XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik me goed wat bij voorstellen! Ach jullie service is al super, al het extra's is mooi meegenomen :)

Is het nodig om extra creatine te nemen als je pwo tms neemt, en post wo magnificent?

Vanochtend is hier mijn pakketje binnen gekomen van B en F. Ik heb whey perfection lemon ice milkshake besteld en de magnificent fruit sensation,. Beide even geproefd en ik moet zeggen dat ze heerlijk smaken!!Echte zomerse smaken, laat die 30+ graden maar snel komen!!

Kan ik me goed wat bij voorstellen! Ach jullie service is al super, al het extra's is mooi meegenomen :)

Top! Erg goed om te horen! :) Ik zal me best doen. :)

Is het nodig om extra creatine te nemen als je pwo tms neemt, en post wo magnificent?

Dan heb je al een goede dosering creatine. Dus zou als ik jou was niks meer toevoegen. :)

Vanochtend is hier mijn pakketje binnen gekomen van B en F. Ik heb whey perfection lemon ice milkshake besteld en de magnificent fruit sensation,. Beide even geproefd en ik moet zeggen dat ze heerlijk smaken!!Echte zomerse smaken, laat die 30+ graden maar snel komen!!

Thanks bro! ;) Morgen nog een verassing! :D

-Leon

Heb vandaag ook mijn pakket binnen gekregen.
Helaas zaten de samples lemon ice en cool cassis waar ik om had gevraagd er niet bij.

Leuk idee! Zou hier meer interesse in zijn, beste dbb leden? :)

-Leon

Dit zou zeker wel handig zijn voor mensen die net in aanraking komen met PWO producten. Ik heb er nu al zo veel gehad, dat ik langzaam wel weet wat werkt en wat niet. :P

Maar voor beginners kan het heel handig zijn, of mensen die gewoon wat afwisseling willen. :D

aha jammer hahah

ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen, maar het is misschien een idee om voor al de smaken de voedingswaarden online beschikbaar te stellen, aangezien bij de isolaat de verschillen toch redelijk aanzienlijk zijn (ik heb de chocolade en de carbs zijn toch al 4g, eiwit 89.5g en vet 1g)

Agmatine en Noxipro/Maximize v2 kan je gewoon combineren?

Pakket weer binnen! Zeer snelle levering zoals altijd :)

Bestelling aangehad! Was wel verkeerd geleverd ---> al een geluk zijn de mensen zo eerlijk om het te komen brengen.

Zou ik wat extra samples bij mij bestelling mogen? referentienummer: 238331
Alvast bedankt

vandaag mn pakket binnen gekregen met ook magnificent ben er blij mee :)mrgn gelijk proberen,moet zeggen dat de nieuwe verpakkingen erg mooi zijn alleen zouden de openingen van de potten zoals magnificent en pre power workout niet groter kunnen,ik kom er namelijk niet in met mn handen nu moet ik steeds mn vriendin vragen te doseren:D

En wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven