MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo :)

Ben momenteel bezig een goede stack samen te stellen om vanaf 01-09 te gaan gebruiken, de afgelopen tijd veel te veel besteld naar mijn zin ^^

Vandaar, enkele vraagjes:

1) Multivitamine:
Ik zie dat er 3 nieuwe Multi-vitamines van jullie huismerk komen, wanneer zullen deze komen? Ben namelijk benieuwd naar de prijzen/verschillen :)

2) Fish-oil:
Ook hier een nieuwe van jullie huismerk, vanaf wanneer zal deze te koop zijn en hoe zal deze geprijsd zijn vergeleken met ON / Now?

3) Magnificent:
Hoelang zal deze zo scherp geprijsd blijven?

4) Citrulline Malata:
Zijn er verschillen behalve de prijs tussen die van Primaforce en die van jullie?

Daarnaast zal mijn stack bestaan uit:
5) Creapure
6) Whey Perfection
7) Beta-Alanine Pure
8) Magic EAA

En om een maandje om de beurt te testen:
9) Grow
10) HMB
11) Agmatine

Wordt binnenkort weer een aardige bestelling als ik het zo zie :o
Misschien verder nog tips voor mijn aankomende Bulk? Voedingsschema is uiteraard uitstekend :)

Thanks

Laatst bewerkt:
Hey mannen, was eens aant kijken aangezien mijn caffeine capsules bijna op zijn, maar zag tot mijn verbazing: geen caffeine van BnF huismerk? :o paniek! :D misschien een idee? Bestel deze keer wel van een ander merk dan ;)

Hallo :)

Ben momenteel bezig een goede stack samen te stellen om vanaf 01-09 te gaan gebruiken, de afgelopen tijd veel te veel besteld naar mijn zin ^^

Vandaar, enkele vraagjes:

1) Multivitamine:
Ik zie dat er 3 nieuwe Multi-vitamines van jullie huismerk komen, wanneer zullen deze komen? Ben namelijk benieuwd naar de prijzen/verschillen :)

+- 2 weken. Prijs weet ik nog niet. :)

2) Fish-oil:
Ook hier een nieuwe van jullie huismerk, vanaf wanneer zal deze te koop zijn en hoe zal deze geprijsd zijn vergeleken met ON / Now?

3) Magnificent:
Hoelang zal deze zo scherp geprijsd blijven?

4) Citrulline Malata:
Zijn er verschillen behalve de prijs tussen die van Primaforce en die van jullie?

Nee. Beide topkwaliteit. :)

Daarnaast zal mijn stack bestaan uit:
5) Creapure
6) Whey Perfection
7) Beta-Alanine Pure
8) Magic EAA

En om een maandje om de beurt te testen:
9) Grow
10) HMB
11) Agmatine

Wordt binnenkort weer een aardige bestelling als ik het zo zie :o
Misschien verder nog tips voor mijn aankomende Bulk? Voedingsschema is uiteraard uitstekend :)

Thanks

Ziet er goed uit. Kijk voor mijn antwoorden in de tekst. :)

Hey mannen, was eens aant kijken aangezien mijn caffeine capsules bijna op zijn, maar zag tot mijn verbazing: geen caffeine van BnF huismerk? :o paniek! :D misschien een idee? Bestel deze keer wel van een ander merk dan ;)

Hmmm goed idee. Zullen er eens naar kijken! :D

-Leon

Ik hoop dat er een goede pot Perfection C&C voor mij klaar staat volgende week, ik ga me toch wat afbakken met koekjes :D

Morgen in huis. Alleen vooruitbetaling en rembours niet. :)
-Leon

Mooi. Ik betaal bij B&F altijd vooruit.

Heb net mijn bestellingen opgehaald, Whey Perfection en bodybuilding shots. Toen ik bij de balie stond en de medewerkster het pakje van Whey Perfection overhandigde vond ik em niet zo groot... Mijn cadeau, de shakebaker zag ik er niet zo snel inzitten. ??? Maar bij het openmaken ben ik blij verrast, het zat er gewoon in. :thumbs:

De bodybuilding shots en de verpakking zien er cool uit en alleen daarvan krijg ik al een flinke energie boost! :D Mja, ik moest alleen even kijken hoe ik die bodybuilding shots moest openen. :eek::o??? Ik heb het aandachtig bekeken... en had al de gebruiksaanwijzing gelezen en het zat al in mijn hoofd om het te vragen hier op dit forum, maar uiteindelijk heb ik het wel gevonden hoor haha! Damn die kinderslot...! :D Hopelijk ben ik niet de enige. :duh: :hamer:
Top service!

Laatst bewerkt:
Hi Leon, ik veronderstel als je een pré-workout neemt en magnificent dat extra creatine overbodig is???
Tot wnn blijft de magnificent 25euro? Over een goeie 10dagen bestel ik pas weer (WMS is dan op)

Grtz

Doe ik ook. Die Pure Muscle BCAA hebben echt een shity smaak :eyes:

Ik mix die altijd met glutamine en eerlijk gezegd vind ik het naar niets smaken.. Water met een kleeeein beetje smaak aan maar bv totaal niet zo erg als peptopro haha maar daar wen je ook weer aan :) Geen shity smaak dus :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Voorlopig nog niet, helaas. We hebben alleen de chocolade op dit moment. :)

Jammer, hopelijk komt hij weer terug in het assortiment of de chocolade versie moet natuurlijk erg bevallen :p

Meteen maar 2 van deze potten besteld en dan nog wholly oats bars, 3 potjes bcaa en preworkout power pills.
Ben wel benieuwd naar het effect van die pilletjes :)

Body & Fitshop;

ik zat nog eens zo te denken he, en schoot me net ineens binnen.

is het niet een idee om van jullie micellar casein ook single serving paks te maken en ze evt ook als samples weg te geven?

ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik protein perfection neem of dat ik de overstap maak naar casein, maar twijfel erg over smaak en oplosbaarheid.

en bedacht me ineens dat een sample ofzo wel een uitkomst zou kunnen zijn...

-edit-

Net weer even een bestellinkje gemaakt. ref 238869

maak je er een mooi pakketje van? Ga nogmaals weer eens uittesten hoe TNT pakjegemak het nu doet, na meerdere eerdere tegenvallende resultaten...

Laatst bewerkt:
gisteren mijn bestelling gehad zoals aangegeven een shake beker erbij gehad maar deze dop is kapot :s en er zaten geen samples bij :( kan dit nog worden opgelost of gewoon pech? referentienummer: 238331
mvg giliam

Ik heb gisteravond om 19.30 een bestelling geplaatst (voor 22.00 dus) van 1 pot Whey Perfection. Wel een bevestiging van deze bestelling in de mail gehad, maar geen mail dat hij verzonden is. Terwijl dit dus wel zou moeten als je voor 22.00 bestelt. Moet ik vandaag nog op de postbode wachten, of heeft dat geen zin? (nummer 238847)

Ik gisteren ook om 20.30 bestelt, de bevestiging gehad vd bestelling, maar daarna niks meer vernomen?

ref 238869

Wanneer komt de Whey Bier smaak uit?

Ik heb ook geen mail gehad maar de spullen zijn net geleverd :)

Ik heb een vraagje:

Kan de Muscle Perfection Combi gebruikt worden samen met Dexaprine? Of doet de Total Muscle Solution een beetje hetzelfde als Dexaprine (aangezien het beiden preworkoutsupps zijn)? Graag een eerlijk antwoord ;-)

Sweet :D. Lean Gain in de aanbieding :thumbs:

Top mannen :thumbs:

Wrs een grote emmer bestellen. :D.

Mooi. Ik betaal bij B&F altijd vooruit.

Heb net mijn bestellingen opgehaald, Whey Perfection en bodybuilding shots. Toen ik bij de balie stond en de medewerkster het pakje van Whey Perfection overhandigde vond ik em niet zo groot... Mijn cadeau, de shakebaker zag ik er niet zo snel inzitten. ??? Maar bij het openmaken ben ik blij verrast, het zat er gewoon in. :thumbs:

De bodybuilding shots en de verpakking zien er cool uit en alleen daarvan krijg ik al een flinke energie boost! :D Mja, ik moest alleen even kijken hoe ik die bodybuilding shots moest openen. :eek::o??? Ik heb het aandachtig bekeken... en had al de gebruiksaanwijzing gelezen en het zat al in mijn hoofd om het te vragen hier op dit forum, maar uiteindelijk heb ik het wel gevonden hoor haha! Damn die kinderslot...! :D Hopelijk ben ik niet de enige. :duh: :hamer:
Top service!

Hahah. Ik ken het! :D Bedankt voor je bestelling. :)

Hi Leon, ik veronderstel als je een pré-workout neemt en magnificent dat extra creatine overbodig is???
Tot wnn blijft de magnificent 25euro? Over een goeie 10dagen bestel ik pas weer (WMS is dan op)

Grtz

Hmm, ik zou het inderdaad dan laten. Grote kans dat je inderdaad al genoeg creatine per dag binnenkrijgt. :)

Jammer, hopelijk komt hij weer terug in het assortiment of de chocolade versie moet natuurlijk erg bevallen :p

Meteen maar 2 van deze potten besteld en dan nog wholly oats bars, 3 potjes bcaa en preworkout power pills.
Ben wel benieuwd naar het effect van die pilletjes :)

Bedankt voor je bestelling. Het zal je bevallen! :D

Body & Fitshop;

ik zat nog eens zo te denken he, en schoot me net ineens binnen.

is het niet een idee om van jullie micellar casein ook single serving paks te maken en ze evt ook als samples weg te geven?

ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik protein perfection neem of dat ik de overstap maak naar casein, maar twijfel erg over smaak en oplosbaarheid.

en bedacht me ineens dat een sample ofzo wel een uitkomst zou kunnen zijn...

-edit-

Net weer even een bestellinkje gemaakt. ref 238869

maak je er een mooi pakketje van? Ga nogmaals weer eens uittesten hoe TNT pakjegemak het nu doet, na meerdere eerdere tegenvallende resultaten...

Volgende keer bij de op- en aanmerkingen geven. Ik werk niet in de avondploeg, dus om teleurstelling te voorkomen even vermelden. ;) Anders mij maandag even een p.m sturen, want ben in het weekend vrij. :)

gisteren mijn bestelling gehad zoals aangegeven een shake beker erbij gehad maar deze dop is kapot :s en er zaten geen samples bij :( kan dit nog worden opgelost of gewoon pech? referentienummer: 238331
mvg giliam

Natuurlijk kan dit worden opgelost. Stuur mij je ref+probleem via de p.m en dan regel ik het maandag voor je. :)

Ik heb gisteravond om 19.30 een bestelling geplaatst (voor 22.00 dus) van 1 pot Whey Perfection. Wel een bevestiging van deze bestelling in de mail gehad, maar geen mail dat hij verzonden is. Terwijl dit dus wel zou moeten als je voor 22.00 bestelt. Moet ik vandaag nog op de postbode wachten, of heeft dat geen zin? (nummer 238847)

Ik gisteren ook om 20.30 bestelt, de bevestiging gehad vd bestelling, maar daarna niks meer vernomen?

ref 238869

Bel ons vandaag/morgen even op de zaak. Dan kunnen mijn collega's in een oogopslag zien waar je bestelling is. :)

Ik heb een vraagje:

Kan de Muscle Perfection Combi gebruikt worden samen met Dexaprine? Of doet de Total Muscle Solution een beetje hetzelfde als Dexaprine (aangezien het beiden preworkoutsupps zijn)? Graag een eerlijk antwoord ;-)

Dexaprine is een fatburner en geen PreWorkout supplement. Je kan het wel gewoon combineren met Total Muscle Solution en Whey Perfection. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Leon wat is jouw favoriet tussen de Whey Perfection als je moet kiezen tussen Lemon Ice en Framboos? :p. Tussen die 2 twijfel ik. :p. Framboos sample was heerlijk maar de lemon ice klinkt ook heerlijk. :D.

Edit: En kan je de Lemon ice met iets vergelijken? :p.

Laatst bewerkt:
Nou Body en fitshop.

dat tnt pakjegemak gaat ook nog niet helemaal goed geloof ik.
Komt hier net de koerier met me pakketje aan de deur....

Heel goed natuurlijk, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling :D

Had ook nog steeds geen verzend bevestiging gehad...

staat op de doos ook geen tnt pakjegemak aangegeven, gewoon mijn huisadres erop, dus vermoed dat het bij jullie niet helemaal goed is gegaan.

Verder zaten er weer mooi wat samples in waar ik om vroeg :D

Wou het hier toch even laten weten als feedback.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven