XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat het probleem een beetje is bij mij, niet echt het geld maar als ik alles zou moeten gebruiken wat goed zou zijn dan zou ik 200 pillen per dag slikken ofzo. L-carnitine tartrate, D-aspartatic acid, citrulline malate, N-carbamylglutamate, Rhodiola, Agmatine, Beta Alanine, Cissus, Fosfatidylserine, CLA, ECGC caps, Omega 3, Multivit, ..., ..., ...,

Weet dat ik van beta alanine altijd veel explosieve kracht kreeg en dat citrulline altijd wel hielp qua uithouding/verzuring en dan lees ik iets over agmatine en denk ik hey dat klinkt wel interessant, aardig prijsje, die er ook maar eens bijdoen en dan realiseer ik me dat dat weer makkelijk +10 pillen per dag zijn en dan sluit ik de browser en zeg ik tegen mezelf dat ik wel wat meer ga eten per dag :roflol:

Laatst bewerkt:
Weet je wat het probleem een beetje is bij mij, niet echt het geld maar als ik alles zou moeten gebruiken wat goed zou zijn dan zou ik 200 pillen per dag slikken ofzo. L-carnitine tartrate, D-aspartatic acid, citrulline malate, N-carbamylglutamate, Rhodiola, Agmatine, Beta Alanine, Cissus, Fosfatidylserine, CLA, ECGC caps, Omega 3, Multivit, ..., ..., ...,

Weet dat ik van beta alanine altijd veel explosieve kracht kreeg en dat citrulline altijd wel hielp qua uithouding/verzuring en dan lees ik iets over agmatine en denk ik hey dat klinkt wel interessant, aardig prijsje, die er ook maar eens bijdoen en dan realiseer ik me dat dat weer makkelijk +10 pillen per dag zijn en dan sluit ik de browser en zeg ik tegen mezelf dat ik wel wat meer ga eten per dag :roflol:
Je zoekt mss best wat meer info op over supps, dan is het makkelijker om keuzes te maken of je kan direct iets completer nemen met zoals een PWO. Ergogenics is onder andere goede site met eerlijke uitleg en onderzoeken over alle verschillende soorten supps :).

Laatst bewerkt:
Je zoekt mss best wat meer info op over supps, dan is het makkelijker om keuzes te maken of je kan direct iets completer nemen. Ergogenics is onder andere goede site met eerlijke uitleg en onderzoeken over alle verschillende soorten supps :).

Ja klopt, dan moet ik dus prioriteiten gaan stellen en kijken wat ik harder nodig denk te hebben, maar ik heb het allemaal niet -écht- nodig (behalve whey, ga niet zovaak kipfilet klaarmaken :roflol:), is meer een soort van hebzucht en nieuwsgierigheid denk ik.

On: Spoedig weer eens 5kg whey bestellen, cookies & cream aan te raden??
Met cookies & cream en met de whey perfection kan je nooit een foute keuze maken. Ik vind de cookies & cream versie de beste bij isolaat, casseïne. Bij de whey perfection vind ik het samen met enkele anderen smaken de beste, bij de whey kan je echt geen fout maken, alle smaken die ik al geprobeerd heb waren super (heb 8 van de 13 geprobeerd).
Ja klopt, dan moet ik dus prioriteiten gaan stellen en kijken wat ik harder nodig denk te hebben, maar ik heb het allemaal niet -écht- nodig (behalve whey, ga niet zovaak kipfilet klaarmaken :roflol:), is meer een soort van hebzucht en nieuwsgierigheid denk ik.
:thumbs: Ik experimenteer ook graag wat met supps :). Voor iedereen werkt alles wat verschillend dus is het steeds handig om te testen waarmee jij de beste resultaten haalt.
Idd zijn niet noodzakelijk maar wel handig, ik hou vooral van de morale boost :p.

Laatst bewerkt:
Met cookies & cream en met de whey perfection kan je nooit een foute keuze maken. Ik vind de cookies & cream ...blablah

Idd jouw mening. Ik vind cookie&cream na 5 keer drinken echt niet meer lekker! Dus het was wel een foute keuze. Ik heb weer liever vanille, dus probeer gewoon een sample-pack ;)

Idd jouw mening. Ik vind cookie&cream na 5 keer drinken echt niet meer lekker! Dus het was wel een foute keuze. Ik heb weer liever vanille, dus probeer gewoon een sample-pack ;)
En ik vind vanille 1 van de mindere (maar nu ook weer niet slecht:p).
Iedereen heeft idd zn voorkeuren maar hij vroeg over de C&C, ik gaf antwoord op zn vraag :).

Laatst bewerkt:
Zal dan inderdaad eens een sample proberen, bedankt voor feedback :)

Zo alvast weer wat bestelt voor de cut bestelling 226247 :D

thx alles weer binnen :D

Kunnen jullie zien of die beta alinenblablabla al binnen is die nageleverd was? :D

De Beta-Alanine (POEDERVORM) had er al lang weer moeten zijn. Ik ga hier maandag direct achteraan. Ik laat het je weten:)

---------- Post added za 18 jun 2011 at 12:39 ----------

Zeer leuke aanbiedingen deze week :thumbs:

En prettig weekend allemaal. :D. Hoewel veel van ons nog wel moeten leren. :(

Dank je, voor het compliment! Het nieuwe merk Vyomax doet het heel erg goed. Vooral de Milk Egg & Whey, Protein Flapjacks en Protein Shakes lopen als een raket. Kwaliteit voor een hele leuke prijs:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fijn weekend en succes als je nog moet leren!!

---------- Post added za 18 jun 2011 at 12:39 ----------

prettig weekend man, ik had woensdag me laatste tentamen:p nu 3 weken eigen onderzoek

Prettig Weekend!:)

---------- Post added za 18 jun 2011 at 12:44 ----------

zo bestelling gedaan @ ref, 226189

en hoe gaat het verder sinds die opening tot 22.00

edit :

Verzonden: vrijdag 17 juni 2011 18:35:00
Verzonden: vrijdag 17 juni 2011 18:36:20 @ Uw bestelling is verzonden‏

thx :D

We worden steeds sneller:D Bedankt, voor je bestelling:)

Met cookies & cream en met de whey perfection kan je nooit een foute keuze maken. Ik vind de cookies & cream versie de beste bij isolaat, casseïne. Bij de whey perfection vind ik het samen met enkele anderen smaken de beste, bij de whey kan je echt geen fout maken, alle smaken die ik al geprobeerd heb waren super (heb 8 van de 13 geprobeerd).

Ik neem al een jaar lang elke ochtend een Whey Perfection Cookies shake rond koffietijd als de andere koffiedrinken:zuip: Verslaafd:D

---------- Post added za 18 jun 2011 at 12:47 ----------

Zo alvast weer wat bestelt voor de cut bestelling 226247 :D

Dank je!:)

---------- Post added za 18 jun 2011 at 12:48 ----------

We lekker zo snel in huis!:)

---------- Post added za 18 jun 2011 at 12:49 ----------

Graag gedaan!:)

Snelheid perfect. Ook leuk dat er een sample bij zat.
Helaas één miniscuul puntje; Had Maximize V2 besteld in de smaak fruit punch, maar heb de raspberry ontvangen.
Nogmaals, verder geen slecht woordje over te zeggen!

Ik heb een vraagje over fast diet.
Neem je dit beter gewoon elke dag? Zoals op verpakking?
Of kan je dit ook gewoon enkel nemen op de dagen dat je Cardio doet of KT?
Of is dit dan minder effectief?

Elke dag nemen zal sowieso het meest effectief zijn :p. Bij 'gebruik' staat er ook dat je het ook alleen 'puur voor het sporten' kan nemen.
Enkel voor cardio of KT lijkt het me het meest geschikt voor extra energie en eventueel ook lean gain (bv als je clean bulkt, of nooit cut en bulk doet) of extra vetverbranding tijdens cardio & elke dag als je aan het cutten bent of wilt afvallen.

Laatst bewerkt:
wanneer komt de agmatine sulfaat nou..... :( dacht dat hij eind deze week zou komen :trollface:
echt een product waar ik naar uit kijk!

Het komt wel vaker voor dat het product niet zo vroeg als verwacht binnen is, zal hoogstwaarschijnlijk wel begin volgende week beschikbaar zijn. En ondertussen kan je om de 5 minuten minuten de site van B&F checken vol ongeduld en wanneer het er dan is zal je extra blij zijn :p
Nice BP en ik eet ook graag americain :p:D
Geheim recept van protein-americain: americain + smaakloze whey :eyebrow::P

Laatst bewerkt:
Snelheid perfect. Ook leuk dat er een sample bij zat.
Helaas één miniscuul puntje; Had Maximize V2 besteld in de smaak fruit punch, maar heb de raspberry ontvangen.
Nogmaals, verder geen slecht woordje over te zeggen!

We hebben wel een pallet vol Fruit:rolleyes: Is wel een fout, heb je gewoon helemaal gelijk is:cool:

Dank je:)

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 10:31 ----------

Het komt wel vaker voor dat het product niet zo vroeg als verwacht binnen is, zal hoogstwaarschijnlijk wel begin volgende week beschikbaar zijn. En ondertussen kan je om de 5 minuten minuten de site van B&F checken vol ongeduld en wanneer het er dan is zal je extra blij zijn :p
Nice BP en ik eet ook graag americain :p:D
Geheim recept van protein-americain: americain + smaakloze whey :eyebrow::P

Klopt, het is even wachten op de Agmatine maar deze komt er echt aan. Ik ga inderdaad uit van aankomende week:)

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 10:32 ----------

wanneer komt de agmatine sulfaat nou..... :( dacht dat hij eind deze week zou komen :trollface:
echt een product waar ik naar uit kijk!

De Agmatine is een product waar we inderdaad al veel aanvragen voor hebben. Dan zul je het net zien..vertraging:D Ik geef het direct aan als het er is.:)

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 10:34 ----------

Elke dag nemen zal sowieso het meest effectief zijn :p. Bij 'gebruik' staat er ook dat je het ook alleen 'puur voor het sporten' kan nemen.
Enkel voor cardio of KT lijkt het me het meest geschikt voor extra energie en eventueel ook lean gain (bv als je clean bulkt, of nooit cut en bulk doet) of extra vetverbranding tijdens cardio & elke dag als je aan het cutten bent of wilt afvallen.

Klopt helemaal.:) Je kunt het puur nemen voor het sporten als energiebooster maar het is eigenlijk een fatburner. Voor dit effect dagelijks nemen. Gaat het je alleen om de energie dan alleen op de momenten dat je het nodig hebt.:)

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 10:39 ----------

Nieuwe Multi Topper:

Alive! Once Daily Multi voor Mannen
2 maanden verpakking!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
voor 18,50:)

zeg B&F, die 'Magnificent' lijkt qua samenstelling wel erg op TMS (buiten de bijgevoegde BCAA, EAA's, etc.) wilt dat dan zeggen dat dit TMS gaat vervangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven