MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Magnificent komt ook nog deze week binnen!!!!:rocknana:

Het product waar echt enorm veel mensen op zitten te wachten.:)
We gaan uit van Woensdag al!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 14:16 ----------

Ice Coffee? Is nieuw voor mij, wat moet ik hierbij voorstellen?
Is er trouwens ook een reden waarom pistache in het algemeen in Nederland niet verkocht wordt?

Ice Coffee komt trouwens iets later. Maandag pas. Ice Coffee is echt een hele lekkere smaak. Coffee en toch fris.:) Lastig uit te leggen:D

Pistache is inderdaad een beetje lastig denk ik. We hebben er al meermalen aanvraag voor gedaan...

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 14:17 ----------

denk dat samples opwaren want ik kreeg ook niet erbij. ( vind niet erg).
Agmatine is trouwens wel goed supplement, ik had gebruikt maar ging niet trainen maar een beetje opdrukken en biceps flexen en had al een harde pomp:p

Dat klinkt goed!:) PM bij de volgende bestelling maar even dan maken we het van de samples direct goed met je;) Excuses!!

Vandaag de preworkout pill gebruikt. Ik heb er 1 genomen en daarna gelijk gefietst naar sportschool, duurt ongeveer halfuur met dit weer driekwartier dus de tijdstip kwam goed uit.

Tijdens de training heb ik er weinig van gemerkt, waarschijnlijk was de dosering te weinig. Naja ik ben sowieso niet van de workout pillen dus zo het erg vind ik niet.

Ga binnenkort eens de Agmatine proberen, zijn aardig wat goede reviews over.

Magnificent komt ook nog deze week binnen!!!!:rocknana:

Het product waar echt enorm veel mensen op zitten te wachten.:)
We gaan uit van Woensdag al!

Hier heb ik lang op zitten wachten !
Word echt een topproduct en dan is het ook minder geknoei met alles mixen haha gewoon 1product en klaar..
Nou nog hopen dat dit beetje lekker gaat smaken :D

Laatst bewerkt door een moderator:
wow die magnificent ziet er goed uiT!! (qua ingredienten). + goede prijs!

Ziet er netjes uit dat nieuwe poedertje

Ik kan zelf ook niet meer wachten. Voel mij als een klein kind op sinterklaasavond. :)

-Leon

Agmatine volgende week in weekaanbieding? :D

Wanneer raden jullie 1 pil of 2 pillen (3 maal daags) aan van Real!? Bij een bepaald lichaamsgewicht of iets anders?

Oh Oh Whey perfection in de aanbieding graag, dan heb ik lekker wat centjes om een kist te kopen (voor 't eerst :D)

Oh Oh Whey perfection in de aanbieding graag, dan heb ik lekker wat centjes om een kist te kopen (voor 't eerst :D)
gaat niet gebeuren... ze verdienen al bijna niets aan de whey perf omdat de inkoopprijs zowat zelfde is als verkoopprijs :eek:

B&F welk product raden jullie het meeste aan Total muscle Solution of Magnificent?
ze lijken namelijk erg veel op elkaar..?

ik wil namelijk wel heel graag een complete mix goede supps.
vooral voor tijdens en na de training.

Ik ben op zoek naar een groene thee extract maar ik had even een vraagje betreffende de kwaliteit van jullie huisproduct in vergelijking met deze van Now foods.

Jullie vragen zo'n 12 euro voor het groene thee extract van now foods dewelke 200mg EGCG bevat (90caps). Maar het huismerk kost amper 15 euro voor 200 capsules dewelke elks 250mg EGCG bevatten. Jullie zijn dus 50% goedkoper, hoe kan dat ? :d

Ik ben op zoek naar een groene thee extract maar ik had even een vraagje betreffende de kwaliteit van jullie huisproduct in vergelijking met deze van Now foods.

Jullie vragen zo'n 12 euro voor het groene thee extract van now foods dewelke 200mg EGCG bevat (90caps). Maar het huismerk kost amper 15 euro voor 200 capsules dewelke elks 250mg EGCG bevatten. Jullie zijn dus 50% goedkoper, hoe kan dat ? :d
thats B&F :p

B&F welk product raden jullie het meeste aan Total muscle Solution of Magnificent?
ze lijken namelijk erg veel op elkaar..?

ik wil namelijk wel heel graag een complete mix goede supps.
vooral voor tijdens en na de training.

De Total Muscle Solution voor de training en de Magnificent voor erna. :D

Omdat het natuurlijk een eigen huismerk product is, waardoor de inkoop goedkoper is omdat er een schakel minder tussen zit. Eigenlijk vrij simpel. De kwaliteit is exact hetzelfde! en wij houden er gewoon van om scherp te prijzen! Dit is enorm belangrijk voor klanttevredenheid en omloopsnelheid. We willen voor elk product in elke categorie de beste koop aanbieden. Daar werken we al tijden keihard aan. Voor elk product dus absoluut de beste kwaliteit, die koppelen we doen ook nog eens aan de beste prijs. :)

Green Tea Slank - Ultra Pure

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven