AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
TNT is weer eens lekker bezig, Uw bestelling met referentienummer: 226253 is verzonden 17/6 verstuurd en: 17.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
17.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
18.06.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

hopeloos af en toe tnt, hopelijk komt het morgen aan.

Paar nieuwe dingetjes vandaag;:)

CLA Extreme
Creatine Fuel Stack
Smart Protein Muscletech

Protein Bars Muscletech
HICA MAX

---------- Post added di 21 jun 2011 at 11:50 ----------

TNT is weer eens lekker bezig, Uw bestelling met referentienummer: 226253 is verzonden 17/6 verstuurd en: 17.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
17.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
18.06.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

hopeloos af en toe tnt, hopelijk komt het morgen aan.

Ja, soms is het lastig met ze.:rolleyes: Probleem is dat er geen beter vervoersbedrijf is in Nederland consumentgericht.

Paar leuke producten erbij ... Creatine Fuel stack.. hmm eens goed nadenken..

Grappig die HICA max snoepjes,
pm'de laatst over glutamine snoepjes haha en meteen worden er snoepjes in het assortiment gedaan (A)

snoepjes .. klinkt grappig ;) meestal worden daar pillen mee benoemd :P Hmm.. ;) Als het goed bevalt . ook maar eens uit proberen :P

Als je snoepjes in je opmerkingen zet en 150 euro extra stort dan krijg je ook wat extra 'sample's' :p

Maar eens proberen dan :) 150 euro :| ze gaan tegenwoordig voor 7 euro al in de verkoop ;) of krijg ik er dan een hele zak ?

Is er een minimumbestelbedrag? Moet voor een familielid een potje glucosamine kopen, kost maar 12€90? Alvast bedankt!

Als je snoepjes in je opmerkingen zet en 150 euro extra stort dan krijg je ook wat extra 'sample's' :p

Ik stort altijd 200 euro en zet er bij de opmerkingen bij 'met geheime gear van onder de toonbank svp'.

---------- Post added di 21 jun 2011 at 15:56 ----------

Is er een minimumbestelbedrag? Moet voor een familielid een potje glucosamine kopen, kost maar 12€90? Alvast bedankt!

geen idee, maar 12,90 zal er iig boven zijn want heb vaak genoeg kleine bestellingen gedaan van dat bedrag

Leon,hebben jullie al reacties gehad over jullie halterriem? Hoe is de kwaliteit?

Net een bestelling geplaats (227851). Het is een pot whey perfection orange geworden,

Zit hier een maatschepje bij, bij mijn vorige perfection pot zat dat namelijk niet. Dan bewaar ik die van mijn isolaat pot

Net een bestelling geplaats (227851). Het is een pot whey perfection orange geworden,

Zit hier een maatschepje bij, bij mijn vorige perfection pot zat dat namelijk niet. Dan bewaar ik die van mijn isolaat pot
Normaalgezien zit er in elke pot een schepje, soms zit het beneden in de pot begraven in het poeder.

Goeie vrienden heb jij >_< waarom zijn het altijd Nederlands die een pot over hebben, ik krijg anders wel graag een potje met wat extra korting :p

Reden van verkoop als ik mag vragen? Denk dat je best eens aan wat mensen in je trainingscentrum vraagt, als ze je daar goed kennen ga je ZEKER iemand vinden, natuurlijk als je een beginner bent gaan ze niet zo geneigd zijn over te kopen. Sowieso eens proberen :).

Ohh omdat ik een beetje gestopt ben met fitness wil het oppakken als ik wat ouder ben want zit in de groeispurt en heb best vaak last van groeipijnen. Ik heb hier dus 2 potten 1 bijna op en 1 volle nog met seal.

Geen probleem! Je kan gewoon bestellen. :)

Leon,hebben jullie al reacties gehad over jullie halterriem? Hoe is de kwaliteit?

Prima kwaliteit. Een paar jongens hier op de zaak gebruiken de riem met 200+ squats en deadlifts. :)

Als het goed is zit er in elke pot een maatschep. Anders moet je even spitten met een vork, want soms komt deze op de bodem te liggen door het transport. :)

-Leon

Zit met smart te wachten op m'n pakje Leon :) Hopen dat die er snel is ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven