MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonet om 10 over 10 een bestelling gedaan bij jullie, peptopro, fish oild liquid, protein perfection mix en isolaat ;) Ik weet dat ik 10 minuten te laat ben maar denk je dat het nog gaat lukken om hem morgen te leveren? :)

Mvg,

Robert

Zonet om 10 over 10 een bestelling gedaan bij jullie, peptopro, fish oild liquid, protein perfection mix en isolaat ;) Ik weet dat ik 10 minuten te laat ben maar denk je dat het nog gaat lukken om hem morgen te leveren? :)

Mvg,

Robert

Denk dat de werknemers ook graag om 22.00u stoppen dus denk dat je te laat bent

Mvg,

Robert

Beste Robert,

Dan moet je even je ref nummer geven. :)

-Leon

** NIEUW BIJ BODYENFITSHOP.NL (VANAF 8 JULI)**

BODYBUILDING SHOTS!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

''KNALLUH'' geblazen bij Body En Fitshop deze week! :D

-------------------------------------------------------------------

** NIEUW BIJ BODYENFITSHOP.NL **

CitruPure Caps

-Stimuleert Stikstofproductie (NO)
-Spierenergie +34%!
-Langdurige spierkracht
-Perfecte spierpomps
-Compleet natuurlijke product
-Minder spierafbraak/sneller herstel
-Meer kracht en spieruithoudingsvermogen!

-Leon

Na een week eindelijk me bestelling binnen gekregen (gisteren). Storing bij Post NL..

Heb gisteren daarom gelijk even de whey perfection berry blast geprobeerd..onwijs lekker! Ook de 1e die ik lekker vind met water :) Total muscle solution met pepto pro was ook goed te doen..erg typisch smaakje kan het alleen niet plaatsen. Beetje kauwgom smaak.

Iig ben er zeer tevreden over :)

als geld heb weer kilo'tje pepto pro + agmatine is proberen :p

Heeft er iemand ervaring met 'papaya enzymes' van Now Food?
Kan je echt merken dat je darmwand schoner wordt? (ieeh wil ik dit eigenlijk wel weten ?:P)

** NIEUW BIJ BODYENFITSHOP.NL (VANAF 8 JULI)**

BODYBUILDING SHOTS!

''KNALLUH'' geblazen bij Body En Fitshop deze week! :D

-------------------------------------------------------------------

** NIEUW BIJ BODYENFITSHOP.NL **

CitruPure Caps

-Stimuleert Stikstofproductie (NO)
-Spierenergie +34%!
-Langdurige spierkracht
-Perfecte spierpomps
-Compleet natuurlijke product
-Minder spierafbraak/sneller herstel
-Meer kracht en spieruithoudingsvermogen!

-Leon

Wat een knallers :thumbs:

Die bodybuilding shots zien er enorm strak uit. :D. Dat zwart met cyan is echt strak. :D. De prijs is ook wel enorm scherp vind ik. :D. Die ga ik denk ik eens meenemen bij mijn volgende bestelling. :D. Reageer meestal goed op zo een shots. :D

Wat een knallers :thumbs:

Die bodybuilding shots zien er enorm strak uit. :D. Dat zwart met cyan is echt strak. :D. De prijs is ook wel enorm scherp vind ik. :D. Die ga ik denk ik eens meenemen bij mijn volgende bestelling. :D. Reageer meestal goed op zo een shots. :D

De bodybuildingshots werken als een raket. Energie, kracht en een enorme pomp, ik ben niet moe te krijgen ermee. We hebben er lang op moeten wachten maar dat is het waard. De shots gaan echt knallen!!:)

Wanneer wordt de nos ether verwacht
heb paar maanden geleden al eens gevraagd of het in jullie gamma kwam dus ik wacht al een tijdje :D
is er al iets geweten over de prijs? eventueel een introductieprijs?
alvast bedankt

Heeee bf.

Ik heb vanaf mijn 14de altijd al last gehad van beetje puffy nippels (zelfs op 6-8% vet)
Nu ik grow voor de lol eens uitgeprobeerd heb is het ineens een stuk minder.
Is dit toeval of maakte ik te weinig test aan?
Als het dit laatste is, moet ik dan grow blijven gebruiken, of blijft het gewoon goed of moet ik naar de dokter? :p

Heeee bf.

Ik heb vanaf mijn 14de altijd al last gehad van beetje puffy nippels (zelfs op 6-8% vet)
Als het dit laatste is, moet ik dan grow blijven gebruiken, of blijft het gewoon goed of moet ik naar de dokter? :p

Aangezien je 18 bent is het meer dan waarschijnlijk dat dit het einde van je puberale gyno is. Puberale gyno doet zich namelijk voor van het begin vd puberteit tot 17-19 jaar. Of grow er iets mee te doen heeft.. ik betwijfel het, kan zeker maar ik denk dat het eerder gewoon einde puberteit is.

Laatst bewerkt:
Aangezien je 18 bent is het meer dan waarschijnlijk dan dit het einde van je puberale gyno is. Puberale gyno doet zich namelijk voor van het begin vd puberteit tot 17-19 jaar. Of grow er iets mee te doen heeft.. ik betwijfel het, kan zeker maar ik denk dat het eerder gewoon einde puberteit is.

Today, i became a man :cool:

Wanneer wordt de nos ether verwacht
heb paar maanden geleden al eens gevraagd of het in jullie gamma kwam dus ik wacht al een tijdje :D
is er al iets geweten over de prijs? eventueel een introductieprijs?
alvast bedankt

Over kleine 2 weken. Prijs moet ik even navragen. :)

Heeee bf.

Je zou inderdaad eens moet je huisarts kunnen praten over een hormoontest. Ze kunnen dan precies zien hoe hoog bepaalde levels zijn en in welke spreiding deze optimaal zijn. Dat kan natuurlijk nooit kwaad. :) Dan weet je ook gelijk of je de Grow kan blijven gebruiken. :)

Aangezien je 18 bent is het meer dan waarschijnlijk dan dit het einde van je puberale gyno is. Puberale gyno doet zich namelijk voor van het begin vd puberteit tot 17-19 jaar. Of grow er iets mee te doen heeft.. ik betwijfel het, kan zeker maar ik denk dat het eerder gewoon einde puberteit is.

Dit is inderdaad ook nog een optie. Testosteronboosters en jonge mensen zijn altijd een beetje ''tricky'', omdat deze groep zelf nog erg hoog in de productie zit van hormonen. :)

-Leon

Kunnen er nog wat samples bij de bestelling : 234622 ? :)

Is geen grote bestelling maar zit namelijk nogal krap bij kas :(

Bijna door mijn voorraad Lean Gain heen. :p. Binnenkort nog eens bestellen. :D.

Nog +- 3 schepjes, dan is m'n Whey op :(
Maaaar binnenkort Cream & Cookies bestellen! (wil deze al zó lang :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven