MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist Whey Perfection berry blast door m'n havermout gehaald. Smaak is zeker en vast aan te raden!

Hydrolysates are not only not superior to intact protein in terms of providing amino acids to skeletal muscle, they are distinctly inferior. Their fast digestion speed leads to greater digestive losses, more oxidation via deamination and provides less amino acids to skeletal muscle. Link

En wat vindt je van deze studie?
Ik wou gisteren Peptopro bestellen maar door die studie ben ik gaan twijfelen!
??? ???

Laatst bewerkt:
De agmatine begint populair te worden denk ik. :D. Vandaag wat moe. :p. Dus ik ga voor de supercombi. :D.

1 scoop hemo rage black ultra
4 caps muscle & pump ultra
4 caps agmatine.

Benieuwd wat dat gaat geven. :D.

Kunnen er nog wat samples bij de bestelling : 234622 ? :)

Is geen grote bestelling maar zit namelijk nogal krap bij kas :(

Ik kan nu niks meer doen helaas, maar zet het volgende keer anders even bij de op- en aanmerkingen. :) Dan komt het helemaal goed! :)

Bijna door mijn voorraad Lean Gain heen. :p. Binnenkort nog eens bestellen. :D.

Vreetzak! :D

Zojuist Whey Perfection berry blast door m'n havermout gehaald. Smaak is zeker en vast aan te raden!

Nog +- 3 schepjes, dan is m'n Whey op :(
Maaaar binnenkort Cream & Cookies bestellen! (wil deze al zó lang :D)

En wat vindt je van deze studie?
Ik wou gisteren Peptopro bestellen maar door die studie ben ik gaan twijfelen!
??? ???

Ik denk dat het interessant is om hier in te duiken. In eerste instantie gaan we altijd uit van het product van een grote multi-national als DSM. Echter, staan wij altijd open voor andere inzichten. :)

-Leon

Ik heb laatst een pot creatine ethyl ester gekocht. Bij veel creatines mag je geen melk en creatine tegelijk innemen omdat het dan niet goed word opgenomen. Er staat op de pot dat je 's ochtends een maatschep moet nemen, maar ik neem 's ochtends altijd 600 ml melk met havermout en een eiwitshake.

Moet ik 's ochtends nu creatine nemen of iets later in de ochtend?

Ik heb laatst een pot creatine ethyl ester gekocht. Bij veel creatines mag je geen melk en creatine tegelijk innemen omdat het dan niet goed word opgenomen. Er staat op de pot dat je 's ochtends een maatschep moet nemen, maar ik neem 's ochtends altijd 600 ml melk met havermout en een eiwitshake.

Moet ik 's ochtends nu creatine nemen of iets later in de ochtend?

Gewoon half uurtje voor je ontbijt nemen. :)

-Leon

Zojuist bij u Agmatine besteld en ben benieuwd hoe dit product voor mij gaat uitpakken. De recensies zijn in ieder geval lovend!
Nu nog tot morgen wachten... :(;)

Denk dat ik hier vaker ga bestellen. Ik heb even snel gekeken op uw site en zag een ruim aanbod aan producten en de prijs is ook niet verkeerd. Geen overdreven prijzen zoals sommige winkels hanteren. ;) Daar word je letterlijk en figuurlijk kaalgeplukt! :D

Laatst bewerkt:
mmm gister wat bestelt maar niks binnen gehad :(

Zojuist bij u Agmatine besteld en ben benieuwd hoe dit product voor mij gaat uitpakken. De recensies zijn in ieder geval lovend!

Denk dat ik hier vaker ga bestellen. Ik heb even snel gekeken op uw site en zag een ruim aanbod aan producten en de prijs is ook niet verkeerd. Geen overdreven prijzen zoals sommige winkels hanteren. ;) Daar word je letterlijk en figuurlijk kaalgeplukt! :D

Laagste prijsgarantie he

B&F

welke multivit en dextrose raad je aan?

@B&F bedankt voor de extra samples :D

B&F

Ik ben b&f niet, maar ik gok dat de Opti-Men of ADAM aanraden, welke idd zeer goed zijn.
Orange triad vind ik zelf ook zeker niet slecht. Animal Pak zijn de meningen over verdeeld, maar wil ik zelf ook ooit eens proberen.
Die goedkope multivits van Tested vond ik persoonlijk tegenvallen.

De goedkoopste dextrose ofwel WMS zou ik doen. Zelf heb ik van de natuurwinkel van 2,80/kg, maar wel zonder smaak/taurine/electrolyten enzo.

Hey B&F shop,
ik heb op 1 juli (01-07-2011) een bestelling bij jullie gedaan , waaronder 5 kg lean gain.
ik kijk vandaag op de doos en hierop zat een sticker dat het "slechts" 2,5kg lean gain was. Zou ik nog een 2,5kg toe gestuurd kunnen krijgen? ik kan ref nummer geven en adres geg , account en gebruikte e-mail etc. Ik ben al tijd klant bij jullie en dit is pas eerste keer dat fout gaat :p.
Kan eventueel een foto maken o.i.d.

MVG

Bedankt voor de complimenten! :)

mmm gister wat bestelt maar niks binnen gehad :(

tog binnen gehad postbode was fkn laat

thx B&F

Graag gedaan! :)

B&F

Ik ben b&f niet, maar ik gok dat de Opti-Men of ADAM aanraden, welke idd zeer goed zijn.
Orange triad vind ik zelf ook zeker niet slecht. Animal Pak zijn de meningen over verdeeld, maar wil ik zelf ook ooit eens proberen.
Die goedkope multivits van Tested vond ik persoonlijk tegenvallen.

De goedkoopste dextrose ofwel WMS zou ik doen. Zelf heb ik van de natuurwinkel van 2,80/kg, maar wel zonder smaak/taurine/electrolyten enzo.

Opti-men en de Vitamin multi pak van ISS zijn erg populair. WMS of Dextrose professional zijn geschikt voor postworkout. :)

Hey B&F shop,
ik heb op 1 juli (01-07-2011) een bestelling bij jullie gedaan , waaronder 5 kg lean gain.
ik kijk vandaag op de doos en hierop zat een sticker dat het "slechts" 2,5kg lean gain was. Zou ik nog een 2,5kg toe gestuurd kunnen krijgen? ik kan ref nummer geven en adres geg , account en gebruikte e-mail etc. Ik ben al tijd klant bij jullie en dit is pas eerste keer dat fout gaat :p.
Kan eventueel een foto maken o.i.d.

MVG

Je vergeet dat er nog een politierapport bij moet... :D:p

Stuur je ref nummer maar via de p.m . Ga ik het even nachecken en maak ik het in orde. :)

-Leon

hahaha is goed, wil niet als oplichter overkomen..
is misschien mogelijk om die lean gain bij een bestelling te stoppen? ik wil namelijk vandaag nog 1 of 2 kg pepto pro en nog wat bestellen :p

ga zo maar eens een kilootje pepto en wat grow bestellen, kijken of ik er wat van merk.

kost toch geen drol zo in de aanbieding dus altijd het proberen waard :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven