Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het eigenlijk normaal dat ik al meer dan 8 dagen aan het wachten ben voor een bestelling en deze nog steeds dit bericht krijg 'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar ' ?

Is het eigenlijk normaal dat ik al meer dan 8 dagen aan het wachten ben voor een bestelling en deze nog steeds dit bericht krijg 'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar ' ?
Ga ik het voor je in orde maken. 
B&F,
Bij de radical fat loss stack dosering staat 2 Fast Diet na het ontbijt en lunch.
Echter op de verpakking (en website volgens mij ook) staat dat je er 2 maal daags 1 en niet meer als 2 p/dag mag nemen.
Welke klopt nu?
Alvast bedankt!

net pakketje ontvangen, had bij opmerkingen gezet dat ik wat extra samples wou (zie vorige posts) en nu stak er weer niks extra bijbeetje jammer wel want ben toch een vaste klant
![]()

Vandaar dat we ook zoveel mogelijk sample acties proberen te houden. 

Leon ik heb je weer een pm gestuurd klopt helemaal niks van die tnt
trouwens al tip van de sluier over de aanbieding ?
edit.
ik heb me bestelling opgehaald bij tnt.
maar ik heb er een rembours formulier in gevonden met de code 223358.
en daarna afzender body en fitshop
8447GK
Kuper 12
maar ik snap het rembours gedoe nu niet want heb hem zelf moeten halen .
maar verder niet echt een probleem

. Neem er ook nog wat andere dingen bij en heb zo ook een goede pomp tijdens het leren!
. Iedereen weet het dus voor de herexamens, PWOPP is aanrader 
Nee, dat is niet de bedoeling. Wat is je ref nummer?Ga ik het voor je in orde maken.
![]()
Die pre workout pil is wel erg handig om wakker te blijven zonder een moe gevoel. Van caf alleen had ik wel meer energie maar nog steeds alle symptomen van oververmoeidheid maar met die pwopp niet. Neem er ook nog wat andere dingen bij en heb zo ook een goede pomp tijdens het leren!
Toch wel een aanrader voor te helpen leren, kom wellicht wel een beetje laat mee, nog maar weekje examens. Iedereen weet het dus voor de herexamens, PWOPP is aanrader
![]()
Hopen dat iedereen netjes gaat slagen!!! En anders....

Het gaat om 2 shakebekers. Daar staat heel duidelijk bij;
(LET OP: alleen te bestellen icm met andere producten)
Die worden dus niet los verzonden eigenlijk,. Maar ik zal je matsen en ze alsnog verzenden dan heb je de shakers morgen.
, ik had deze week nog een pot besteld, had ik ze even goed daarbij kunnen bestellen, maar aangezien ik er dringend nieuwe nodig had vorige week... Maar wel bedankt!!!aww..15.06.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
16.06.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum
16.06.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
Wordt morgen bezorgt dan?
Had op vandaag gerekentnu heb ik geen shake voor straks na me rug....
![]()