MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&f,

vriend van mij wil graag iets van eiwitten binnen krijgen hij wil alleen totaal geen vet aan komen. :P wat moet ik heb aan raden, de wp/isolaat/amino's en zo ja welke? xD

nog steeds niet ontvangen beetje jammer :(
denk niet echt dat ze hem nog gaan bezorgen k*t tnt
Blijkbaar niet meer bij de bestellingen van vrijdag geraakt en vandaag verzonden. Voor morgen dus ;)
B&f,

vriend van mij wil graag iets van eiwitten binnen krijgen hij wil alleen totaal geen vet aan komen. :P wat moet ik heb aan raden, de wp/isolaat/amino's en zo ja welke? xD
In feite zijn zowel whey als isolaat goed omdat de gewone whey al lage percentages vet en koolhydraten heeft maar als hij echt bijna niets wil isolaat. Alleen amino's alleen lijkt me niet zo goed. Morgen zul je wellicht gelijkaardig antw horen van B&F :)

Vgl op vlak van vet%:
Die 1,15 gram meer vet in de whey die er per shake van 28 gram zit gaat echt het verschil niet maken. Het meeste vet krijg je sowieso via je voeding binnen. Indien hij meerdere shakes drinkt per dag van meer dan 28 gram dan kan het natuurlijk wel een verschil maken. Met koolhydraten gelijk verhaal alleen zijn die koolhydraten nog minder erg dan vet.

Vgl op vlak van prijs:
1) Per kilogram eiwitten (exclusief al de andere bestandsdelen) kost de whey 13,8 procentpunten minder (van beide minimumprijzen - 4540g whey en 4x2000g isolaat).
2) Per kilogram eiwitten (exclusief al de andere bestandsdelen) kost de whey 5,2 procentpunten minder (van beide maximale prijs - 2270g whey en 2000g isolaat).
-> de extra kost voor isolaat is dus minimaal. Beide zijn een goede keuze, een foute keuze is er niet:).

Berekening in spoiler
1)
Isolaat: 8000*0,89=7120 gram eiwitten per pot ; 128€/(7120/1000)=17,98€ per kilo eiwitten
Whey: 4540*0,78=3541,2 gram eiwitten per pot ; 54,9€/(3541,2/1000)=15,5€ per kilo eiwitten
17,98=100% -> 15,5=86,24% Dus de whey is 13,76 procentpunten goedkoper

2)
Isolaat: 2000*0,89=1780 gram eiwitten per pot ; 34,9€/(1780/1000)=19,61€ per kilo eiwitten
Whey: 2270*0,78=1770,6 gram eiwitten per pot ; 32,9€/(1770,6/1000)=18,58€ per kilo eiwitten
19,61=100% -> 18,58=94,77% Dus de whey is 5,23 procentpunten goedkoper

Procentpunt is niet gelijk aan procent(!)

Laatst bewerkt:
Hee Leon-Ilco, bij mij volgstatus staat er nog steeds voorgemeld en niet al gesorteerd wat er normaal gesproken hoort te staan wil hij morgen aankomen. Komt dit dan doordat jullie pakketjes later opgehaald worden ofzo ivm de openingstijden tot 10 uur?:o

Dat klopt. Maar door de feestdagen heeft de TNT dus pas gister alles opgehaald. :)

Ilco/Leon,

ken m'n refertenummer niet van buiten maar ik heb vandaag de bestelling ontvangen.
Bedankt voor al dat extra's !!!
Bedankt voor je antwoord.
Ik zal dan eerstdaags de Beta Alanine bestellen.

Thanks voor de topservice,

Daniell.

Graag gedaan, Daniell!

Blij dat ik een goede oplossing kon aanbieden. Veel plezier met het pretpakket. :D

-Leon

Denk niet dat je vandaag nog antw zult krijgen. Bij mijn vorige pakket dacht ik dat de info ook maar iets voor middernacht was verschenen. Bij het pakket waar ik nu op wacht heb ik de zelfde status. En ja ze komen rond 22:00 de pakketjes ophalen bij B&F, of ze maar 1x per dag komen weet ik niet. Volgens mij moet je je geen zorgen maken en heb je morgen je pakket tenzij TNT nog wat vertraging heeft door de feestdag:).

De TNT heeft inderdaad niet gewerkt op de feestdagen. Alle bestellingen zijn er gister natuurlijk gewoon uitgegaan. :)

net een bestelling geplaatst, kreeg dezelfde minuut al dat ie was verzonden :P

Uitgeprint, ingepakt en klaar om verzonden te worden. :)

nog steeds niet ontvangen beetje jammer :(
denk niet echt dat ze hem nog gaan bezorgen k*t tnt

Blijkbaar niet meer bij de bestellingen van vrijdag geraakt en vandaag verzonden. Voor morgen dus ;)

In feite zijn zowel whey als isolaat goed omdat de gewone whey al lage percentages vet en koolhydraten heeft maar als hij echt bijna niets wil isolaat. Alleen amino's alleen lijkt me niet zo goed. Morgen zul je wellicht gelijkaardig antw horen van B&F :)

Vgl op vlak van vet%:
Die 1,15 gram meer vet in de whey die er per shake van 28 gram zit gaat echt het verschil niet maken. Het meeste vet krijg je sowieso via je voeding binnen. Indien hij meerdere shakes drinkt per dag van meer dan 28 gram dan kan het natuurlijk wel een verschil maken. Met koolhydraten gelijk verhaal alleen zijn die koolhydraten nog minder erg dan vet.

Vgl op vlak van prijs:
1) Per kilogram eiwitten (exclusief al de andere bestandsdelen) kost de whey 13,8 procentpunten minder (van beide minimumprijzen - 4540g whey en 4x2000g isolaat).
2) Per kilogram eiwitten (exclusief al de andere bestandsdelen) kost de whey 5,2 procentpunten minder (van beide maximale prijs - 2270g whey en 2000g isolaat).
-> de extra kost voor isolaat is dus minimaal. Beide zijn een goede keuze, een foute keuze is er niet:).

Berekening in spoiler
1)
Isolaat: 8000*0,89=7120 gram eiwitten per pot ; 128€/(7120/1000)=17,98€ per kilo eiwitten
Whey: 4540*0,78=3541,2 gram eiwitten per pot ; 54,9€/(3541,2/1000)=15,5€ per kilo eiwitten
17,98=100% -> 15,5=86,24% Dus de whey is 13,76 procentpunten goedkoper

2)
Isolaat: 2000*0,89=1780 gram eiwitten per pot ; 34,9€/(1780/1000)=19,61€ per kilo eiwitten
Whey: 2270*0,78=1770,6 gram eiwitten per pot ; 32,9€/(1770,6/1000)=18,58€ per kilo eiwitten
19,61=100% -> 18,58=94,77% Dus de whey is 5,23 procentpunten goedkoper

Procentpunt is niet gelijk aan procent(!)

Inderdaad Whami, opdezelfde dag bezorgen lukt zelfs ons nog niet! :D

-Leon

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 08:33 ----------

B&f,

Met Whey Perfection en Magic EAA heeft je vriend al een flinke voorsprong. Dit zijn hoogwaardige kwaliteit eiwitten en aminozuren, welke het lichaam nodig heeft om sneller te herstellen en meer droge spiermassa op te bouwen. Verder is een correct voeding- en trainingschema ook belangrijk. :)

Topproducten waar je niet mis mee kan gaan. :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Beste B&F,
Pakketje is binnen :D, alleen heb ik banana smaak (sample aangevraagd, ook binnen, verder geen probleem mee :) )
alleen is de pot zelf ook banana, echter heb ik toch cream & cookies aangevraagd, hij is nog ongeopend, is het mogelijk dit per retour te verwisselen? (ik stuur de mijne terug, en B&F stuurt C&C?)

:thumb: Zeker interessant. Dexaprine is een heel actueel product waar veel mensen interesse in zullen hebben:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 11:27 ----------

Beste B&F,
Pakketje is binnen :D, alleen heb ik banana smaak (sample aangevraagd, ook binnen, verder geen probleem mee :) )
alleen is de pot zelf ook banana, echter heb ik toch cream & cookies aangevraagd, hij is nog ongeopend, is het mogelijk dit per retour te verwisselen? (ik stuur de mijne terug, en B&F stuurt C&C?)

Post of PM je referentienummer even dan stuur ik je een cookie sample na:) (de banaan hoeft niet terug)

Post of PM je referentienummer even dan stuur ik je een cookie sample na:) (de banaan hoeft niet terug)

Haha nee joh, ik hoef geen sample ervan (toch bedankt), ik wou weten of het mogelijk is dat als ik mijn pakketje terug stuur, dat het vervangen kan worden voor een C&C (pot is nog dicht) :) (mijn excuus als ik voor extra moeite zorg)

Haha nee joh, ik hoef geen sample ervan (toch bedankt), ik wou weten of het mogelijk is dat als ik mijn pakketje terug stuur, dat het vervangen kan worden voor een C&C (pot is nog dicht) :) (mijn excuus als ik voor extra moeite zorg)
Ze leveren snel bij jou :p ik had al lang voor jou besteld en mn pakket staat op: 15.06.2011: Zending gesorteerd voor het land van bestemming:(:p. Had ik eigenlijk wel verwacht met die feestdag:p.

Beste B&F

Ik bestel geregeld bij powersupplements, maar ben eigenlijk niet zo tevreden over de gagdets die zij aanbieden. Ik vind het bij jullie dan weer interessanter + het feit dat jullie volgende dag kunnen leveren mits bestelling voor 22u ( ipv 16u).

Swat, ik ben eigenlijk op zoek naar een eiwitreep bij jullie die overeenkomt met de Hardcore Protein Block van BestBodyNutrition:
http://www.best-body-nutrition.com/hardcore-eiweiss-protein-block.php?SPRACHE=1

--> bevat per 90g 45gr proteins.

Op jullie site vind ik bijzonder veel repen, maar niet echt degene die aansluit bij die van bestbody. of zie ik dit verkeerd?

Mijn vraag is dus:
1- welke reep raden jullie me aan?
2- komt deze reep ooit nog in jullie gamma of niet?

Bedankt.

Tuurlijk, geen probleem. Excuses niet nodig:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 13:19 ----------

Ik woon niet zo ver van Heerenveen vandaan :)

Je kunt het ook komen ruilen als je wilt, er zijn altijd wel mensen van 7:30-22:00 uur:) Altijd welkom!:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 13:22 ----------

Beste B&F

Ik bestel geregeld bij powersupplements, maar ben eigenlijk niet zo tevreden over de gagdets die zij aanbieden. Ik vind het bij jullie dan weer interessanter + het feit dat jullie volgende dag kunnen leveren mits bestelling voor 22u ( ipv 16u).

Swat, ik ben eigenlijk op zoek naar een eiwitreep bij jullie die overeenkomt met de Hardcore Protein Block van BestBodyNutrition:
http://www.best-body-nutrition.com/hardcore-eiweiss-protein-block.php?SPRACHE=1

--> bevat per 90g 45gr proteins.

Op jullie site vind ik bijzonder veel repen, maar niet echt degene die aansluit bij die van bestbody. of zie ik dit verkeerd?

Mijn vraag is dus:
1- welke reep raden jullie me aan?
2- komt deze reep ooit nog in jullie gamma of niet?

Bedankt.

45 gram eiwit per reep is veel, eerlijk is eerlijk. Ik ga er dan ook meteen mee aan het werk:) Ik vind zelf die van Optimum of Dymatize goed en lekker.

Ik ben van gedachte veranderd, ik hou hem wel, ben er wel tevreden mee :thumbs: (namelijk lekker door de kwark :))
Alleen is de pot helemaal vernieuwd, en een andere maatschep, is dit nieuw? :D

Ja,klopt helemaal:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 13:36 ----------

Om even terug te komen op de eiwitrepen van net:D

Deze krijgen we net binnen; Protein FlapJacks
-Spiermassa Flapjacks!
-115 gram per reep
-15 Gram eiwitten per reep!
-Heerlijke smaken
-Beter door complexe koolhydraten

De smaak is echt lekker, heb zelf net de eerste op:D

De prijzen zijn buitengewoon;

Per Box van 12 Bars voor 12,90!!!!!!!!!!!!!

(wordt de weekaanbieding prijs van vrijdag maar ik dacht ik zet het nu vast neer:D

Hey,

Heb net 9kilo whey bestelt en de gifts aangevinkt, alleen bij het einde staan de eerste 2 gifts er wel bij behalve de laatste: vet%meter. Heb het paar keer geprobeerd maar blijft hetzelfde.
Kan ik deze wel verwachten met post of .......???

Alvast bedankt

-Stefan :)

Hey,

Heb net 9kilo whey bestelt en de gifts aangevinkt, alleen bij het einde staan de eerste 2 gifts er wel bij behalve de laatste: vet%meter. Heb het paar keer geprobeerd maar blijft hetzelfde.
Kan ik deze wel verwachten met post of .......???

Alvast bedankt

-Stefan :)

Geef even je referentienummer door dan regelen we het direct:)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 14:18 ----------

Protein Shakes RTD
-Kant & Klare Eiwitshake!
-28 Gram eiwitten per shake!
-Heerlijke Milkshake smaken
-Beter door Glutamine Peptides
-Beter door Vitamines
-Beter door Mineralen
-Perfect voor Bodybuilding en Dieet!

Ook vast voor weekaanbieding prijzen!

Inmiddels al bij drie bestellingen gehad dat ik voor 22:00 besteld heb, maar de volgende dag niks ontvangen heb...

Niet zon probleem, maar ook weer niet helemaal netjes. Zal wel met tnt te maken hebben dan. Woon in Utrecht dus zon uithoek ist nou ook weer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven