MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ref: 234568 net binnen gekregen, waaronder 3 potten tauripure batchnr.100306 en THT 01-12....
heb nog voor een paar weken taurine en begin dan met de nieuwe potten, per pot 100 doseringen = 100 dagen, 3 potten is zo'n 10 maanden..
als ik met de laatste pot de laatste dosering neem is hij zo'n 5 maanden over tijd, niet een beetje veel?

hallo!!!:mad:

ref: 234568 net binnen gekregen, waaronder 3 potten tauripure batchnr.100306 en THT 01-12....
heb nog voor een paar weken taurine en begin dan met de nieuwe potten, per pot 100 doseringen = 100 dagen, 3 potten is zo'n 10 maanden..
als ik met de laatste pot de laatste dosering neem is hij zo'n 5 maanden over tijd, niet een beetje veel?

hallo!!:mad:

Kado's vanaf 99 euro

Ik heb daarnet een bestelling geplaatst van 92 euro en dacht dan bij mezelf: vanaf 99 euro krijg ik nog een kado erbij, vlug eens kijken waartussen ik dan kan kiezen...
Je krijgt dan de keuze tussen 4 items van ongeveer 5 euro wat best okee is...
Nu heb ik de volgende opmerking: de t-shirts zijn te groot dus niet goed voor mij en de orbitape en vetpercentagemeter heb ik reeds...heb dan ook besloten mijn bestelling op 92 euro te houden aangezien de kado's me niet kunnen overhalen...
Misschien kunnen jullie eens kijken of je niet één of ander nieuw item kunt toevoegen?
Mag bijvoorbeeld 5 samplezakjes eiwit zijn, of wat ook leuk zou zijn: een paar eiwitrepen...of de nieuwe bodybuilding shots...
Kortom: als kado een voedingssupplement, after all is dat jullie core-business nietwaar?

ps: Referentienummer: 235503

Sorry, ik had erover heen gelezen. Nee, een product welke 5 maanden over tijd zou ik niet meer gebruiken. :)
PM mij maar even bij een volgende bestelling dan maak ik van de laatste pot wel een tegoed in de vorm van een gratis product van dezeflfde waarde of wat meer is ook geen probleem!:) Goed idee?

-Leon

Ik heb daarnet een bestelling geplaatst van 92 euro en dacht dan bij mezelf: vanaf 99 euro krijg ik nog een kado erbij, vlug eens kijken waartussen ik dan kan kiezen...
Je krijgt dan de keuze tussen 4 items van ongeveer 5 euro wat best okee is...
Nu heb ik de volgende opmerking: de t-shirts zijn te groot dus niet goed voor mij en de orbitape en vetpercentagemeter heb ik reeds...heb dan ook besloten mijn bestelling op 92 euro te houden aangezien de kado's me niet kunnen overhalen...
Misschien kunnen jullie eens kijken of je niet één of ander nieuw item kunt toevoegen?
Mag bijvoorbeeld 5 samplezakjes eiwit zijn, of wat ook leuk zou zijn: een paar eiwitrepen...of de nieuwe bodybuilding shots...
Kortom: als kado een voedingssupplement, after all is dat jullie core-business nietwaar?

ps: Referentienummer: 235503

Dank je, voor de bestelling!:)

Ik zal aankomende week eens kijken voor wat nieuwe kado's in de 99+ categorie. Komt goed!

De Lean Gain is inderdaad ook behoorlijk populair momenteel, zal eens kijken of ik daar volgende week iets mee kan doen voor je:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen het allerbeste is goed genoeg:
-Absoluut vrij van enkelvoudige koolhydraten-suikers!
-Bewezen de beste eiwitten voor langdurige spiergroei
-Alleen de beste complexe koolhydraten
-40 gram eiwit per 100 gram
-Tot 7 uur lang spieropbouw per shake
-Vitamines en mineralen
-BCAA's versterken spieren
-L-Glutamine versnelt herstel
-4 heerlijke frisse en romige smaken
-Direct oplosbaar
-Remt urenlang spierafbraak
-Groei in keiharde vetvrije spiermassa
-De beste Weight Gainer verkrijgbaar!

Getverderrie, ben zwaar genaaid bij een andere zaak lol. Het koste me een rib uit mijn lijf. Ja, zo erg is het! Goed, hier zit dan geen Creatine bij en een paar andere dingetjes maar dan nog. De prijs is hier tenminste dragelijk; een lust en geen last.
Denk dat ik dit product binnenkort maar eens in mijn winkelwagentje ga stoppen. ;)

Kunt u mij zeggen welke Creatine het beste is? Ik bedoel, er zijn zoveel soorten dat ik echt niet weet welke ik moet hebben.
Creatine gebruik ik voornamelijk voor de 'pomp', wat er daarna nog bij komt is extra's... :)

Getverderrie, ben zwaar genaaid bij een andere zaak lol. Het koste me een rib uit mijn lijf. Ja, zo erg is het! Goed, hier zit dan geen Creatine bij en een paar andere dingetjes maar dan nog. De prijs is hier tenminste dragelijk; een lust en geen last.
Denk dat ik dit product binnenkort maar eens in mijn winkelwagentje ga stoppen. ;)

Kunt u mij zeggen welke Creatine het beste is? Ik bedoel, er zijn zoveel soorten dat ik echt niet weet welke ik moet hebben.
Creatine gebruik ik voornamelijk voor de 'pomp', wat er daarna nog bij komt is extra's... :)

Dank je, voor het compliment. (en dan durf ik ook nog te wedden dat als je gaat kijken hoeveel Crea er in je huidige Gainer zit, dit echt bijna niets is:D) Lean Gain zal je super bevallen, kwalitatief de beste Gainer in de markt en de smaak is heerlijk.:)

Als je voor puur Creatine gaat dan is Creapure de beste koop. Gegarandeerde kwaliteit en het kost je eigenlijk niets meer.:)

Als je nog sterker wilt dan kun je gaan voor Total Muscle Solution, dit is een combinatie van meerdere topingredienten in 1 product. Onze besteseller!

Vandaag verwacht ik NoxiPro en Agmatine.. Moet zeggen dat ik me er toch wel op verheug. Ik zal hier mijn bevinding van Agmatine posten. :D

Dag Leon,

Miss een beetje een rare vraag maar,
ik heb mijn laatste restjes Whey Perfection & Lean Gainer staan. Nu kwam ik plots tot de vraag waarom jullie de Whey Perfection in een zak stoppen en de Lean Gainer niet en omgekeerd? Is daar een speciale reden voor ofzo? :D

Dag Leon,

Miss een beetje een rare vraag maar,
ik heb mijn laatste restjes Whey Perfection & Lean Gainer staan. Nu kwam ik plots tot de vraag waarom jullie de Whey Perfection in een zak stoppen en de Lean Gainer niet en omgekeerd? Is daar een speciale reden voor ofzo? :D

Heeft te maken met de leverancier. :)

-Leon

Sorry, ik had erover heen gelezen. Nee, een product welke 5 maanden over tijd zou ik niet meer gebruiken. :)
PM mij maar even bij een volgende bestelling dan maak ik van de laatste pot wel een tegoed in de vorm van een gratis product van dezeflfde waarde of wat meer is ook geen probleem!:) Goed idee?

-Leon

skinnie weer blij:)

Krijg je van die agmatine ook een harde leuter net als met L-citrulline :D

Pakketje al binnen! :D
Service +1
Heel tevreden.

Wat een mooi potje van de Agmatine, en de pre workout power pill ziet er zo zwart ook wel gemeen uit. Hopelijk ga ik daar lekker op, want dat zou een relatief goedkope pre workout zijn!

Als de peptopro maar 25 euro kost, hebben jullie hem 5 euro goedkoper gemaakt, niet?

mijn pakketje ook binnen.

schrok eerst, had 2 pepto besteld, maar zaten 4 potten in, maar waren er 4 van 250gr ipv 2 van 500gr :D

Binnenkort maar eens kijken of ik wat van die pepto en grow ga merken.

deze keer gelukkig wel netjes een bidon erbij gekregen, ouwe was aardig lek en kapot aan het worden ondertussen :)

Pakketje al binnen! :D
Service +1
Heel tevreden.

Wat een mooi potje van de Agmatine, en de pre workout power pill ziet er zo zwart ook wel gemeen uit. Hopelijk ga ik daar lekker op, want dat zou een relatief goedkope pre workout zijn!

Bedankt voor je bestelling! :)

Als de peptopro maar 25 euro kost, hebben jullie hem 5 euro goedkoper gemaakt, niet?

Yes! :)

mijn pakketje ook binnen.

schrok eerst, had 2 pepto besteld, maar zaten 4 potten in, maar waren er 4 van 250gr ipv 2 van 500gr :D

Binnenkort maar eens kijken of ik wat van die pepto en grow ga merken.

deze keer gelukkig wel netjes een bidon erbij gekregen, ouwe was aardig lek en kapot aan het worden ondertussen :)

Top, bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Pakket binnen + pw pill. Thanks Leon :D

Hoevaak moet je die Omega 3 trouwens innemen? Staat op de verpakking 'take 2 softgels 1 to 3 times daily with food.'

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven