raskinho
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg B&F, wat heeft jullie ervoor doen kiezen om nieuwe whey scoops te gebruiken. Vond die oude fijner.. mss staat het hier wel ergens, maar lees dit forum niet dagelijks
Een scoop is toch een scoop.. Zoveel verschil zit er toch niet in.
.
Na de examens nog eens wat bestellen.. Heb nog een pot WMS staan maar ga toch ook magnificent eens testen.
.

Hey Leon,
Ik heb een vraag. Heb namelijk weer de whey perfection besteld en heb nu ervaring met vanille, chocolade en cookies and cream. Ik ben voor de 5kg gegaan, echter durf geen andere smaken te bestellen in verband met het niet lusten. Is het mogelijk dat je wat samples meestuurt van de andere smaken?
Gr. Robinio

. Liefst op te halen omgeving Leuven dus.Zal je nog laten weten of ik kan komen halen, geef mss al eens je adres dan kan ik kijken of ik er zou kunne geraken met mn moto en gsm als gps eventueel. Het is wel half uurtje - 3 kwartier rijden maar ik betaal mn brandstof toch niet zelf en lang geleden dat ik nog eens een funtripje gedaan heb met de motoGoh ja eventueel, maar voor een pakket van plus 2 kilo denk ik dat ik me blauw ga betalen bij de post, en dan nog die hele moeite voor in te pakken en te verzenden. Ik denk dat het 'voordelige' er zo snel gaat af zijn. Liefst op te halen omgeving Leuven dus.
. Heb ik er wel over voor goedkope whey
. Moest ik er om kunnen komen zal het sowieso wel een dag met mooi (droog - anders is het niet leuk meer) weer zijn. Ga ook eens op voorhand kijken waar ik flitsers zou kunnen tegenkomen 

Hmm, helaas is de week aanbieding voorbij wanneer ik m'n geld hebWilde nog even profiteren van de aanbieding voor 5kg whey .. hmm jammer..
Afterpay is misschien een optie dan?
-Ontvang nu, betaal pas over 14 dagen!
-U ontvangt achteraf een acceptgiro.
-Voor 22.00 besteld volgende dag in huis

hmm, ik zou het heel sterk vinden als er 4000gram peptopro in 70gr Magnificent zatmss even aanpassen op jullie website B&F?
![]()
Ga het gelijk veranderen!Net noxipro en creapure besteld.. Alvast bedankt
ZEER tevreden over de service! ik was zo dom om de verkeerde adres gegevens in te vullen maar gelukkis het nog goedgekomen dankzij laurenz!
Nogmaals bedankt![]()

Hmm, helaas is de week aanbieding voorbij wanneer ik m'n geld hebWilde nog even profiteren van de aanbieding voor 5kg whey .. hmm jammer..
Afterpay is misschien een optie dan?
-Ontvang nu, betaal pas over 14 dagen!
-U ontvangt achteraf een acceptgiro.
-Voor 22.00 besteld volgende dag in huis

Heerlijk getraind, met '' 1.M.R Pre-Workout sample ''
een heel andere training als met noxipro of pwp
was een goeie pomp en super snelle herstel!!! beter als bij noxipro
en iemand tips om peptopro te drinken want echt ranzig ^^