XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet! Hoop vandaag nog en anders dinsdag. ( Was vergeten dat het maandag Pinksteren is ) :o

-Leon
Ik heb zelfs nooit geweten dat het dan pinksteren is :D. Zal dan dinsdag wellicht dan eindelijk ook eens bestellen:p.
Welke smaak van de casseïne raad je aan nu de C&C niet beschikbaar is? Aardbei / berry / choco?

choco raad ik je aan.
ik ga hem zelf ook bestellen vandaag

Ik heb zelfs nooit geweten dat het dan pinksteren is :D. Zal dan dinsdag wellicht dan eindelijk ook eens bestellen:p.
Welke smaak van de casseïne raad je aan nu de C&C niet beschikbaar is? Aardbei / berry / choco?

Zelf vind ik de Berry lekker maar het blijft altijd persoonlijk..:)

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 12:34 ----------

choco raad ik je aan.
ik ga hem zelf ook bestellen vandaag

Top, dank je!:) Morgen in huis.

wanneer komt de oxyelite fatburner weer binnen??

Beta Alanine is vandaag binnen gekomen! :)

Ik kies altijd Berry. :) Een overheerlijke shake. :thumbs:

-Leon

Haha, laat dat maar zitten, ik ben niet echt zo'n liefhebber van fruit smaakjes

Thx om het te laten weten Leon :).
Nu nog ff wachten op wat maat van me wil en dan bestel ik meteen :).

Ditmaal bestelling idd binnen de 24u bij mij thuis ! Topservice !
Binnenkort een cutlog opstellen waarbij de Fast Diet combineer met de green tea slank !

Ook maar weer ff potje noxipro besteld. Grape is wel een super smaakje. Merkte dat ik na tijdje die ultra concentrated hemo rage gebruikt te hebben, ik continu een soort van zijsteek voelde.

Mooi zo, kan ik me bestelling plaatsen. Is de beta alanine neutraal qua smaak? Of is het net zo'n verrassing als BCAA?

Is neutraal van smaak! :)

Ook maar weer ff potje noxipro besteld. Grape is wel een super smaakje. Merkte dat ik na tijdje die ultra concentrated hemo rage gebruikt te hebben, ik continu een soort van zijsteek voelde.

Bedankt voor je bestelling! En natuurlijk beetje rustig aan doen , he? ;)

-Leon

Mooi zo, kan ik me bestelling plaatsen. Is de beta alanine neutraal qua smaak? Of is het net zo'n verrassing als BCAA?

hoe smaken bcaa's trouwens ?
BCAA smaken slecht maar CEE is nog steeds op nr1 op vlak van (slechte) smaak :p. Beta alanine ga je niet erg lekker vinden de eerste keer dat je het neemt maar naarmate je het langer neemt ga je het als neutraal smaken. Is makkelijk binnen te krijgen, en zeker makkelijker dan BCAA's. Ik neem altijd een lepeltje en leg het poeder onder mn tong, doe er water bij en de Beta lost direct op, inslikken en nog een slok water nemen en het is binnen zonder enige smaakirritatie.
Edit: leon is sneller :p

BCAA smaken slecht maar CEE is nog steeds op nr1 op vlak van (slechte) smaak :p. Beta alanine ga je niet erg lekker vinden de eerste keer dat je het neemt maar naarmate je het langer neemt ga je het als neutraal smaken. Is makkelijk binnen te krijgen, en zeker makkelijker dan BCAA's. Ik neem altijd een lepeltje en leg het poeder onder mn tong, doe er water bij en de Beta lost direct op, inslikken en nog een slok water nemen en het is binnen zonder enige smaakirritatie.
Edit: leon is sneller :p

Ultra Micronized BCAA Poeder is een BCAA supplement met hoge kwaliteit en met smaak. Onze klanten zijn hier tevreden erg tevreden over. En anders ix X-tend van Scivation ook een optie. :)

-Leon

Bedankt voor je bestelling! Ik ben benieuwd naar je cutlog. :)

-Leon

Btw die protein bar sample dat erbij stak, chocolate mind wtf. Ik ging bijna over mijn nek ! Heb ik niet verder opgegeten. Ik kan tegen vele smaken tegen (oa Result vind ik lekker), maar combinatie van munt en chocolade, snap ik niet dat mensen dat binnenhouden ! :D Toch bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven