kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://bodyenfitshop.nl/bodybuilding-toppers/iforce-nutrition/hemavol_gebruik-dosering
Hemavol aanbevolen gebruik:
Gebruik Hemavol alleen op trainingsdagen en niet meer als 4 maal per week.
Neem 30-45 minuten voor de training 10 capsules Hemavol met 300 ml water.
Volg deze gebruiksaanwijzing precies, de aanbevolen dosering niet overschrijden.
Wanneer gewenst dan is Hemavol is uitstekend te combineren met je favoriete pre-workout.
. Ik weet niet of het echt werkt, maar voor die paar cent schaad het niet om te proberen. Nu vraag ik mij af of ik deze elke moet innemen tot de potjes leeg zijn of dat ik deze met tussenpozen moet innemen? Ik weet dat je er 2 in de morgen, 2 aan eind van de morgen en dan 4 voor het slapen moet innemen, maar moet deze cycle dagelijks herhaald worden?Hee B&F,
Ik ben door mijn huidige Post-workout heen (Total Muscle Solution), en wil graag een 'pauze' inlassen voor mijn creatine gebruik.
Hoezo? Die zogenaamde creatine pauze is helemaal niet nodig en al een aantal keer achterhaalt.
Algemeen geld voor dat soort producten dat je ze maximaal een bepaalde periode mag nemen, hoe lang bij dit product weet ik niet. Dit soort producten droogt je ook uit dus veel drinken. Ik heb niet extra info over dit product bekeken maar dit soort producten hebben ook een negatief effect op je spijsvertering wanneer je ze te lang neemt, zeg nu heel algemeen omdat ik, zoals ik al zei geen verdere info heb opgezocht over dit product. Verdere info moet je zelf maar eens opzoeken en B&F zal mss ook wat meer details kunnen geven.Ik heb Easy Cleanse AM/PM van Nowfoods besteld en binnengekregen, omdat ik dacht dat ik wel eens een clean beurtje kon gebuiken. Ik weet niet of het echt werkt, maar voor die paar cent schaad het niet om te proberen. Nu vraag ik mij af of ik deze elke moet innemen tot de potjes leeg zijn of dat ik deze met tussenpozen moet innemen? Ik weet dat je er 2 in de morgen, 2 aan eind van de morgen en dan 4 voor het slapen moet innemen, maar moet deze cycle dagelijks herhaald worden?
Juist maar ik stop af eens toe eens even om het supplement af en toe weer eens opnieuw te voelen. Als je het product voelt werken geeft dat een mentale boost die ik persoonlijk liever heb en me een extra boost geeft. Doe ik niet alleen met creatine maar ook met beta alanine. Geeft altijd lekkere boost wanneer ik ze opnieuw gebruik.Hoezo? Die zogenaamde creatine pauze is helemaal niet nodig en al een aantal keer achterhaalt.
http://www.ergogenics.org/sportvoeding34.html#1
Tada, als je dat nog niet weet als je op dit forum zit. Zou ik eens wat vaker gaan lezen. Echt al 100x voorbij gekomen.
Juist maar ik stop af eens toe eens even om het supplement af en toe weer eens opnieuw te voelen. Als je het product voelt werken geeft dat een mentale boost die ik persoonlijk liever heb en me een extra boost geeft. Doe ik niet alleen met creatine maar ook met beta alanine. Geeft altijd lekkere boost wanneer ik ze opnieuw gebruik.
Gegarandeerd volgende keer dat je gaat bench pressen heb je een gigantische pomp en massa's spierpijn achteraf !hoe moet je hemavol gebruiken sta nie op de side dank u
Ik zou graag eens een andere creatine proberen (normaal de mono). Maar er zijn er zoveel op jullie site. Welke zijn de echte toppers?
Hee B&F,
Ik ben door mijn huidige Post-workout heen (Total Muscle Solution), en wil graag een 'pauze' inlassen voor mijn creatine gebruik.
Is het handig om nu Anabolic WMS te nemen, en over ongeveer 5á6 weken 'Magnificent' te nemen als Post-Workout? (En uiteraard een kwartiertje/20 minuten later whey?)
Greetz![]()
Hoelang kom je toe met die TMS? Want dat staat er toch niet duidelijk bij tenzij ik er over lees.
Ik heb Easy Cleanse AM/PM van Nowfoods besteld en binnengekregen, omdat ik dacht dat ik wel eens een clean beurtje kon gebuiken. Ik weet niet of het echt werkt, maar voor die paar cent schaad het niet om te proberen. Nu vraag ik mij af of ik deze elke moet innemen tot de potjes leeg zijn of dat ik deze met tussenpozen moet innemen? Ik weet dat je er 2 in de morgen, 2 aan eind van de morgen en dan 4 voor het slapen moet innemen, maar moet deze cycle dagelijks herhaald worden?
De potten hoeven dus niet op.
Hoezo? Die zogenaamde creatine pauze is helemaal niet nodig en al een aantal keer achterhaalt.
Okee, nice, maar helemaal onderaan staat wel dat na 2 maanden de celvorming vermindert ofzo en dat Crea dan minder effect heeft. Dus een kleine pauze er tussen, zal dat nut hebben?