AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bcaa's worden snel opgenomen dus dan heb je voor de training al de aminozuren in je lichaam. Volgens mij heeft de whey meer dan 30 min nodig dus de aminozuren worden dan geleidelijk aan tijdens + na de training opgenomen.

Correct me if im wrong. :p.

Zelf doe ik een uur voor training 30 gram whey.
Net ervoor PeptoPro of Magic EAA
Tijdens 10 gram in mijn drinken
En dan erna weer PeptoPro of Magic EAA
En dan 30 min na de training een 50 gram whey.

Edit: 18000 posts :D

Dat gaat lekker! :D

-Leon

Leon waarom zit je zo hoog in je eiwitten :p ?

gisteren bestelling geplaatst voor isolaat perfection en vandaag netjes binnen gekregen.
alleen 1 - puntje, ik heb dezelfde sample gekregen als de pot die ik besteld heb maar zo erg is dat niet.
toch goed optijd afgeleverd. top service...!!!!

Ik neem gemiddeld 420 gram eiwit per dag. Meestal

Whey+ brinta sochtends, kipfilet daarna, panga, biefstuk, zalm, kipfilet in de pan. Dan ga ik trainen en daarna neem ik dus de Vitargo+Whey, 4 eieren, Whey.

Elke maaltijd is meestal 45 gram eiwit. Ik houd wel een lekker vol gevoel. :)

De koolhydraten zitten gemiddeld op 105 gram.

-Leon

Pics van je fysiek ?

Met zo'n hoog gehalte aan eiwitten , moet je vast doen voor je massa te behouden en met maar 105 gram carbs sta je wsl heel scherp .

420/2=210kg
420/2.5=168kg
420/3=140kg

2-3gr Per lichaamsgewicht :p

gisteren bestelling geplaatst voor isolaat perfection en vandaag netjes binnen gekregen.
alleen 1 - puntje, ik heb dezelfde sample gekregen als de pot die ik besteld heb maar zo erg is dat niet.
toch goed optijd afgeleverd. top service...!!!!

Dank je!:)

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 16:53 ----------

Leon dit is misschien nog een leuk idee als nieuwe goodie? :D

http://www.bodybuilding.com/store/bbcom/powermixer.html

Maar dan natuurlijk een Body en Fitshop mixer. :D.

Ziet er wel goed uit:D Zal eens vragen of dat kan:cool:

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 16:54 ----------

Pics van je fysiek ?

Met zo'n hoog gehalte aan eiwitten , moet je vast doen voor je massa te behouden en met maar 105 gram carbs sta je wsl heel scherp .

Leon is even van zijn plek:D Ik hoop dat hij straks nog terug komt anders geeft hij morgenochtend antwoord.:)

Wanneer komt de Beta Alanine in poedervorm weer op voorraad?

Zo, een heerlijke bestelling geplaatst, Cookies&Cream Whey!

komen er ook eens koolhydraten zoals waxymaize of fast carbs in de aanbieding?

Beste Leon,

Ik heb een shaker van jullie gekregen en ik kijk nu naar die shaker en hij is kapot!
Zit een hele barst in :(

Hehe, heb het nodig, anders worden het wat teveel pillen in me Pre WO ;)
:p ik heb nog maar 20g of zoiet staan denk ik en anders word het trainen zonder beta ala en zonder de huidtintelingetjes :eek::p.
Had een maat een grote hoeveelheid beta ala gegeven, denk meer dan 5 gram en hij vond de tintelingen 'heel leuk'. De eerste keer dat je dat neemt en zeker zo'n dosis jeukt dat niet normaal veel :lol:.
Hopelijk is het morgen er weer want ga gebruik maken van de isolaat aanbieding, direct 4 potten bestellen :D. Hopelijk morgen ook de casseïne C&C terug beschikbaar maar vrees ervoor, daarvan zou ik ook weer direct 3 potten willen, kan ik weer voort voor minstens 3 maand:D.

Iemand enige ervaring met de aardbij en berry smaak van de casseïne? De berry zou niet zo heel erg lekker zijn zou in het verleden gezegd zijn als ik me dat goed herinner?

Laatst bewerkt:
:p ik heb nog maar 20g of zoiet staan denk ik en anders word het trainen zonder beta ala en zonder de huidtintelingetjes :eek::p.
Had een maat een grote hoeveelheid beta ala gegeven, denk meer dan 5 gram en hij vond de tintelingen 'heel leuk'. De eerste keer dat je dat neemt

Sja, die tintelingen heb ik maar 1 of 2 keer wat op me neus gevoeld, dus blijkbaar ben ik er niet al te gevoelig voor ;)

Sja, die tintelingen heb ik maar 1 of 2 keer wat op me neus gevoeld, dus blijkbaar ben ik er niet al te gevoelig voor ;)
Hangt ook af hoe veel je neemt. Stop er eens tijdje mee, had ik eens 2 weken gedaan en neem het dan opnieuw en direct een dubbele dosis, je zult het wel merken:D.

Laatst bewerkt:
Heb zojuist magic eaa en anabolic wms besteld, kreeg 2 minuten later ofzo al een verzonden berichtje :D

Ben benieuwd hoe het werkt. Ben van plan het zo te gebruiken:
Vul thuis men shakebeker met 50gr wms, 20gr EAA, 5gr result creatine

Avondmaal op ~45 min voor trainen

Direct voor training en direct na training drink ik men mixje voor de helft.

Als ik 30 min later thuis kom whey shake.

Doe ik het zo goed?

Heb zojuist magic eaa en anabolic wms besteld, kreeg 2 minuten later ofzo al een verzonden berichtje :D

Ben benieuwd hoe het werkt. Ben van plan het zo te gebruiken:
Vul thuis men shakebeker met 50gr wms, 20gr EAA, 5gr result creatine

Avondmaal op ~45 min voor trainen

Direct voor training en direct na training drink ik men mixje voor de helft.

Als ik 30 min later thuis kom whey shake.

Doe ik het zo goed?
Jep ziet er goed uit, eerst dacht ik 20g EAA is wat veel maar ik zie dat je het verdeelt over begin en einde training dus is het goed. Eventueel mag je wel nog ietsje meer WMS erbij doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven