v1per91
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het nodig om extra creatine te nemen als je pwo tms neemt, en post wo magnificent?
Kan ik me goed wat bij voorstellen! Ach jullie service is al super, al het extra's is mooi meegenomen![]()
Ik zal me best doen. 
Is het nodig om extra creatine te nemen als je pwo tms neemt, en post wo magnificent?

Vanochtend is hier mijn pakketje binnen gekomen van B en F. Ik heb whey perfection lemon ice milkshake besteld en de magnificent fruit sensation,. Beide even geproefd en ik moet zeggen dat ze heerlijk smaken!!Echte zomerse smaken, laat die 30+ graden maar snel komen!!
Morgen nog een verassing! 
Heb vandaag ook mijn pakket binnen gekregen.
Helaas zaten de samples lemon ice en cool cassis waar ik om had gevraagd er niet bij.
Leuk idee! Zou hier meer interesse in zijn, beste dbb leden?
-Leon

Heb vandaag ook mijn pakket binnen gekregen.
Helaas zaten de samples lemon ice en cool cassis waar ik om had gevraagd er niet bij.

Leuk idee! Zou hier meer interesse in zijn, beste dbb leden?
-Leon

mrgn gelijk proberen,moet zeggen dat de nieuwe verpakkingen erg mooi zijn alleen zouden de openingen van de potten zoals magnificent en pre power workout niet groter kunnen,ik kom er namelijk niet in met mn handen nu moet ik steeds mn vriendin vragen te doseren