Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil TMS bestellen maar liever heb ik die nieuwe Magnificent. Dus vraag me af of de Magnificent nog binnen de 2 weken komt? Ik weet dat de vraag al veel gekomen is maar is er enige zekerheid over de lanceer datum? Anders bestel ik de TMS gewoon en volgende keer Magnificent.
Goeie vrienden heb jij >_< waarom zijn het altijd Nederlands die een pot over hebben, ik krijg anders wel graag een potje met wat extra kortingIemand die een pot banaan whey perfection voor een iets lagere prijs wil overkopen?
Hij is nog geseald. Vriend van me wil hem niet overnemen voor 27 euro hij vindt mij gierig en besteld dus bij B&F om mij daarvoor terug te pakken ofzo snap hem niet helemaal mja daar gaat het niet om. Iemand?

.Goeie vrienden heb jij >_< waarom zijn het altijd Nederlands die een pot over hebben, ik krijg anders wel graag een potje met wat extra korting
Reden van verkoop als ik mag vragen? Denk dat je best eens aan wat mensen in je trainingscentrum vraagt, als ze je daar goed kennen ga je ZEKER iemand vinden, natuurlijk als je een beginner bent gaan ze niet zo geneigd zijn over te kopen. Sowieso eens proberen.

InteressantHeb nog een hele pot whey cappucino staan die ik niet binnen krijg, ben van Leuven. Als je wil mag je hem voor de helft van de prijs komen halen, er is 1 scoop uit![]()
Wel spijtig dat je zo ver woont, ik woon in Gent, is toch aardige afstand om te doen met moto. Donderdag zijn mn examens gedaan, zal je dan een definitief antwoord geven, goed?
verzend je ook ?Heb nog een hele pot whey cappucino staan die ik niet binnen krijg, ben van Leuven. Als je wil mag je hem voor de helft van de prijs komen halen, er is 1 scoop uit![]()
zeg B&F, die 'Magnificent' lijkt qua samenstelling wel erg op TMS (buiten de bijgevoegde BCAA, EAA's, etc.) wilt dat dan zeggen dat dit TMS gaat vervangen?
Als ik het goed begrepen heb is het geen vervanging. TMS is meer voor PreWO en Magnificent de PostWO.
Ik wil TMS bestellen maar liever heb ik die nieuwe Magnificent. Dus vraag me af of de Magnificent nog binnen de 2 weken komt? Ik weet dat de vraag al veel gekomen is maar is er enige zekerheid over de lanceer datum? Anders bestel ik de TMS gewoon en volgende keer Magnificent.

Het is een toppertje! The Nag-Chain:Ik zit er zelf ook om te zeuren hier!![]()
Het is een toppertje! -Leon

The Nag-Chain:
Maat van klant -> Klant -> Leon/Ilco -> verantwoordelijke inkoop -> leverancier -> ...
Edit: Alhoewel men zegt dat vrouwen complexer zijn is de Nag-Chain bij hen veel simpeler:
Vrouw -> iedereen
Laat het karma van de getrouwde mannen maar komen![]()

Hoi hoi leon, enig idee wat er met de beta-aline ofzoiets gebeurd is?![]()
De pot staat hier naast me! Ja, ik wacht nog steeds op jouw P.M met je voor en achternaam.De pot staat hier naast me!
-Leon
Iemand die een pot banaan whey perfection voor een iets lagere prijs wil overkopen?
Hij is nog geseald. Vriend van me wil hem niet overnemen voor 27 euro hij vindt mij gierig en besteld dus bij B&F om mij daarvoor terug te pakken ofzo snap hem niet helemaal mja daar gaat het niet om. Iemand?
. Anders kwam ik je pot direct halen.