Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nog sterker wilt dan kun je gaan voor Total Muscle Solution, dit is een combinatie van meerdere topingredienten in 1 product. Onze besteseller!
Welke kunt u mij aanraden?Bedankt. Als mijn potje op is ga ik die kopen!
Nou heb ik nog een vraag. Wat is het verschil tussen een NO en een HGH product?
Ik zoek namelijk naast de Agmatine nog een goed product die mij een flinke (blijvende) spierpomp kan geven.Welke kunt u mij aanraden?
B&F,
Mag ik vragen waarom er geen Whey pistache of stroopwafel o.i.d word verkocht? Ben bijna wel zeker dat het een grote hit zal zijn![]()

ik gebruik ook protein perfection mix van body&fitshop.
maar ik heb vreselijke uitslag gekregen op mijn armen en schouders , deze uitslag trekt niet meer weg ik dacht eerst dat het door de zonnebank kwam , maar nu heb ik even lopen zoeken en kwam ik er achter dat het eiwit, calcium caseinaat wat dus in protein perfection mix zit de boosdoener kan wezen , hieronder het stukje waar ik dat op uit maak..
; Verschillende soorten eiwit preparaten:
Melk eiwit: goedkope vorm van eiwitten, ook wel bekend als Calcium Caseinaat worden moeilijk opgenomen en moeilijk verteerd.
deze bevat lactose; een stof die door veel mensen nauwelijks verteerd wordt.
Hierdoor kunnen diaree, huiduitslag en spijsverteringsproblemen ontstaan.
Calcium Caseinaat is de goedkoopste eiwit variant op de markt.
De meeste eiwit poeders met namen als 80%, 85% of 90% eiwit poeders bestaan voor 90% uit Calcium Caseinaat.
Met andere woorden goedkope eiwitten die je lichaam niet tot nauwelijks kan gebruiken.
De speciale "variant" Micellar Caseinaat (melk eiwit isolaat) is een verbetering van het gewone melk eiwit.
Het zorgt namelijk niet voor diverse spijsverteringsproblemen, wordt geleidelijk verteerd en
heeft een zeer krachtige anti-catabolische (anti-spierafbrekende) werking.
bron:http://www.nutriplaza.nl/index.php?click=eiwitten
Wou dit dus gewoon even delen met jullie , mischien dat iemand van jullie ook last heefd van deze simptomen .
Om eerlijk te zijn merk ik niks van Agmatine, maar ik heb het nog maar 1x gebruikt (4 caps pre WO). Ik ga het gewoon blijven gebruiken, wellicht dat het op een andere dag of een ander moment wel beter werkt? We shall see...
maak gewoon je potje op dan kan je een beter oordeel vellen lijkt me.

Om eerlijk te zijn merk ik niks van Agmatine, maar ik heb het nog maar 1x gebruikt (4 caps pre WO). Ik ga het gewoon blijven gebruiken, wellicht dat het op een andere dag of een ander moment wel beter werkt? We shall see...
En 2 bij het opstaan ... 
Hoe lang neem je al prot shakes? Als je er pas mee begonnen bent en direct er veel drinkt is het idd mogelijk dat het de eiwitten zijn die je problemen geven. Je lichaam moet er aan wennen, probeer te beginnen met weinig / kleine shakes en bouw dan langzaam op. Ik heb ergens gelezen dat het zelfs tot een half jaar kan duren voordat je lichaam er aan gewend raakt. Het beste om mee te beginnen om er gewend aan te raken zou casseïne (Micellar) zijn. In welke mate dit klopt week ik niet en sowieso reageert ook iedereen er anders op.ik gebruik ook protein perfection mix van body&fitshop.
maar ik heb vreselijke uitslag gekregen op mijn armen en schouders , deze uitslag trekt niet meer weg ik dacht eerst dat het door de zonnebank kwam , maar nu heb ik even lopen zoeken en kwam ik er achter dat het eiwit, calcium caseinaat wat dus in protein perfection mix zit de boosdoener kan wezen , hieronder het stukje waar ik dat op uit maak...
.40% whey, 40% casseïne en 5% van de andere 4 was hetPersoonlijk lijkt het me erg straf als het van dat zou komen. Ik heb immers in de review ervan gelezen dat er daar maar 5% van inzit. Dus op 100 gram eiwit is dit slechts amper 5 gram.
(of ben ik nu zelf fout?
)Hey,
Heb net een bestelling gedaan (ref235779) maar gaf na de betaling via paypal dat er een fout was.
Nochtans geeft paypal wel dat de betaling is doorgegaan.
Wil je even checken of mijn bestelling ok is?
Thanks![]()

