XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opti-men en de Vitamin multi pak van ISS zijn erg populair. WMS of Dextrose professional zijn geschikt voor postworkout. :)

Waarom wordt er geadviseerd om hier 3 van te nemen? De totale dosering van 3 pillen is vergelijkbaar met 1 pil die ik neem (Multivit XXL). Wat maakt Opti-Men zo bijzonder? Kan je er niet gewoon 1 van nemen?

Welke multivit raden jullie verder aan, (waarbij je niet 3 of 4 pillen per dag moet nemen) .. ?

Waarom wordt er geadviseerd om hier 3 van te nemen? De totale dosering van 3 pillen is vergelijkbaar met 1 pil die ik neem (Multivit XXL). Wat maakt Opti-Men zo bijzonder? Kan je er niet gewoon 1 van nemen?

Welke multivit raden jullie verder aan, (waarbij je niet 3 of 4 pillen per dag moet nemen) .. ?
zit niet alleen multivitamine in.......

Nee snap ik. Dus je zou als je er 1 van nam, in principe de blend geen meerwaarde hebben?

Denk dat idee is dat als je 3 per dag neemt dat je constante aanvoer van vitamine, mineralen en wat nog meer inzit hebt. = optimale groei

Dat is onder andere het idee erachter. Verder is deze vitamine special voor de man. Meer stoffen zoals Aminozuren, Saw Palmetto, Pumpkin Seed etc.. :)

-Leon

hahaha is goed, wil niet als oplichter overkomen..
is misschien mogelijk om die lean gain bij een bestelling te stoppen? ik wil namelijk vandaag nog 1 of 2 kg pepto pro en nog wat bestellen :p

Oeps sorry! Ja hoor. stuur je ref nummer maar via de p.m :)

-Leon

Beste Body En Fitshop,

Ik ben op zoek naar Omega3 caps. Welke raden jullie aan?

Oeps sorry! Ja hoor. stuur je ref nummer maar via de p.m :)

-Leon
zowel die van de oude bestelling als de nieuwe neem ik aan ?:)

---------- Post added do 7 jul 2011 at 12:10 ----------

Beste Body En Fitshop,

Ik ben op zoek naar Omega3 caps. Welke raden jullie aan?
gewoon omega 3 caps van NOW foods, beste prijs.

http://bodyenfitshop.nl/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/high-quality-omega-3-1000-mg

Vandaag toch maar Agmatine besteld.. Ik hoop dat alle reviews eerlijk zijn en dit product zijn naam waar kan maken. :)
Meteen een NoxiPro mee besteld, die vond ik toch altijd wel lekker! Ook een sampletje Pre workout Pill geselecteerd, ben daar ook wel benieuwd naar.

Alvast bedankt hé! :)

B&F,

Hebben jullie samples van Maximize of Jack3d?

Klopt het dat peptopro schuimt als de malle? :p

meng je het met iets anders?
bij mij lost pepto pro trouwens niet helemaal op volgens mij ?
had laten staan en lag allemaal wit op de bodem, had gemengt met WMS maar dat lost op..

Mix het met dextrose en results, lekker schuimie schuimie

zowel die van de oude bestelling als de nieuwe neem ik aan ?:)

---------- Post added do 7 jul 2011 at 12:10 ----------

gewoon omega 3 caps van NOW foods, beste prijs.

http://bodyenfitshop.nl/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/high-quality-omega-3-1000-mg

Ik heb het in orde gemaakt. De Omega-3 vetzuren van Now Foods zijn inderdaad top. :)

B&F,

Hebben jullie samples van Maximize of Jack3d?

Maximize geven we weg bij bestellingen, maar Jack3D hebben we helaas niet.

Nee, hier schuimt deze niet. Heb het ook nog niet eerder gehoord eerlijk gezegd. :)

-Leon

Enige idee hoe het kan dat het bij mij echt super veel schuim geeft?

Je kan het toch gewoon mixen neem ik aan, heb het gemixed met de dextrose van bf en sportfood en allebij schuimt als een gek.

Enige idee hoe het kan dat het bij mij echt super veel schuim geeft?

Je kan het toch gewoon mixen neem ik aan, heb het gemixed met de dextrose van bf en sportfood en allebij schuimt als een gek.

Ja hoor, je kan het prima mixen. Misschien schud je gewoon te wild ? :D

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven