Oke beter van niet dus, aangezien caffeine vochtafdrijvend is? Thnx voor de reply!
Onder andere, maar je lichaam is ook diuretisch ingesteld door de lage koolhydraten en grote hoeveelheden groentes etc.

Al een idee wat de NOS ether en die low carb vital drink gaan kosten?
Nog niet bekend, maar ik kan je verzekeren dat ook deze producten weer zeer scherp geprijsd zullen zijn.

B&F wat is nou precies het verschil tussen PAM en frey's?
ik heb nu namenlik frey thuis staan maar is pam beter of?
Nee hoor, met beide producten zit je goed. Alleen met PAM Spray heb je ook nog de olijfolie versie. Deze bevat iets meer smaak.
kan je bcaa poeder oplossen in water, bewaren en vervolgens pas te nuttigen na 50 min ?
of is oplossen en direct nuttigen beter?
Ja hoor, dat is geen probleem. De kwaliteit wordt er ook niet minder om.
Wow das helemaal niet veel voor zo'n product.
Toppie
Komen er nog andere smaken?
Ga ik nog even navragen voor je!

Kun je je oude bestelling niet terug vinden op je account? Is namelijk erg handig en bij XXL kan dat ook![]()
We zijn bezig moet een gloednieuwe website welke snel online zal zijn. Bij deze nieuwe website zitten weer veel nieuwe features.
welke dosering raden jullie aan voor de dextrose post workout? Aantal gram/kilo lichaamsgewicht?
Ik zelf raad altijd 75 gram aan. De meeste mensen zelf gebruiken 0.75 g x lichaamsgewicht voor Vitargo, WMS of Dextrose na de training.
Zijn jullie zeker dat agmatine legaal is? FUAAAARK WAT GA IK DAAR HARD OP !
Goed om te horen dat het bevalt!
Natuurlijk is Agmatine gewoon legaal.

Ff nog een vraagje.
Ik neem BCAA's in de ochtend en voor de training, nu ben ik aan het twijfelen om ook na het trainen BCAA's te pakken maar is dat wel nodig aangezien ik dan ook al whey hydrolisaat pak. Dit word namelijk ook heel snel opgenomen.
Dat is inderdaad een goede toevoeging. Whey Hydrolisaat is inderdaad snel met de opname, maar het is nog steeds een eiwit en geen los aminozuur. Vandaar dat je altijd losse aminozuren kan toevoegen naast je gewone eiwitten.

-Leon

? FUAAAARK WAT GA IK DAAR HARD OP !
thanks B&F-shop voor jullie uitstekende service!