XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
pot is geen 2kg maar 1200g

Dus 40 doseringen en je moet 1 voor en 1 na de training? Dus dat komt neer op 20 dagen?

Soz had WMS gelezen xD. Examens zijn nog maar begonnen maar beginnen al hun tol te eisen :p.

http://bodyenfitshop.nl/bodybuilding-toppers/iforce-nutrition/hemavol_gebruik-dosering

Hemavol aanbevolen gebruik:
Gebruik Hemavol alleen op trainingsdagen en niet meer als 4 maal per week.
Neem 30-45 minuten voor de training 10 capsules Hemavol met 300 ml water.

Volg deze gebruiksaanwijzing precies, de aanbevolen dosering niet overschrijden.
Wanneer gewenst dan is Hemavol is uitstekend te combineren met je favoriete pre-workout.

en wat vond jij ervan

Ik heb Easy Cleanse AM/PM van Nowfoods besteld en binnengekregen, omdat ik dacht dat ik wel eens een clean beurtje kon gebuiken :P. Ik weet niet of het echt werkt, maar voor die paar cent schaad het niet om te proberen. Nu vraag ik mij af of ik deze elke moet innemen tot de potjes leeg zijn of dat ik deze met tussenpozen moet innemen? Ik weet dat je er 2 in de morgen, 2 aan eind van de morgen en dan 4 voor het slapen moet innemen, maar moet deze cycle dagelijks herhaald worden?

Ik heb Easy Cleanse AM/PM van Nowfoods besteld en binnengekregen, omdat ik dacht dat ik wel eens een clean beurtje kon gebuiken :P. Ik weet niet of het echt werkt, maar voor die paar cent schaad het niet om te proberen. Nu vraag ik mij af of ik deze elke moet innemen tot de potjes leeg zijn of dat ik deze met tussenpozen moet innemen? Ik weet dat je er 2 in de morgen, 2 aan eind van de morgen en dan 4 voor het slapen moet innemen, maar moet deze cycle dagelijks herhaald worden?
Algemeen geld voor dat soort producten dat je ze maximaal een bepaalde periode mag nemen, hoe lang bij dit product weet ik niet. Dit soort producten droogt je ook uit dus veel drinken. Ik heb niet extra info over dit product bekeken maar dit soort producten hebben ook een negatief effect op je spijsvertering wanneer je ze te lang neemt, zeg nu heel algemeen omdat ik, zoals ik al zei geen verdere info heb opgezocht over dit product. Verdere info moet je zelf maar eens opzoeken en B&F zal mss ook wat meer details kunnen geven.

Bij een plus minus vergelijkbaarheid product dat ik heb staan thuis mag maar max 10 dagen op rij genomen worden. Staat er bij jou echt niets op de doosjes van het supplement? Zelfs als dit niet op het product staat zou ik aanraden af en toe pauzes in te lassen of het alleen te nemen wanneer je het denkt nodig te hebben.

---------- Post added do 9 jun 2011 at 23:56 ----------

Hoezo? Die zogenaamde creatine pauze is helemaal niet nodig en al een aantal keer achterhaalt.
Juist maar ik stop af eens toe eens even om het supplement af en toe weer eens opnieuw te voelen. Als je het product voelt werken geeft dat een mentale boost die ik persoonlijk liever heb en me een extra boost geeft. Doe ik niet alleen met creatine maar ook met beta alanine. Geeft altijd lekkere boost wanneer ik ze opnieuw gebruik.

Laatst bewerkt:
Boeit niks, neem het zelf ook al jaren. Het is gewoon lekker voor die paar reps meer. Ik vind supps maar overrated alles wat je daardoor haalt kan ook met voeding. Al kan whami je vast het tegenovergestelde vertellen.

Juist maar ik stop af eens toe eens even om het supplement af en toe weer eens opnieuw te voelen. Als je het product voelt werken geeft dat een mentale boost die ik persoonlijk liever heb en me een extra boost geeft. Doe ik niet alleen met creatine maar ook met beta alanine. Geeft altijd lekkere boost wanneer ik ze opnieuw gebruik.

Stop maar 'ns met trainen voor een week !:D Gegarandeerd volgende keer dat je gaat bench pressen heb je een gigantische pomp en massa's spierpijn achteraf !

hoe moet je hemavol gebruiken sta nie op de side dank u

Gebruik Hemavol alleen op trainingsdagen en niet meer als 4 maal per week.
Neem 30-45 minuten voor de training 10 capsules Hemavol met 300 ml water.

Ik zou graag eens een andere creatine proberen (normaal de mono). Maar er zijn er zoveel op jullie site. Welke zijn de echte toppers?

Result (Mix creatines) of Total Muscle Solution zijn de echte toppers. Result is een mix van vier verschillende creatinesoorten en is (ongeacht de smaak) een zeer goed product. De combinatie zorgt voor een betere doorbloeding, spierkracht, Meer ATP en energie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Total Muscle Solution is natuurlijk weer van een heel ander niveau door de combinatie van: Creatine, Glutamine, BCAA's, Arginine en Citrulline. Een veel completer product wat zorgt voor spiergroei, spierpomp, uithoudingsvermogen en kracht.

-Leon

Hee B&F,

Ik ben door mijn huidige Post-workout heen (Total Muscle Solution), en wil graag een 'pauze' inlassen voor mijn creatine gebruik.
Is het handig om nu Anabolic WMS te nemen, en over ongeveer 5á6 weken 'Magnificent' te nemen als Post-Workout? (En uiteraard een kwartiertje/20 minuten later whey?)

Greetz ;)

In principe kan je doorgaan met creatine en anders is een pauze van 6 weken meer dan genoeg. Anabolic WMS is hiervoor een prima vervanger. Ik raad aan om +- 75 gram na de training te nemen met eventueel
Magic EAA of/en BCAA's. De combinatie van vrije aminozuren na de training met WMS is een perfecte spieropbouwende combo!

Hoelang kom je toe met die TMS? Want dat staat er toch niet duidelijk bij tenzij ik er over lees.

Welke dosering hanteer je? Er zitten namelijk 40 doseringen in 1 pot Total Muscle Solution.

15 dagen in totaal. :) De potten hoeven dus niet op.

-Leon

Okee, nice, maar helemaal onderaan staat wel dat na 2 maanden de celvorming vermindert ofzo en dat Crea dan minder effect heeft. Dus een kleine pauze er tussen, zal dat nut hebben?

Las het onderste stukje ook, maar kan het onderzoek niet vinden. Het enige wat er over gezegd word is dit: Uit ongepubliceerd materiaal blijkt dat spiercellen maar twee maanden een verhoogde creatinespiegel kunnen vasthouden. Als je langer gebruikt, zakt de spiegel toch. Welke mechanismen daarachter zitten is niet bekend, maar sportwetenschappers vermoeden dat de cel de aanmaak van creatine stilzet.

Sja, trek zelf je conclusies maar. Imo niet nodig om te stoppen omdat er gewenning ofzo kan optreden.

En naast de weekaanbiedingen nu ook de nieuwste producten van Body En Fitshop!

** NIEUW! **

Green Tea Slank - Ultra PureBody & Fit Sportsnutrition

Verhoogt vetafbraak - van EGCG in groene thee extract is aangetoond dat het de vetafbraak (de omzetting van vet in energie) met meer dan 30% kan doen laten toenemen.
EGCG in groene thee verhoogt noradrenaline, één van de belangrijkste vetafbrekende stofjes in het lichaam.

Verhoogt vetverbranding - helpt je afvallen doordat de verbranding versnelt zonder je hartslag te verhogen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat deze thee echt helpt met afvallen doordat het je stofwisseling versnelt. Wanneer je stofwisseling versnelt verbruikt je lichaam meer energie waardoor je sneller zult afvallen.

Geeft energie - verbranding geeft het lichaam meer energie en heeft daardoor zelfs een gunstige invloed op het uithoudingsvermogen.
Men voelt zich fitter!

Stilt honger en remt trek in zoetigheid - groene thee is ook een goede hongerremmer. Dit kan gedeeltelijk worden verklaard door het feit dat groene thee zowel noradrenaline als dopamine verhoogt. Een andere verklaring is dat groene thee cholecystokinin (CCK) verhoogt, een stofje dat de eetlust onderdrukt.
Er wordt ook aangenomen dat verbindingen in Groene Thee de opname van vetten en suikers in het lichaam remmen.

Groene Thee is dus zeer effectief als je wilt afslanken en bij ons bestel je de hoogste kwaliteit!

De allerbeste kwaliteit - Green Tea Slank - Ultra Pure bevat 98% Polyfenolen en maar liefst 250 mg EGCG per capsule. Van EGCG is bewezen dat het de afbraak van vetten verhoogt door de afbraak van noradrenaline te voorkomen. Ook heeft EGCG het vermogen de opbouw van vetten te blokkeren en eetlust te onderdrukken. Groene thee werkt alleen als het voldoende EGCG bevat. Green Tea slank - Ultra Pure bevat maar liefst 250 mg EGCG per capsule!

N-CarbamylglutamateBody & Fit Sportsnutrition

N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine!

N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt zo de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt.

Glucosamine SulfaatBody & Fit Sportsnutrition

Glucosamine wordt gebruikt bij de opbouw en het onderhoud van kraakbeen, gewrichtskapsel, pezen en andere 'bindweefsels'. Het draagt ook bij aan het in stand houden van de gewrichtsvloeistof.

Vooral bodybuilders die zwaar trainen maar ook voetballers, vechtsporters, fitnessers gebruiken dit product. Door het gebruik van Glucosamine blijven de spieren soepel, ook na zware sport-inspanningen. De glucosamine verbetert tevens de smering van deze gewrichten en peesscheden.

Vooral bij sportbeoefening waarbij de gewrichten zwaar worden belast, zoals gewichtstraining en hardlopen kan Glucosamine voor een belangrijke verlichting zorgen.

-Leon

Weer al eens 3 toppers bij in het assortiment. :thumbs: Na mijn examens nog eens een bestelling plaatsen. :p

Beta alanine al binnen? Kan ik mijn bestelling plaatsen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven