binnen 48 uur hebt. Wat betreft die 1e vraag, die heb ik ook gesteld:D, helaas nog steeds geen antwoord:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

ff een tip voor B&F, koop nooit geen Enoxide meer in want het product werkt echt totaal niet.
Zelfs met 4 van die pillen onder je tong is er geen merkbaar effect...totale onzin dit supplement.

40 euro down the drain....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-enoxide-musclemeds-229627/

Ok en eerlijk is eerlijk, er zijn meer mensen die het niets vinden. Er zijn echter ook mensen die er wel degelijk goed op gaan.. moeilijke materie.

ff een tip voor B&F, koop nooit geen Enoxide meer in want het product werkt echt totaal niet.
Zelfs met 4 van die pillen onder je tong is er geen merkbaar effect...totale onzin dit supplement.

40 euro down the drain....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-enoxide-musclemeds-229627/

Enoxide werkt inderdaad niet. Veel shops hebben het al van de site gehaald. Ik heb begrepen dat als je niet tevreden was over dit supplement je een ander product mag uitkiezen. Gewoon omdat het echt pure oplichting is en de shops zich daar nu ook van bewust zijn.

haha, sta je daar in Amersfoort voor de deur van de body en fitshop...
'wij zijn gesloten tot 4 januari ivm vakantie'

Balen, moest nog een potje leucine halen.
dus die bestel ik morgen maar even;)

Dank je;) Versturen we natuurlijk direct!

Dank je;) Versturen we natuurlijk direct!

Haha jaa ik dacht eigenlijk, ik kan het misschien beter even halen. Weet ik zeker dat ik het direct heb. Dacht misschien is er wat vertraging met de post ofzo rond deze tijd.

maarja nu moet ik alsnog bestellen omdat ik daar voor een dichte deur stond xD

Haha jaa ik dacht eigenlijk, ik kan het misschien beter even halen. Weet ik zeker dat ik het direct heb. Dacht misschien is er wat vertraging met de post ofzo rond deze tijd.

maarja nu moet ik alsnog bestellen omdat ik daar voor een dichte deur stond xD

Post is gewoon 24u. in NL. Geen zorgen:)

Ok en eerlijk is eerlijk, er zijn meer mensen die het niets vinden. Er zijn echter ook mensen die er wel degelijk goed op gaan.. moeilijke materie.

Ja oke, ik schrijf het ook niet om te bashen naar b&f en kan natuurlijk ook niet voor anderen spreken. Maar dit is echt toch wel belachelijk imo.

Enoxide werkt inderdaad niet. Veel shops hebben het al van de site gehaald. Ik heb begrepen dat als je niet tevreden was over dit supplement je een ander product mag uitkiezen. Gewoon omdat het echt pure oplichting is en de shops zich daar nu ook van bewust zijn.

Het is wel extreem idd, maar ik verwacht geen vergoeding.
Wel raad ik anderen af het te kopen. Verder ben ik er klaar mee nu. :o

hey bnf,
kunnen jullie echt niet meer aan smart gainer komen?
ik vind hem erg goed
smaakt goed,
naar mijn mening beter dan mammoth,
met 2 shakes heb je even veel als 4shakes mammoth..
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven