AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een vraagje, ik ben licht lactose intolerant dus van whey perfection krijg al snel een beetje last vandaar dat ik ook isolaat gebruik.. Is er een weightgainer die uit carbs en whey isolaat bestaat?

Laatst bewerkt:
Ik dacht net, hmm.. stroopwafels.. Whey stroopwafel smaak :D zou erg lekker zijn

delegeren kun je leren :D

maar ze is bezig met een eiwitdieet, en ze moest eiwitrepen hebben...
dus ja, dan kan ze best even wat meebestellen, begin ik gewoon een paar weekjes eerder met mn crea :cool:
Heb haar beste vriendin ook uitgelegd dat je je eiwitten niet via de dietiste moet bestellen, maar gewoon via B&F

vraagt ze : "heb jij aandelen ofzo" :p

ik heb ook al mening overtuigd en klant gemaakt van b&f

waren wat bekenden die die suikerige dure bende bestelden, die liet ik even proeven van b&f spul, ze waren direct verkocht. Veel betere smaak (lees: minder chemisch) goedkoper, en betere samenstelling. Daar konden ze neit meer om heen :)

Daarstraks de Lean Gain besteld, alleen vergeten smaak aan te duiden. Zou hij nog gewisseld kunnen worden van Banana naar Strawberry ? Ik lust namelijk banaan helemaal niet graag ! Als het niet kan, geen probleem hoor. Referentie nummer: 235015

Alvast bedankt & ontzettend goede webshop !

Daarstraks de Lean Gain besteld, alleen vergeten smaak aan te duiden. Zou hij nog gewisseld kunnen worden van Banana naar Strawberry ? Ik lust namelijk banaan helemaal niet graag ! Als het niet kan, geen probleem hoor. Referentie nummer: 235015

Denk dat je best even belt naar hen. Anders weet ik niet zeker als ze het nog lezen. Ze verzenden nu tot 22u dus gaat vandaag nog weg.

http://bodyenfitshop.nl/contact

Zojuist weer bestelling geplaatst.
Referentienr: 235217
Als 2de kado heb ik aangegeven dat er een extra sample bij mocht ipv skakebeker. Dit heb ik er vorige keer ook bij gezegd, maar kreeg toen helemaal niks. Dus vandaar dat ik het hier nog maar een keer zeg:)

Moet goed komen en anders mij een P.m sturen! Dan regel ik het direct voor je!

Toch nog maar wat peptopro en argmatine besteld :D

Dank je wel!

Ik heb nog een vraagje, ik ben licht lactose intolerant dus van whey perfection krijg al snel een beetje last vandaar dat ik ook isolaat gebruik.. Is er een weightgainer die uit carbs en whey isolaat bestaat?

Isolaat Perfection met Ultra Fine Oats! Knallen geblazen! :D

Ik dacht net, hmm.. stroopwafels.. Whey stroopwafel smaak :D zou erg lekker zijn

Hmmm! :D

Ik denk dat hij morgen pas op de post gaat, ik heb betaald dmv vooruitbetaling en dat duurt meestal wat langer. Ik woon trouwens ook in Belgie, maar bedankt, ik zal ze wel even contacteren.

Met vooruitbetaling kan ik inderdaad nog wat doen! Ik ga er achteraan en regel het voor je! :)

-Leon

ik heb ook al mening overtuigd en klant gemaakt van b&f

waren wat bekenden die die suikerige dure bende bestelden, die liet ik even proeven van b&f spul, ze waren direct verkocht. Veel betere smaak (lees: minder chemisch) goedkoper, en betere samenstelling. Daar konden ze neit meer om heen :)
bij mij precies hetzelfde,
ik heb 2 collega's van mij ook BnF addicted gekregen en ze zijn zowaar verkocht aan hun producten!

ik had zonet 2 potten peptopro in de winkelwagen €19,90 per stuk, maar bij het afrekenen waren ze ineens €24,90. :eek:

Agmatine is mij trouwens gister zeer goed bevallen!

Hoe komt het dat de aardbei en banaan dieet eiwit niet meer te bestellen is?

Kan ik jullie hydropeptide-amino tabletten eigenlijk een beetje beschouwen als 'peptopro' in tabletvorm?

Wat is het verschil tussen Gaspari aminomax 8000 en jullie hydropeptide amino's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven