XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben benieuwd naar bodybuilding shots, hopelijk kan ik vandaag uitproberen(als iemand thuis is als bezorgt word)

ben benieuwd naar bodybuilding shots, hopelijk kan ik vandaag uitproberen(als iemand thuis is als bezorgt word)

Hier is iedereen er tevreden over.. En ik vind het een uitstekende afwisseling van men gewone pre workout, heb met deze wel veel tintelingen :D

Vandaag merkte ik duidelijk een werking van Agmatine. Voelde goed, shirt stond strakker dan normaal (rugtraining). :)
Zo lekker als je dan je lats aanspant en een beetje opzij hangt en zo die hele lat voelt vouwen. :D Klinkt raar, maar snap je wat ik bedoel. :D
beter dat je er wat van merkt,
ik heb het tot nu met elke spiergroep gehad!
ik heb ook een beetje het gevoel dat door de agmatine ik de hele dag rondere en grotere spieren heb, lijkt wel alsof het gedeeltelijk in m'n lichaam blijft zitten ofzo... en dat terwijl ik het niet eens in de ochtend neem maar alleen maar voor de training 3 capsules :p

Is er toevallig niet zoiets als een pre workout sample pack ofzo?
Met allemaal verschillende samples zodat m'n keuze een stukje makkelijker wordt?

dat muscle & diet pak ziet er bere intressant uit ...

wordt die cheaper dan de Animal Pak? En wanneer is die er? :p

Laatst bewerkt:
Net mijn bestelling weer perfect binnen gekregen.
Ik had bij opmerkingen om extra samples gevraagd en er 10 extra bijgekregen.

Bedankt voor de snelle en prima service!!

En willen jullie dan verschillende merken of alleen BNF?

We hebben namelijk wel 16 smaken, maar helaas geen 16 PreWorkout middelen. :D

-Leon

Ben benieuwd! Hopelijk word deze betaalbaar

Hier is iedereen er tevreden over.. En ik vind het een uitstekende afwisseling van men gewone pre workout, heb met deze wel veel tintelingen :D

De Bodybuilding Shots lopen als een trein. De reacties zijn top en de prijs nog beter!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net mijn bestelling weer perfect binnen gekregen.
Ik had bij opmerkingen om extra samples gevraagd en er 10 extra bijgekregen.

Bedankt voor de snelle en prima service!!

Graag gedaan! :)

-Leon

Bij PreWO sample pack zeker jack3d en NO-explode erbij doen, die werke alle 2 als een tierelier voor mij :)

Ik zal er eens naar kijken, maar zo sample pack opstellen van PWP supplementen van andere merken is wel iets moeilijker dan bij ons eigen huismerk. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven