- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk!

Bestelling aangehad! Was wel verkeerd geleverd ---> al een geluk zijn de mensen zo eerlijk om het te komen brengen.

Zou ik wat extra samples bij mij bestelling mogen? referentienummer: 238331
Alvast bedankt

vandaag mn pakket binnen gekregen met ook magnificent ben er blij meemrgn gelijk proberen,moet zeggen dat de nieuwe verpakkingen erg mooi zijn alleen zouden de openingen van de potten zoals magnificent en pre power workout niet groter kunnen,ik kom er namelijk niet in met mn handen nu moet ik steeds mn vriendin vragen te doseren
![]()

Ik had een vraag over de oats en whey shake ( http://www.bodyenfitshop.nl/maaltijdvervangers-dieet/optimum-nutrition/oats-whey ).
Eerder heb ik deze besteld in de smaak vanilla bean en de smaak beviel goed, komt deze smaak weer terug in het assortiment?![]()

... zzz.... 
Voor mij niet, ik had net deze week een grote pot lean gain en 2 potten TMS besteld!aah komt mooi uit, had weer nieuwe TMS nodig![]()
die postbode komt minstens 1x per maand langs hier![]()

aah komt mooi uit, had weer nieuwe TMS nodig![]()
die postbode komt minstens 1x per maand langs hier![]()
Voor mij niet, ik had net deze week een grote pot lean gain en 2 potten TMS besteld!![]()
Wanneer is de BCAA poeder van jullie eigen merk weer op voorraad?

.
, ik denk dat hiervoor in de plaats ook samples zijn gekomen, helaas
.
Mooie akties!!!!
2 emmers lean gain komen er zeker, misschien nog wat tms erbij.
Geweldig dat jullie zo stunten!

Morgen in huis.De smaak van die Pure Muscle BCAA is alleen niet echt lekker. Maar ja even wennen en gewoon door drinken (of mixen met dextrose)

Die bodybuilding shots vind ik eigenlijk best lekker! Drinkt makkelijk weg en geeft idd erg goede energie/pomp. Enige waar ik dat mee heb gehad was Maximize V2/Unleash vroeger.Daarnaast is Magnificent echt lekker! Top smaak! Heb ook TMS, maar Magnificent is veel lekkerder.
De smaken zijn inderdaad geweldig. Gisteravond kwart over 9 ongeveer bestelling geplaats, en vanochtend 9 uur kwam de bestelling alweer binnen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Had aangegeven in plaats van de shakebeker graag wat samples, die zaten erbij, zow zeg! haha.
Alleen zat er helaas geen Orbi Tape bij die ik wel had aangeklikt, ik denk dat hiervoor in de plaats ook samples zijn gekomen, helaas
.
Zo meteen alles proeven, ben benieuwd !![]()

De nieuwe Magnificent zal je heel goed gaan bevallen!!---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 10:51 ----------
Dank je, voor het compliment!!!!
De samples heb je uit service gekregen. De orbi zijn ze gewoon vergeten
Geef mij je referentienummer even door dan stuur ik je de orbitape zo even na.
Heel mooi pakket trouwens!!De nieuwe Magnificent zal je heel goed gaan bevallen!!
.