MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F; Ik zou ZO blij zijn als dit in het assortiment wordt opgenomen; Pantothenic Acid 500 mg - 250 capsules van Now Foods! http://www.vitamientjenodig.nl/Now_pantothenic_acid_500_mg_250_capsules.htm Dus; is het mogelijk? :D

Ja, ga ik regelen voor je.:) Komt dan over ongeveer 2 weken in het assortiment.

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 16:35 ----------

Btw die protein bar sample dat erbij stak, chocolate mind wtf. Ik ging bijna over mijn nek ! Heb ik niet verder opgegeten. Ik kan tegen vele smaken tegen (oa Result vind ik lekker), maar combinatie van munt en chocolade, snap ik niet dat mensen dat binnenhouden ! :D Toch bedankt !

Haha:D Altijd goed!!

Pm gehad ?

sow B&F ik zie dat jullie de prijs van het isolaat hebben teruggedrongen. great work :) nu hoef ik nooit meer iets anders te kopen

Ja, ga ik regelen voor je.:) Komt dan over ongeveer 2 weken in het assortiment.

Superchil!l! Thanks! :D
Ik ben vast niet de enige die er blij van wordt, B5 zie ik vrij veel verschijnen in acne topics! En die van de tuinen is echt duur, enig idee hoe deze geprijst gaat worden? Of zie ik dat over 2 weken wel? :d

sow B&F ik zie dat jullie de prijs van het isolaat hebben teruggedrongen. great work :) nu hoef ik nooit meer iets anders te kopen

Dank je!:) De Isolaat Perfection loopt heel erg goed met de nieuwe prijzen. Zelfs iets te goed:D de smaak banaan is op in 2 weken terwijl we dachten ruim 2 maanden voorraad te hebben:rolleyes: Maar daar gaan we niet verder over klagen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 17:10 ----------

Superchil!l! Thanks! :D
Ik ben vast niet de enige die er blij van wordt, B5 zie ik vrij veel verschijnen in acne topics! En die van de tuinen is echt duur, enig idee hoe deze geprijst gaat worden? Of zie ik dat over 2 weken wel? :d

De prijs zal 6,50-6,90 zijn denk ik:) per 100 caps.

Gister besteld, vandaag in huis :trollface: microtrauma

Dank je!:) De Isolaat Perfection loopt heel erg goed met de nieuwe prijzen. Zelfs iets te goed:D de smaak banaan is op in 2 weken terwijl we dachten ruim 2 maanden voorraad te hebben:rolleyes: Maar daar gaan we niet verder over klagen:D

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 17:10 ----------

De prijs zal 6,50-6,90 zijn denk ik:) per 100 caps.

Dan ga ik die caps ook bestellen :)

Wat is nou precies het voordeel van isolaat tov perfection?

BCAA smaken slecht maar CEE is nog steeds op nr1 op vlak van (slechte) smaak :p. Beta alanine ga je niet erg lekker vinden de eerste keer dat je het neemt maar naarmate je het langer neemt ga je het als neutraal smaken. Is makkelijk binnen te krijgen, en zeker makkelijker dan BCAA's. Ik neem altijd een lepeltje en leg het poeder onder mn tong, doe er water bij en de Beta lost direct op, inslikken en nog een slok water nemen en het is binnen zonder enige smaakirritatie.
Edit: leon is sneller :p
ik weet hoe CEE smaakt ik heb het 1x genomen en verder heb ik die pot nooit meer aangeraakt enigen idee hoe ik die cee binnen kan krijgen ?

Yo,

Heb net een PWO capsule ingenomen van jullie huismerk en die zit nu vast in een plek in mn keel waarvan ik niet wist dat ik em had :p Kan drinken en eten wat ik wil maar ik krijg die unit niet naar beneden. Hoelang duurt het voor ie oplost in mn keel? Irriteert me nu en straks krijg ik ineens een dikke PWO-rush als ik net in mn bed lig ofzo :p

weer een bestelling bij jullie geplaatst

Referentie nummer: 223260
dexaprine en een pre workoutje om op het bedrag van 30 euro te komen ;).

wou eigenlijk voor 60 euro bestellen zodat ik die vetpercentagemeter als cadeau kon kiezen maar dat kon helaas niet meer? :(.

heb bij opmerkingen gevraagd of ik in plaats van de shakebeker wat pre workouts kon krijgen want me hele kast puilt er mee uit inmiddels haha.

groetjes

weer een bestelling bij jullie geplaatst

Referentie nummer: 223260
dexaprine en een pre workoutje om op het bedrag van 30 euro te komen ;).

wou eigenlijk voor 60 euro bestellen zodat ik die vetpercentagemeter als cadeau kon kiezen maar dat kon helaas niet meer? :(.

heb bij opmerkingen gevraagd of ik in plaats van de shakebeker wat pre workouts kon krijgen want me hele kast puilt er mee uit inmiddels haha.

groetjes

vanaf €99 kan je 3 cadeau's, waaronder de vet meter ;)

Jeej de capsule die in mn keel kampeerde is gezakt :cheer:

Had woensdag een pot Whey Perfection Cappuccino besteld, wilde ik al een tijdje maar was bang dat de smaak niet zou bevallen. Maar ik ben weer zeer onder de indruk hoor, erg lekker. Voor anderen die zich afvragen hoe de smaak is, het is te vergelijken met koude koffie die je in blikjes kan kopen, zoals van douwe egberts:

Bestelling is binnen :D Wordt weer knallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven