AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha Leon, een echte vriendelijke werknemen :thumbup:
Komt wel goed de volgende keer :)

Dank je!

Inmiddels al bij drie bestellingen gehad dat ik voor 22:00 besteld heb, maar de volgende dag niks ontvangen heb...

Niet zon probleem, maar ook weer niet helemaal netjes. Zal wel met tnt te maken hebben dan. Woon in Utrecht dus zon uithoek ist nou ook weer niet.

Welke betaaloptie heb je gebruikt? Het is inderdaad niet de bedoeling dat dit zovaak voorkomt en mijn excuus hiervoor. Stuur mij anders even je ref nummer + adres via de p.m. Maak ik er een ''Leon'' pakket van! :D

-Leon

Vyomax is precies wel een zeer budgetvriendelijk merk? Ofwel kunnen jullie de prijzen echt enorm strak houden. :D.

P.S. Komen de samples van de 3 nieuwe smaken van whey perfection gelijk met de potten of gaan ze iets later komen?

'Doosje' aangekomen :). Kon hem maar net in mn armen nemen :p. Had m nie meer vandaag verwacht :).
Big ty voor alle extras en nog eens extra bedankt aan Ilco:D. Ben héééél trevreden:D.

Isolaat berry al geprobeerd, erg lekker! :)

Laatst bewerkt:
Aanradertje voor iedereen: PAM cooking spray.
Snel, makkelijk, pan wast lekker makkelijk af. Heb even geleden nog eens 'gewone' boter gebruikt die ik daarvoor altijd gebruikte. (Solo is een bus) Nou, je proefde je vlees niet zo puur als met pam :(
Alleen kan ik met 1/4e seconde niet heel mijn pan 'invetten', dus ik zal ook minder lang met de bus doen, maar het is veel beter dan die bakboter!
+ het feit dat het 0 calorien zijn natuurlijk :p

Wat ik zelf een goede proteine reep vind is de Performance Mega Bar. Suuuuuperlekker, 42g proti per reep (van 100g). Helaas dat jullie die niet hebben.

Vyomax is precies wel een zeer budgetvriendelijk merk? Ofwel kunnen jullie de prijzen echt enorm strak houden. :D.

P.S. Komen de samples van de 3 nieuwe smaken van whey perfection gelijk met de potten of gaan ze iets later komen?

Ik hoop van wel! Ze smaken weer top in iedergeval. :)

'Doosje' aangekomen :). Kon hem maar net in mn armen nemen :p. Had m nie meer vandaag verwacht :).
Big ty voor alle extras en nog eens extra bedankt aan Ilco:D. Ben héééél trevreden:D.

Isolaat berry al geprobeerd, erg lekker! :)

Graag gedaan!

Aanradertje voor iedereen: PAM cooking spray.
Snel, makkelijk, pan wast lekker makkelijk af. Heb even geleden nog eens 'gewone' boter gebruikt die ik daarvoor altijd gebruikte. (Solo is een bus) Nou, je proefde je vlees niet zo puur als met pam :(
Alleen kan ik met 1/4e seconde niet heel mijn pan 'invetten', dus ik zal ook minder lang met de bus doen, maar het is veel beter dan die bakboter!
+ het feit dat het 0 calorien zijn natuurlijk :p

Wat ik zelf een goede proteine reep vind is de Performance Mega Bar. Suuuuuperlekker, 42g proti per reep (van 100g). Helaas dat jullie die niet hebben.

Bedankt voor je reactie! We gaan eens kijken naar die eiwitrepen. :)

-Leon

2 dagen terug besteld en zou dus gister verwerkt worden (denk ik) alleen heb hem vandaag nog niet ontvangen, ook nog geen bevestigingsmail (behalve van paypal), is de bestellimg wel ontvangen? :)

2 dagen terug besteld en zou dus gister verwerkt worden (denk ik) alleen heb hem vandaag nog niet ontvangen, ook nog geen bevestigingsmail (behalve van paypal), is de bestellimg wel ontvangen? :)

Wat is het referentienummer? Dan check ik het gelijk voor je:)

Volgens mij komen er gegevens vrij als ik die van paypal zo post dus heb hem in een PM gestuurd. ;) (refnr van paypal is enige die ik heb helaas)

Laatst bewerkt:
Okee ik ga het even checken. :)

-Leon

ik heb een pmmetje gestuurd body en fit . weet niet of dat binne komt?:P

Uw bestelling met referentienummer: 224129 is verzonden.

Nice :D

Mijn bestelling protein perfection over +- een maand zal wss cookies and cream worden :D
Echt lekker. En bedankt voor de samples! :D

Wat vinden jullie de lekkerste smaak B&F?

morgen weer een cadeautje van de postbode:D

weer een bestelling geplaatst:D Lean Gain strawberry en Whey Perfection Chocolate, en nog een extra shakebeker (dus 2 in totaal), altijd handig:cool:

Fuuuuuu, waarom geeft tnt mijn pakketje af bij buren die er nooit zijn!

Vandaag naar onze post kantoor gegaan.
ze zijden dat ik hem morgen moest (ophalen ).
ik dacht dat rembours betekent dat het gebracht word beetje raar:p
B&F kunnen jullie dit uitleggen snap het niet zo :p
btw al 5dagen terug besteld natuurlijk niet jullie bedoeling maarja :(
al 1weekje zonder creatine kilo's vliegen eraf jammer lolz:p

Laatst bewerkt:
bestelling binnen :D
Alleen jammer dat de 2 dextrose potten beide Berry Blast zijn ipv 1x Berry Blast en 1x Fruit Punch.

Wp, had ff in verkeerd topic gereplied:p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven