MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben daar ook wel benieuwd naar.

gisteren ook geen sneak preview gehad....

Ze liggen allemaal nog op bed bij B&F :p

hahaha ik weet cker mannen zijn al hard aan het werk

Bestelling aangehad! Was wel verkeerd geleverd ---> al een geluk zijn de mensen zo eerlijk om het te komen brengen.

Gelukkig maar! :)

Zou ik wat extra samples bij mij bestelling mogen? referentienummer: 238331
Alvast bedankt

Helaas is je bestelling al verzonden, maar meld het volgende keer even bij de op- en aanmerkingen. :)

vandaag mn pakket binnen gekregen met ook magnificent ben er blij mee :)mrgn gelijk proberen,moet zeggen dat de nieuwe verpakkingen erg mooi zijn alleen zouden de openingen van de potten zoals magnificent en pre power workout niet groter kunnen,ik kom er namelijk niet in met mn handen nu moet ik steeds mn vriendin vragen te doseren:D

4.5 kilo Magnificent! Dat zou niet verkeerd zijn hahah. ;)

Helaas moet je het nu even met de 2100 gram doen. ;)

Ik had een vraag over de oats en whey shake ( http://www.bodyenfitshop.nl/maaltijdvervangers-dieet/optimum-nutrition/oats-whey ).

Eerder heb ik deze besteld in de smaak vanilla bean en de smaak beviel goed, komt deze smaak weer terug in het assortiment? :)

Voorlopig nog niet, helaas. We hebben alleen de chocolade op dit moment. :)

En wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?:P

Komt eraan! ;)

Ze liggen allemaal nog op bed bij B&F :p

:D ... zzz....

-Leon

Daaang echt complimenten voor agmatine, ik had 4 genomen gister pff...
ik ging rug en triceps doen maar mijn biceps waren helemaal opgepomt en niet normaal pomp in alles joh. Vandaag die shots probere:)

aah komt mooi uit, had weer nieuwe TMS nodig:p
die postbode komt minstens 1x per maand langs hier :roflol:

Wanneer is de BCAA poeder van jullie eigen merk weer op voorraad?

Mooie akties!!!!
2 emmers lean gain komen er zeker, misschien nog wat tms erbij.

Geweldig dat jullie zo stunten!

N.O. 370 besteld, eens kijken of het wat is :)

Die bodybuilding shots vind ik eigenlijk best lekker! Drinkt makkelijk weg en geeft idd erg goede energie/pomp. Enige waar ik dat mee heb gehad was Maximize V2/Unleash vroeger.Daarnaast is Magnificent echt lekker! Top smaak! Heb ook TMS, maar Magnificent is veel lekkerder.

Gisteravond kwart over 9 ongeveer bestelling geplaats, en vanochtend 9 uur kwam de bestelling alweer binnen! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had aangegeven in plaats van de shakebeker graag wat samples, die zaten erbij, zow zeg! haha :).

Alleen zat er helaas geen Orbi Tape bij die ik wel had aangeklikt :(, ik denk dat hiervoor in de plaats ook samples zijn gekomen, helaas :(.

Zo meteen alles proeven, ben benieuwd ! :D

Mooie akties!!!!
2 emmers lean gain komen er zeker, misschien nog wat tms erbij.

Geweldig dat jullie zo stunten!

Dank je! De Lean Gain en Total Muscle Solution zullen er wel aardig uitvliegen, dat dacht ik ook al:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 10:46 ----------

N.O. 370 besteld, eens kijken of het wat is :)

Dank je!:) Morgen in huis.
Laat het maar weten.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 10:48 ----------

De smaak van die Pure Muscle BCAA is alleen niet echt lekker. Maar ja even wennen en gewoon door drinken (of mixen met dextrose)

Los in water is het inderdaad niet prettig. mixen met Dextrose / Waxy Maize Starch of Vitargo gaat perfect inderdaad. Goede tip:)

Dextrose Professional
Anabolic WMS

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 10:50 ----------

Die bodybuilding shots vind ik eigenlijk best lekker! Drinkt makkelijk weg en geeft idd erg goede energie/pomp. Enige waar ik dat mee heb gehad was Maximize V2/Unleash vroeger.Daarnaast is Magnificent echt lekker! Top smaak! Heb ook TMS, maar Magnificent is veel lekkerder.

Magnificent is het beste wat je kunt nemen na de training!:) De smaken zijn inderdaad geweldig.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 10:51 ----------

Gisteravond kwart over 9 ongeveer bestelling geplaats, en vanochtend 9 uur kwam de bestelling alweer binnen! :)

Had aangegeven in plaats van de shakebeker graag wat samples, die zaten erbij, zow zeg! haha :).

Alleen zat er helaas geen Orbi Tape bij die ik wel had aangeklikt :(, ik denk dat hiervoor in de plaats ook samples zijn gekomen, helaas :(.

Zo meteen alles proeven, ben benieuwd ! :D

Dank je, voor het compliment!!!!:)
De samples heb je uit service gekregen. De orbi zijn ze gewoon vergeten:D
Geef mij je referentienummer even door dan stuur ik je de orbitape zo even na.:cool:

Heel mooi pakket trouwens!!:) De nieuwe Magnificent zal je heel goed gaan bevallen!!

Ik vroeg me af of jullie voor alle smaken van de isolaat de voedingswaarden kunnen vermelden op de website? Ik heb nu de chocolade besteld en er zijn toch enkele verschillen met de naturel die groter zijn dan aanzienlijk gedacht. De voedingswaarden staan toch op de pot dus dan kan je ze toch evengoed vermelden op de site?

De chocolade smaak, had in ieder geval een sterk aroma, en met water is hij zelfs goed te drinken!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 10:51 ----------
Dank je, voor het compliment!!!!:)
De samples heb je uit service gekregen. De orbi zijn ze gewoon vergeten:D
Geef mij je referentienummer even door dan stuur ik je de orbitape zo even na.:cool:

Heel mooi pakket trouwens!!:) De nieuwe Magnificent zal je heel goed gaan bevallen!!

Ok super :thumb: !

De tnt medewerker moest al met een karretje het pakket naar de deur brengen ghehe :D.

mijn ref nummer is: 238425

nogmaals bedankt ! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven