bbmeal
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We versturen altijd direct dus zou goed moeten gaan![]()
heb bij opmerkingen gevraagd of ik in plaats van de shakebeker wat pre workouts kon krijgen want me hele kast puilt er mee uit inmiddels haha.
groetjes

Ik denk dat niemand echt weet wat je bedoelde. Ik weet wat microtrauma betekend.Ik zeg toch dat ik het heb!
Geef microtrauma geen kans, gebruik ProteinPerfectionMix.
Had woensdag een pot Whey Perfection Cappuccino besteld, wilde ik al een tijdje maar was bang dat de smaak niet zou bevallen. Maar ik ben weer zeer onder de indruk hoor, erg lekker. Voor anderen die zich afvragen hoe de smaak is, het is te vergelijken met koude koffie die je in blikjes kan kopen, zoals van douwe egberts:
net net net net besteld.
heb ook effe met B&F Gebeld en ze waren zo lief om mijnen nog te proberen erbij te steken bij de wagen van tnt.
B&F is dit gelukt ?
Referentie nummer: 223358
Faktuur datum: 10-06-2011
Betaalmethode: Onder Rembours

De genen die ik sprak aan de lijn Zou het proberen voor me als het lukte.Weet ik eigenlijk niet, als ze het hebben beloofd, dan hoop ik van wel inderdaad. Dank je, voor de bestelling
---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:35 ----------
Nee, mag niet verkocht worden in NL.
Ik zeg toch dat ik het heb!
Geef microtrauma geen kans, gebruik ProteinPerfectionMix.

thx voor de tip, hier zat ik ook al aan te denken.
Ik vind bv ijs met koffie smaak ook errug lekker, dus whey met koffiesmaak leek me ook wel wat.
Ga ik die bestellen de volgende keer, heb me vanille al bijna op.
De Ice Coffee. Die vind ik als ik eerlijk ben vele malen lekkerder.
Maar dat is nog even wachten.
Zet er ook bij dat je DBB member bent, schijnt te helpenwat moet ik bij opmerkingen zetten zodat ik een mooi pakketje krijg? want moet weer iets bestellen had het de vorige keer hier gezet maar dat bleek te laat![]()
. Hangt natuurlijk ook wat af van hoeveel je besteld hé.wat moet ik bij opmerkingen zetten zodat ik een mooi pakketje krijg? want moet weer iets bestellen had het de vorige keer hier gezet maar dat bleek te laat![]()

B&F als de bestelling nog niet is verzonden .
zouden jullie een sample van capuccino er in kunnen doen.
en eentje van de appel smaak .
zit al een tijdje te twijvelen over die 2
Geen weekend meer
vandaag sample binne gehad. body en fitshop your the best![]()