AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het eigenlijk normaal dat ik al meer dan 8 dagen aan het wachten ben voor een bestelling en deze nog steeds dit bericht krijg 'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar ' ?

Is het eigenlijk normaal dat ik al meer dan 8 dagen aan het wachten ben voor een bestelling en deze nog steeds dit bericht krijg 'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar ' ?

Dat is niet normaal nee, ik zou even contact opnemen met TNT. Normaal zou een pakketje binnen 2 dagen wel binnen moeten zijn. Bij B&F heb je het meestal de volgende dag al;)

B&F,

Bij de radical fat loss stack dosering staat 2 Fast Diet na het ontbijt en lunch.
Echter op de verpakking (en website volgens mij ook) staat dat je er 2 maal daags 1 en niet meer als 2 p/dag mag nemen.
Welke klopt nu?

Alvast bedankt!

net pakketje ontvangen, had bij opmerkingen gezet dat ik wat extra samples wou (zie vorige posts) en nu stak er weer niks extra bij :( beetje jammer wel want ben toch een vaste klant :)

Nee, dat is niet de bedoeling. Wat is je ref nummer? :) Ga ik het voor je in orde maken. :)

B&F,

Bij de radical fat loss stack dosering staat 2 Fast Diet na het ontbijt en lunch.
Echter op de verpakking (en website volgens mij ook) staat dat je er 2 maal daags 1 en niet meer als 2 p/dag mag nemen.
Welke klopt nu?

Alvast bedankt!

Ze bedoelen 2, fast diet pillen per dag. Dus een pil in de ochtend en na de lunch. :)

net pakketje ontvangen, had bij opmerkingen gezet dat ik wat extra samples wou (zie vorige posts) en nu stak er weer niks extra bij :( beetje jammer wel want ben toch een vaste klant :)

Extra samples boven op je normale samples proberen we altijd toe te voegen, daar doen wij niet moeilijk over. ;)

Het kan natuurlijk wel voorkomen dat er op een moment niks extra's is, helaas. :) Vandaar dat we ook zoveel mogelijk sample acties proberen te houden. :)

-Leon

Leon ik heb je weer een pm gestuurd klopt helemaal niks van die tnt :p
trouwens al tip van de sluier over de aanbieding ?
edit.
ik heb me bestelling opgehaald bij tnt.
maar ik heb er een rembours formulier in gevonden met de code 223358.
en daarna afzender body en fitshop
8447GK
Kuper 12

maar ik snap het rembours gedoe nu niet want heb hem zelf moeten halen .
maar verder niet echt een probleem

Laatst bewerkt:
Leon ik heb je weer een pm gestuurd klopt helemaal niks van die tnt :p
trouwens al tip van de sluier over de aanbieding ?
edit.
ik heb me bestelling opgehaald bij tnt.
maar ik heb er een rembours formulier in gevonden met de code 223358.
en daarna afzender body en fitshop
8447GK
Kuper 12

maar ik snap het rembours gedoe nu niet want heb hem zelf moeten halen .
maar verder niet echt een probleem

Blij om te horen dat je bestelling goed is aangekomen. Had je p.m al beantwoord. :)

-Leon

jaa gelukkig :D
alleen beetje lang wachten maar no problemo .
tnt's fout !

Die pre workout pil is wel erg handig om wakker te blijven zonder een moe gevoel. Van caf alleen had ik wel meer energie maar nog steeds alle symptomen van oververmoeidheid maar met die pwopp niet :D. Neem er ook nog wat andere dingen bij en heb zo ook een goede pomp tijdens het leren!:laugh:
Toch wel een aanrader voor te helpen leren, kom wellicht wel een beetje laat mee, nog maar weekje examens :p. Iedereen weet het dus voor de herexamens, PWOPP is aanrader :p

Laatst bewerkt:
B&F , al een tipje over de weekaanbiedingen ?

Die pre workout pil is wel erg handig om wakker te blijven zonder een moe gevoel. Van caf alleen had ik wel meer energie maar nog steeds alle symptomen van oververmoeidheid maar met die pwopp niet :D. Neem er ook nog wat andere dingen bij en heb zo ook een goede pomp tijdens het leren!:laugh:
Toch wel een aanrader voor te helpen leren, kom wellicht wel een beetje laat mee, nog maar weekje examens :p. Iedereen weet het dus voor de herexamens, PWOPP is aanrader :p

Pomp tijdens studeren:D Hopen dat iedereen netjes gaat slagen!!! En anders....:D

---------- Post added do 16 jun 2011 at 16:06 ----------

Het gaat om 2 shakebekers. Daar staat heel duidelijk bij;

(LET OP: alleen te bestellen icm met andere producten)

Die worden dus niet los verzonden eigenlijk,. Maar ik zal je matsen en ze alsnog verzenden dan heb je de shakers morgen.:)

---------- Post added do 16 jun 2011 at 16:07 ----------

B&F , al een tipje over de weekaanbiedingen ?

Ja, alle nieuwe Vyomax producten. We hebben nu de scherpe prijzen er al bij staan. :)

al iets gehoord over de repen met 40 gr eiwit ?

geloof ik best :D

Komen er ook nog andere producten in de aanbieding?

Het gaat om 2 shakebekers. Daar staat heel duidelijk bij;

(LET OP: alleen te bestellen icm met andere producten)

Die worden dus niet los verzonden eigenlijk,. Maar ik zal je matsen en ze alsnog verzenden dan heb je de shakers morgen.:)

hmm ja sorry :p, ik had deze week nog een pot besteld, had ik ze even goed daarbij kunnen bestellen, maar aangezien ik er dringend nieuwe nodig had vorige week... Maar wel bedankt!!!:thumbs:

15.06.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

16.06.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

16.06.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Wordt morgen bezorgt dan?:)
Had op vandaag gerekent :( nu heb ik geen shake voor straks na me rug....:(

15.06.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

16.06.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

16.06.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Wordt morgen bezorgt dan?:)
Had op vandaag gerekent :( nu heb ik geen shake voor straks na me rug....:(
aww..
neem ei eiwitten naar je training worden ook snel opgenomen!

Leon,
Ik heb maandag mijn bestelling (ref nummer: 224148) gedaan, volgende dag netjes gebeld dat de BCAA blast niet leverbaar was en of ik dat product in de back order wou zetten ofwel een ander product/geld terug. Gevraagd om dat product in de back order te zetten en de rest wel toe te sturen, waar ik overigens in de ochtend al een bevestiging van heb gehad dat het opgestuurd is.

Ik heb het echter nog steeds niet binnen, zou je hier naar willen kijken? Ook bij track & trace staat het pakket alleen als aangemeld..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven