AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
yo B&F ik heb mijn bestelling gekregen en er zit zo'n nieuwe shakebeker bij; eentje met appelblauwzeegroee letters op.
is het de bedoeling dat als ik hem helemaal dichtschroef er nog altijd een spleet zit tussen het deksel en de dop? de andere hiervoor hadden dat niet.

bestelling trouwens 1 dag na besteldatum gekregen, top jongens! en die PAM spray heeft al goed diens gedaan bij het avondeten ;)

Hey hij blijkt toch bezorgd te zijn uiteindelijk, alleen geen verzonden-mailtje. Sorry voor al het gedoe :p en bedankt voor de moeite :cool:

Hey hij blijkt toch bezorgd te zijn uiteindelijk, alleen geen verzonden-mailtje. Sorry voor al het gedoe :p en bedankt voor de moeite :cool:

Mooi:) en No problem:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:17 ----------

yo B&F ik heb mijn bestelling gekregen en er zit zo'n nieuwe shakebeker bij; eentje met appelblauwzeegroee letters op.
is het de bedoeling dat als ik hem helemaal dichtschroef er nog altijd een spleet zit tussen het deksel en de dop? de andere hiervoor hadden dat niet.

bestelling trouwens 1 dag na besteldatum gekregen, top jongens! en die PAM spray heeft al goed diens gedaan bij het avondeten ;)

Dank je:) Test de shaker maar even, als deze niet goed is dan sturen we wel even een nieuwe. laat maar weten.:cool:

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:18 ----------

is mij toen verteld van niet :dunno:

TNT mag eigenlijk niet bij de buren afleveren, tenzij aangegeven.:rolleyes:

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:19 ----------

bestelling binnen :D
Alleen jammer dat de 2 dextrose potten beide Berry Blast zijn ipv 1x Berry Blast en 1x Fruit Punch.

Excuses! PM even direct na een volgende bestelling dan maken we er een extra mooi pakketje van:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:20 ----------

Vandaag naar onze post kantoor gegaan.
ze zijden dat ik hem morgen moest (ophalen ).
ik dacht dat rembours betekent dat het gebracht word beetje raar:p
B&F kunnen jullie dit uitleggen snap het niet zo :p
btw al 5dagen terug besteld natuurlijk niet jullie bedoeling maarja :(
al 1weekje zonder creatine kilo's vliegen eraf jammer lolz:p

Snap ik ook niet helemaal eigenlijk. PM anders even het referentienumme dan kijkt Leon er morgenochtend even naar:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:22 ----------

Vyomax is precies wel een zeer budgetvriendelijk merk? Ofwel kunnen jullie de prijzen echt enorm strak houden. :D.

P.S. Komen de samples van de 3 nieuwe smaken van whey perfection gelijk met de potten of gaan ze iets later komen?

We hebben Vyomax echt heel groot ingekocht en houden een heel kleine marge aan. Prijs-kwaliteit een heel goede aanwinst inderdaad. We verwachten er veel van. De prijzen die je ziet zijn al de prijzen zoals ze vrijdag in de weekaanbieding komen.:)

Ik hoop dat de samples gelijk komen met de potten. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

Laatst bewerkt:
Mijn bestelling protein perfection over +- een maand zal wss cookies and cream worden :D
Echt lekker. En bedankt voor de samples! :D

Wat vinden jullie de lekkerste smaak B&F?

Dank je! Whey Perfection is en blijft onze absolute topper!:)

Mijn favoriete smaken nu;
Berry
Cookies
Frambozen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:26 ----------

Fuuuuuu, waarom geeft tnt mijn pakketje af bij buren die er nooit zijn!

Dat mag eigenlijk niet inderdaad.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:27 ----------

weer een bestelling geplaatst:D Lean Gain strawberry en Whey Perfection Chocolate, en nog een extra shakebeker (dus 2 in totaal), altijd handig:cool:

Heel goede keuzes. 2 toppers is ons assortiment!:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:28 ----------

Uw bestelling met referentienummer: 224129 is verzonden.

Nice :D

Thanks - morgen in huis!:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:29 ----------

'Doosje' aangekomen :). Kon hem maar net in mn armen nemen :p. Had m nie meer vandaag verwacht :).
Big ty voor alle extras en nog eens extra bedankt aan Ilco:D. Ben héééél trevreden:D.

Isolaat berry al geprobeerd, erg lekker! :)

Graag gedaan! Isolaat Perfection gaat ook echt als een raket!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zijn eigenlijk de nieuwe smaken voor whey perfection, heb ik blijkbaar gemist :D

Mag dat niet, pakketje bij de buren afgeven? Raar, bij mij doen ze het namelijk altijd... (tenzij ik er expliciet bij vermeld dat ik niet wil dat ze het doen)

Nja, off topic... nevermind.

Wat zijn eigenlijk de nieuwe smaken voor whey perfection, heb ik blijkbaar gemist :D

We krijgen:D

Cool Cassis
Ice Coffee
Lemon Ice

Allemaal heerlijk frisse smaken. Cool Cassis is mijn favoriet.
Stuk voor stuk:zuip:

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 21:42 ----------

Mag dat niet, pakketje bij de buren afgeven? Raar, bij mij doen ze het namelijk altijd... (tenzij ik er expliciet bij vermeld dat ik niet wil dat ze het doen)

Nja, off topic... nevermind.

Wij geven aan dat het persoonlijk moet worden afgegeven. Dat lukt niet altijd begreep ik al inderdaad:D

ben me afschrift al weken kwijt, heb gemaild naar afterpay.. niks terug gekregen.
Stel ik zou hem terugkrijgen met boete, wat zal die boete dan kosten??
Sta ik nu ook als wanbetaler bij b&f ingeschreven:P , want ik wil gwn betalen ;)

Mmm cassis en lemon lijken Inderdaad goed :D

PM Gestuurd :D
oeh lekkeren smaken komer der aan :rolleyes:
hebben jullie ook sampling van die smaken.
want ben vanplan om de sample pack aan te vragen binnekort:D

Laatst bewerkt:
ben me afschrift al weken kwijt, heb gemaild naar afterpay.. niks terug gekregen.
Sta ik nu ook als wanbetaler bij b&f ingeschreven:P , want ik wil gwn betalen ;)
Indien je voor de vervaltermijn bericht gestuurd hebt (waar ze blijkbaar geen antw op gegeven hebben) kan je weigeren de extra kosten te betalen wat afterpay zelf dan maar moet betalen. Ik denk dat wanneer zoiets voorvalt je best ook direct bericht stuurt naar B&F, die zullen dan naar alle waarschijnlijkheid direct contact opnemen met hen. Succes ermee!
hebben jullie ook sampling van die smaken.
want ben vanplan om de sample pack aan te vragen binnekort:D
Ze gaan er in de toekomst ook samples van krijgen maar hebben ze dus nog niet. Zal nog minstens 3 weken duren. (mn antwoord is afgeleid uit antwoorden van B&F van de laatste 2 dagen)

----------------------------------------------------------------------------

Van die nieuwe smaakjes kijk ik het meest uit naar die Ice Coffee :p

Laatst bewerkt:
ik ook trouwens naar de Ice coffe
ps Leon als me pm gelezen ?

Je kan het beste snel met afterpay zelf bellen. Ik zou inderdaad niet te lang wachten op e-mails etc. Bellen is altijd het snelst. :)

Mmm cassis en lemon lijken Inderdaad goed :D

Tijdens de testronde hier op de zaak waren dit inderdaad super smaken! Ik was verrast! :)

ik ook trouwens naar de Ice coffe
ps Leon als me pm gelezen ?

P.M gelezen en beantwoord! :)

Owh nee :p Bedoelde de smaken van Protein Perfection :D

Oeps! :D

Ik zelf heb aardbei onder mijn bureau staan, maar ook zeer goede verhalen gehoord over Cookies and Cream en Fresh Berry! :thumbs:

-Leon

---------- Post added do 16 jun 2011 at 08:57 ----------

Dat is geen probleem. Heb het hier nog een keer extra uitgetest voor je. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Hoi bf,

Had de Weekaanbieding 570 Gram + Gratis Beta-Alanine besteld, alleen de beta alanine zat er niet bij? :(

Snap ik:) Bel ze anders even, de klantenservice is er heel vriendelijk. Zij helpen je vast verder. Hou mij maar even op de hoogte. Als het niet lukt dan kijk ik even wat ik kan doen. Komt goed.

Afterpay - contact.

---------- Post added do 16 jun 2011 at 10:42 ----------

Regel ik direct. morgen in huis:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven