Woensdag. Cool Cassis, Ice Coffee en Lemon Lime.
-Leon
Ice Coffee? Is nieuw voor mij, wat moet ik hierbij voorstellen?
Is er trouwens ook een reden waarom pistache in het algemeen in Nederland niet verkocht wordt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woensdag. Cool Cassis, Ice Coffee en Lemon Lime.
-Leon

Ice Coffee? Is nieuw voor mij, wat moet ik hierbij voorstellen?
Is er trouwens ook een reden waarom pistache in het algemeen in Nederland niet verkocht wordt?
Lastig uit te leggen
denk dat samples opwaren want ik kreeg ook niet erbij. ( vind niet erg).
Agmatine is trouwens wel goed supplement, ik had gebruikt maar ging niet trainen maar een beetje opdrukken en biceps flexen en had al een harde pomp![]()
PM bij de volgende bestelling maar even dan maken we het van de samples direct goed met je
Excuses!!Magnificent komt ook nog deze week binnen!!!!
Het product waar echt enorm veel mensen op zitten te wachten.
We gaan uit van Woensdag al!

Magnificent komt ook nog deze week binnen!!!!
Het product waar echt enorm veel mensen op zitten te wachten.
We gaan uit van Woensdag al!

gaat niet gebeuren... ze verdienen al bijna niets aan de whey perf omdat de inkoopprijs zowat zelfde is als verkoopprijsOh Oh Whey perfection in de aanbieding graag, dan heb ik lekker wat centjes om een kist te kopen (voor 't eerst)

thats B&FIk ben op zoek naar een groene thee extract maar ik had even een vraagje betreffende de kwaliteit van jullie huisproduct in vergelijking met deze van Now foods.
Jullie vragen zo'n 12 euro voor het groene thee extract van now foods dewelke 200mg EGCG bevat (90caps). Maar het huismerk kost amper 15 euro voor 200 capsules dewelke elks 250mg EGCG bevatten. Jullie zijn dus 50% goedkoper, hoe kan dat ? :d

B&F welk product raden jullie het meeste aan Total muscle Solution of Magnificent?
ze lijken namelijk erg veel op elkaar..?
ik wil namelijk wel heel graag een complete mix goede supps.
vooral voor tijdens en na de training.

Ik ben op zoek naar een groene thee extract maar ik had even een vraagje betreffende de kwaliteit van jullie huisproduct in vergelijking met deze van Now foods.
Jullie vragen zo'n 12 euro voor het groene thee extract van now foods dewelke 200mg EGCG bevat (90caps). Maar het huismerk kost amper 15 euro voor 200 capsules dewelke elks 250mg EGCG bevatten. Jullie zijn dus 50% goedkoper, hoe kan dat ? :d

De Total Muscle Solution voor de training en de Magnificent voor erna.![]()
tms kan zowel als pre-en post workout worden gebruikt.oke oke, TMS is dus ook meer pre-workout begrijp ik?
in dat geval zou PWP / Magnificent ook heel goed kunnen toch?