B&F,
Mag ik vragen waarom er geen Whey pistache of stroopwafel o.i.d word verkocht? Ben bijna wel zeker dat het een grote hit zal zijn![]()

Bedankt. Als mijn potje op is ga ik die kopen!
Nou heb ik nog een vraag. Wat is het verschil tussen een NO en een HGH product?
Ik zoek namelijk naast de Agmatine nog een goed product die mij een flinke (blijvende) spierpomp kan geven.Welke kunt u mij aanraden?
NO is stikstofbooster en het andere is een groeihormoon booster (HGH = Human Growth Hormone) zijn dus totaal ander soort producten. Ik geloof alleen niet zo in de gh boosters. Het zal niet zorgen voor de productie van nieuwe spiercellen, zoals op de potjes staat.

Donderdag avond besteld en vrijdag ochtend al binnen.
Vind het erg makelijk dat je tot 10 uur kan bestellen..
Had wel de protein perfection mix besteld en de isolaat gekregen, was deze toevallig op of was deze per ongeluk verkeerde verstuurd?

Welke dosering en inname moment(en) raad je voor jullie ZMA aan?
Bij mijn bestelling die ik gisteren binnen heb gekregen had ik nog gevraagd in de opmerkingen om extra samples op de factuur is nog apart samples bijgeschreven. Er zaten er alleen geen extra samples bij. Zijn er geen extra samples meer of zijn jullie ze vergeten?

ik gebruik ook protein perfection mix van body&fitshop.
maar ik heb vreselijke uitslag gekregen op mijn armen en schouders , deze uitslag trekt niet meer weg ik dacht eerst dat het door de zonnebank kwam , maar nu heb ik even lopen zoeken en kwam ik er achter dat het eiwit, calcium caseinaat wat dus in protein perfection mix zit de boosdoener kan wezen , hieronder het stukje waar ik dat op uit maak..
; Verschillende soorten eiwit preparaten:
Melk eiwit: goedkope vorm van eiwitten, ook wel bekend als Calcium Caseinaat worden moeilijk opgenomen en moeilijk verteerd.
deze bevat lactose; een stof die door veel mensen nauwelijks verteerd wordt.
Hierdoor kunnen diaree, huiduitslag en spijsverteringsproblemen ontstaan.
Calcium Caseinaat is de goedkoopste eiwit variant op de markt.
De meeste eiwit poeders met namen als 80%, 85% of 90% eiwit poeders bestaan voor 90% uit Calcium Caseinaat.
Met andere woorden goedkope eiwitten die je lichaam niet tot nauwelijks kan gebruiken.
De speciale "variant" Micellar Caseinaat (melk eiwit isolaat) is een verbetering van het gewone melk eiwit.
Het zorgt namelijk niet voor diverse spijsverteringsproblemen, wordt geleidelijk verteerd en
heeft een zeer krachtige anti-catabolische (anti-spierafbrekende) werking.
bron:http://www.nutriplaza.nl/index.php?click=eiwitten
Wou dit dus gewoon even delen met jullie , mischien dat iemand van jullie ook last heefd van deze simptomen .
Persoonlijk lijkt het me erg straf als het van dat zou komen. Ik heb immers in de review ervan gelezen dat er daar maar 5% van inzit. Dus op 100 gram eiwit is dit slechts amper 5 gram.

We krijgen straks drie nieuwe smaken, maar we staan altijd open voor nieuwe innovaties!![]()
Super! Weet je ook wanneer? En welke smaken zijn het?