AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke beter van niet dus, aangezien caffeine vochtafdrijvend is? Thnx voor de reply!

Onder andere, maar je lichaam is ook diuretisch ingesteld door de lage koolhydraten en grote hoeveelheden groentes etc. :)

Al een idee wat de NOS ether en die low carb vital drink gaan kosten?

Nog niet bekend, maar ik kan je verzekeren dat ook deze producten weer zeer scherp geprijsd zullen zijn. :)

B&F wat is nou precies het verschil tussen PAM en frey's?
ik heb nu namenlik frey thuis staan maar is pam beter of?

Nee hoor, met beide producten zit je goed. Alleen met PAM Spray heb je ook nog de olijfolie versie. Deze bevat iets meer smaak.

kan je bcaa poeder oplossen in water, bewaren en vervolgens pas te nuttigen na 50 min ?
of is oplossen en direct nuttigen beter?

Ja hoor, dat is geen probleem. De kwaliteit wordt er ook niet minder om.

Wow das helemaal niet veel voor zo'n product.
Toppie :1e:
Komen er nog andere smaken?

Ga ik nog even navragen voor je! :)

Kun je je oude bestelling niet terug vinden op je account? Is namelijk erg handig en bij XXL kan dat ook:p

We zijn bezig moet een gloednieuwe website welke snel online zal zijn. Bij deze nieuwe website zitten weer veel nieuwe features. :thumbs:

welke dosering raden jullie aan voor de dextrose post workout? Aantal gram/kilo lichaamsgewicht?

Ik zelf raad altijd 75 gram aan. De meeste mensen zelf gebruiken 0.75 g x lichaamsgewicht voor Vitargo, WMS of Dextrose na de training.

Zijn jullie zeker dat agmatine legaal is :D? FUAAAARK WAT GA IK DAAR HARD OP !

Goed om te horen dat het bevalt!

Natuurlijk is Agmatine gewoon legaal. :) ;)

Ff nog een vraagje.

Ik neem BCAA's in de ochtend en voor de training, nu ben ik aan het twijfelen om ook na het trainen BCAA's te pakken maar is dat wel nodig aangezien ik dan ook al whey hydrolisaat pak. Dit word namelijk ook heel snel opgenomen.

Dat is inderdaad een goede toevoeging. Whey Hydrolisaat is inderdaad snel met de opname, maar het is nog steeds een eiwit en geen los aminozuur. Vandaar dat je altijd losse aminozuren kan toevoegen naast je gewone eiwitten. :)

-Leon

Ik denk van wel, want BCAA's wordt direct opgenomen en de hoogst mogelijke kwaliteit whey duurt altijd nog minimaal 45 min.

B&F was me al voor over de vraag van Pleister

Laatst bewerkt:
Ik denk van wel, want BCAA's wordt direct opgenomen en de hoogst mogelijke kwaliteit whey duurt altijd nog minimaal 45 min.

B&F was me al voor over de vraag van Pleister

No problem, altijd beter om meerdere meningen te horen. :)

-Leon

en komen er deze week nog eiwitrepen in de aanbieding?

Wat is nu het verschil tussen magic EAA en peptopro?
Beide zijn aminozuren; of kan je misschien zeggen dat peptopro EAA's zijn met nog wat toevoegingen?
Wanneer gebruik je de ene en wanneer de andere?

en komen er deze week nog eiwitrepen in de aanbieding?

We zijn er nog meebezig. :)

Wat is nu het verschil tussen magic EAA en peptopro?
Beide zijn aminozuren; of kan je misschien zeggen dat peptopro EAA's zijn met nog wat toevoegingen?
Wanneer gebruik je de ene en wanneer de andere?

PeptoPro heeft veel meer aminozuren dan Magic EAA. Verder is PeptoPro Casein Hydrolisaat en hoeft het alleen na de training genomen te worden. Magic EAA raad ik zowel voor-tijdens als na de training aan omdat dit vrije aminozuren zijn. :)

-Leon

Dus bv eas tijdens en peptopro na met crea en dextroce

Verder is PeptoPro Casein Hydrolisaat en hoeft het alleen na de training genomen te worden.
Hydrolysates are not only not superior to intact protein in terms of providing amino acids to skeletal muscle, they are distinctly inferior. Their fast digestion speed leads to greater digestive losses, more oxidation via deamination and provides less amino acids to skeletal muscle. Link

Dus bv eas tijdens en peptopro na met crea en dextroce

Ja hoor, dat kan!

Hydrolysates are not only not superior to intact protein in terms of providing amino acids to skeletal muscle, they are distinctly inferior. Their fast digestion speed leads to greater digestive losses, more oxidation via deamination and provides less amino acids to skeletal muscle. Link

Even helemaal lezen. :)

Op T NATION zijn ze het supplement Indigo 3G (cyanidin 3-glucoside) flink aan het pushen:

http://www.t-nation.com/free_online...rtitions_nutrients_into_muscle_instead_of_fat

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/indigo3g_what_to_expect

Is B&F shop bekend met de werkzame stof en zijn er eventueel plannen om dit in jullie assortiment op te nemen?

Ik zelf nog niet. Misschien Ilco. Zal het met hem bespreken. Al leden van DBB ervaring met dit product? :)

-Leon

is er al bekend wanneer de Magnificent geleverd gaat worden? en wat de kosten gaan zijn?

Op T NATION zijn ze het supplement Indigo 3G (cyanidin 3-glucoside) flink aan het pushen:

http://www.t-nation.com/free_online...rtitions_nutrients_into_muscle_instead_of_fat

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/indigo3g_what_to_expect

Is B&F shop bekend met de werkzame stof en zijn er eventueel plannen om dit in jullie assortiment op te nemen?

Oh, one more thing. There's a purple-poopy issue that some of you might experience that you need to be aware of, so you won't be startled when you do your usual pre-flush scatological examination. Let me assure you that at the recommended doses, you're getting plenty of the active C3G material into your bloodstream for maximum effects. Still, it's impossible to get 100% of the compound into your body and some of it will come out in "the end." C3G is, by nature, a dark-indigo color and any little bit not absorbed will show up in the pot. It's totally harmless, so don't worry about it if it happens to you. Think of it as a conversation starter... :D:D:D

Levering binnen desondanks ik eerst een verkeerd adres had opgegeven :P thanks B&F-shop voor jullie uitstekende service!

Bestelling binnen, netjes op tijd! :D.. Helaas zat er toch de bidon bij terwijl ik had aangegeven deze niet te willen en in ruil daarvoor een sample. Het staat trouwens niet op de factuur :s. Raar, want ik weet zeker dat ik het bij de opmerkingen neer had gezet. Nu gaat er weer een bidon de prullebak in, de vorige keer een hele rondvraag gedaan maar als niemand interesse heeft houdt het op!

Levering binnen desondanks ik eerst een verkeerd adres had opgegeven :P thanks B&F-shop voor jullie uitstekende service!

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling! :)

Bestelling binnen, netjes op tijd! :D.. Helaas zat er toch de bidon bij terwijl ik had aangegeven deze niet te willen en in ruil daarvoor een sample. Het staat trouwens niet op de factuur :s. Raar, want ik weet zeker dat ik het bij de opmerkingen neer had gezet. Nu gaat er weer een bidon de prullebak in, de vorige keer een hele rondvraag gedaan maar als niemand interesse heeft houdt het op!

P.M je adres anders maar even. :)

-Leon

4 caps agmatine pre workout + Arm workout (biceps/triceps/onderarmen) = Massieve pomp. :p. Krijg mijn armen niet meer geplooid. :p. Zelfs typen doet pijn :p Heerlijk :lifter:

Ik heb al dankbaar gebruik gemaakt van de sample 'Protein Perfection - aarbei' .

Lekkerrrr :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven