Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leon, kun je voor mij bestelling 236300 eens nakijken bij PostNL? Die zeggen dat deze is afgeleverd, maar ik heb echt niets ontvangen (en de buren ook niet).
Alvast bedankt!

Yes, had je net al een e-mail gestuurd! hahah. Kijk maar even en dan fix ik het voor je.
-Leon
Ik zal hem dan is een keer bestellen zodat ik kan afwisselen tussen cream and cookies. Ben ook wel geïnteresseerd in de magnificient maar waarom pak je die eigenlijk na de training? Mis je de pomp + energie dan niet?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Whey Perfection Lemon Ice is fantastisch. Ik heb zelf net een shake gehad en het is echt niet uit te leggen. Lemon Ice is echt een smaaksensatie, heerlijk. Die kun je 100000% op mijn verantwoording bestellen. De smaken van Whey Perfection worden nog steeds beter. (wist eigenlijk niet dat het nog beter kon)
Ik beloof je dat je nog nooit zo'n lekkere shake gehad hebt, in water en in melk.![]()
In het verleden heb ik 2.5kg Whey Delicious en 1kg Whey Isolaat bij xxlnutrition.nl. Hoewel ik heel tevreden ben over de service, is de Whey Isolaat vrij smakeloos en de Whey Delicious is mij veel te zoet.
Omdat mijn eiwit en creatine voorraad bijna op is en ik veel positieve dingen lees over jullie creatine heb ik jullie website bezocht en daar zie ik dat jullie ook verschillende smaken eiwit hebben.
Is het mogelijk om 1 monster per smaak te kopen van de volgende smaken?
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Frambozen Milkshake
Beste B&F,
Gisteren mijn bestelling binnengehad, zoals altijd netjes binnen 1 dag in huis. Jammer dat die Ice Coffee smaak van Whey Perfection nu net vandaag uitkomt, maar die komt de volgende keer dan maar.
Ik had echter voor meer dan 100 euro besteld en dus een sample en 2 cadeautjes meebesteld, en hoewel ze wel op de factuur/pakbon vermeld stonden zijn ze deze alle 3 vergeten met orderpicken. Ordernummer: 236629

Ik zal hem dan is een keer bestellen zodat ik kan afwisselen tussen cream and cookies. Ben ook wel geïnteresseerd in de magnificient maar waarom pak je die eigenlijk na de training? Mis je de pomp + energie dan niet?

In het verleden heb ik 2.5kg Whey Delicious en 1kg Whey Isolaat bij xxlnutrition.nl. Hoewel ik heel tevreden ben over de service, is de Whey Isolaat vrij smakeloos en de Whey Delicious is mij veel te zoet.
Omdat mijn eiwit en creatine voorraad bijna op is en ik veel positieve dingen lees over jullie creatine heb ik jullie website bezocht en daar zie ik dat jullie ook verschillende smaken eiwit hebben.
Is het mogelijk om 1 monster per smaak te kopen van de volgende smaken?
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Frambozen Milkshake

Hey,
Wanneer komt er weer Magic EAA binnen?Mijn pot is nu op en ik bestel toch liever bij jullie dan bij XXL....
![]()
We verwachten de Magic EAA vrijdag of maandag a.s.@Body En Fitshop
Single Serving Package Pakketen had ik gezien, maar dat bevat allerlei smaken die ik niet lust.
Behoorlijk inefficiënt om 58,3% van een product niet te gebruiken en wellicht zelfs 75%
Is het niet mogelijk om alleen 1 sachet van de genoemde 5 smaken te bestellen?

Ik zal hem dan is een keer bestellen zodat ik kan afwisselen tussen cream and cookies. Ben ook wel geïnteresseerd in de magnificient maar waarom pak je die eigenlijk na de training? Mis je de pomp + energie dan niet?

@Body En Fitshop
Single Serving Package Pakketen had ik gezien, maar dat bevat allerlei smaken die ik niet lust.
Behoorlijk inefficiënt om 58,3% van een product niet te gebruiken en wellicht zelfs 75%
Is het niet mogelijk om alleen 1 sachet van de genoemde 5 smaken te bestellen?

Magnificent is het beste wat je kunt nemen om te herstellen en dus te groeien na de training. Na de training is het belangrijkste moment voor spiergroei
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag merkte ik duidelijk een werking van Agmatine. Voelde goed, shirt stond strakker dan normaal (rugtraining).
Zo lekker als je dan je lats aanspant en een beetje opzij hangt en zo die hele lat voelt vouwen.Klinkt raar, maar snap je wat ik bedoel.
![]()
, maar denk heel veel niet want die missen nog massa
Na de training neem ik altijd Total Muscle Solution, door jullie omschreven als het vlaggenschip van B&F.
Mijn vraag is dus, wat is het verschil tussen Magnificent en TMS en welke is het beste?
Hoeveel mg cafeïne zit er in Superpump Max? Want het staat er niet bij. Alleen dat er cafeïne in zit.![]()