YeahVandaag weer geld binnen gekregen, gelijk maar een bestelling gedaan, hoop dat er naar m'n opmerkingen gekeken worden ..
227548![]()
Bedankt voor je bestelling! Komt in orde!

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YeahVandaag weer geld binnen gekregen, gelijk maar een bestelling gedaan, hoop dat er naar m'n opmerkingen gekeken worden ..
227548![]()

TNT is weer eens lekker bezig, Uw bestelling met referentienummer: 226253 is verzonden 17/6 verstuurd en: 17.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
17.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
18.06.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
hopeloos af en toe tnt, hopelijk komt het morgen aan.
Probleem is dat er geen beter vervoersbedrijf is in Nederland consumentgericht.Paar leuke producten erbij ... Creatine Fuel stack.. hmm eens goed nadenken..
Ik zal proberen in het vervolg constant elke aanvulling in het assortiment hier te posten.
Grappig die HICA max snoepjes,
pm'de laatst over glutamine snoepjes haha en meteen worden er snoepjes in het assortiment gedaan (A)
We zijn benieuwd naar de reacties. 
Als je snoepjes in je opmerkingen zet en 150 euro extra stort dan krijg je ook wat extra 'sample's'![]()

Als je snoepjes in je opmerkingen zet en 150 euro extra stort dan krijg je ook wat extra 'sample's'![]()
Is er een minimumbestelbedrag? Moet voor een familielid een potje glucosamine kopen, kost maar 12€90? Alvast bedankt!
Is er een minimumbestelbedrag? Moet voor een familielid een potje glucosamine kopen, kost maar 12€90? Alvast bedankt!
Normaalgezien zit er in elke pot een schepje, soms zit het beneden in de pot begraven in het poeder.Net een bestelling geplaats (227851). Het is een pot whey perfection orange geworden,
Zit hier een maatschepje bij, bij mijn vorige perfection pot zat dat namelijk niet. Dan bewaar ik die van mijn isolaat pot
Goeie vrienden heb jij >_< waarom zijn het altijd Nederlands die een pot over hebben, ik krijg anders wel graag een potje met wat extra korting
Reden van verkoop als ik mag vragen? Denk dat je best eens aan wat mensen in je trainingscentrum vraagt, als ze je daar goed kennen ga je ZEKER iemand vinden, natuurlijk als je een beginner bent gaan ze niet zo geneigd zijn over te kopen. Sowieso eens proberen.

Leon,hebben jullie al reacties gehad over jullie halterriem? Hoe is de kwaliteit?

Net een bestelling geplaats (227851). Het is een pot whey perfection orange geworden,
Zit hier een maatschepje bij, bij mijn vorige perfection pot zat dat namelijk niet. Dan bewaar ik die van mijn isolaat pot