DikkeEend
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
is mij toen verteld van niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

echt waar dat is dan raar

Hey hij blijkt toch bezorgd te zijn uiteindelijk, alleen geen verzonden-mailtje. Sorry voor al het gedoeen bedankt voor de moeite
![]()
en No problem
yo B&F ik heb mijn bestelling gekregen en er zit zo'n nieuwe shakebeker bij; eentje met appelblauwzeegroee letters op.
is het de bedoeling dat als ik hem helemaal dichtschroef er nog altijd een spleet zit tussen het deksel en de dop? de andere hiervoor hadden dat niet.
bestelling trouwens 1 dag na besteldatum gekregen, top jongens! en die PAM spray heeft al goed diens gedaan bij het avondeten![]()
Test de shaker maar even, als deze niet goed is dan sturen we wel even een nieuwe. laat maar weten.

bestelling binnen
Alleen jammer dat de 2 dextrose potten beide Berry Blast zijn ipv 1x Berry Blast en 1x Fruit Punch.

Vandaag naar onze post kantoor gegaan.
ze zijden dat ik hem morgen moest (ophalen ).
ik dacht dat rembours betekent dat het gebracht word beetje raar
B&F kunnen jullie dit uitleggen snap het niet zo
btw al 5dagen terug besteld natuurlijk niet jullie bedoeling maarja
al 1weekje zonder creatine kilo's vliegen eraf jammer lolz![]()

Vyomax is precies wel een zeer budgetvriendelijk merk? Ofwel kunnen jullie de prijzen echt enorm strak houden..
P.S. Komen de samples van de 3 nieuwe smaken van whey perfection gelijk met de potten of gaan ze iets later komen?

Mijn bestelling protein perfection over +- een maand zal wss cookies and cream worden
Echt lekker. En bedankt voor de samples!
Wat vinden jullie de lekkerste smaak B&F?

Fuuuuuu, waarom geeft tnt mijn pakketje af bij buren die er nooit zijn!
weer een bestelling geplaatstLean Gain strawberry en Whey Perfection Chocolate, en nog een extra shakebeker (dus 2 in totaal), altijd handig
![]()

Uw bestelling met referentienummer: 224129 is verzonden.
Nice![]()

'Doosje' aangekomen. Kon hem maar net in mn armen nemen
. Had m nie meer vandaag verwacht
.
Big ty voor alle extras en nog eens extra bedankt aan Ilco. Ben héééél trevreden
.
Isolaat berry al geprobeerd, erg lekker!![]()

Wat zijn eigenlijk de nieuwe smaken voor whey perfection, heb ik blijkbaar gemist![]()

Mag dat niet, pakketje bij de buren afgeven? Raar, bij mij doen ze het namelijk altijd... (tenzij ik er expliciet bij vermeld dat ik niet wil dat ze het doen)
Nja, off topic... nevermind.

Indien je voor de vervaltermijn bericht gestuurd hebt (waar ze blijkbaar geen antw op gegeven hebben) kan je weigeren de extra kosten te betalen wat afterpay zelf dan maar moet betalen. Ik denk dat wanneer zoiets voorvalt je best ook direct bericht stuurt naar B&F, die zullen dan naar alle waarschijnlijkheid direct contact opnemen met hen. Succes ermee!ben me afschrift al weken kwijt, heb gemaild naar afterpay.. niks terug gekregen.
Stel ik zou hem terugkrijgen met boete, wat zal die boete dan kosten??
Sta ik nu ook als wanbetaler bij b&f ingeschreven, want ik wil gwn betalen
![]()
Ze gaan er in de toekomst ook samples van krijgen maar hebben ze dus nog niet. Zal nog minstens 3 weken duren. (mn antwoord is afgeleid uit antwoorden van B&F van de laatste 2 dagen)hebben jullie ook sampling van die smaken.
want ben vanplan om de sample pack aan te vragen binnekort![]()

Dank je! Whey Perfection is en blijft onze absolute topper!
Mijn favoriete smaken nu;
Berry
Cookies
Frambozen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bedoelde de smaken van Protein Perfection 
ben me afschrift al weken kwijt, heb gemaild naar afterpay.. niks terug gekregen.
![]()

ik ook trouwens naar de Ice coffe
ps Leon als me pm gelezen ?

yo B&F ik heb mijn bestelling gekregen en er zit zo'n nieuwe shakebeker bij; eentje met appelblauwzeegroee letters op.
is het de bedoeling dat als ik hem helemaal dichtschroef er nog altijd een spleet zit tussen het deksel en de dop? de andere hiervoor hadden dat niet.
bestelling trouwens 1 dag na besteldatum gekregen, top jongens! en die PAM spray heeft al goed diens gedaan bij het avondeten![]()

Hoi bf,
Had de Weekaanbieding 570 Gram + Gratis Beta-Alanine besteld, alleen de beta alanine zat er niet bij?![]()

p.m mij je ref nummer even.
maak ik het in orde.
-leon
ben me afschrift al weken kwijt, heb gemaild naar afterpay.. niks terug gekregen.
![]()
Bel ze anders even, de klantenservice is er heel vriendelijk. Zij helpen je vast verder. Hou mij maar even op de hoogte. Als het niet lukt dan kijk ik even wat ik kan doen. Komt goed.