Hallo 
Ben momenteel bezig een goede stack samen te stellen om vanaf 01-09 te gaan gebruiken, de afgelopen tijd veel te veel besteld naar mijn zin ^^
Vandaar, enkele vraagjes:
1) Multivitamine:
Ik zie dat er 3 nieuwe Multi-vitamines van jullie huismerk komen, wanneer zullen deze komen? Ben namelijk benieuwd naar de prijzen/verschillen
2) Fish-oil:
Ook hier een nieuwe van jullie huismerk, vanaf wanneer zal deze te koop zijn en hoe zal deze geprijsd zijn vergeleken met ON / Now?
3) Magnificent:
Hoelang zal deze zo scherp geprijsd blijven?
4) Citrulline Malata:
Zijn er verschillen behalve de prijs tussen die van Primaforce en die van jullie?
Daarnaast zal mijn stack bestaan uit:
5) Creapure
6) Whey Perfection
7) Beta-Alanine Pure
8) Magic EAA
En om een maandje om de beurt te testen:
9) Grow
10) HMB
11) Agmatine
Wordt binnenkort weer een aardige bestelling als ik het zo zie
Misschien verder nog tips voor mijn aankomende Bulk? Voedingsschema is uiteraard uitstekend
Thanks

Ben momenteel bezig een goede stack samen te stellen om vanaf 01-09 te gaan gebruiken, de afgelopen tijd veel te veel besteld naar mijn zin ^^
Vandaar, enkele vraagjes:
1) Multivitamine:
Ik zie dat er 3 nieuwe Multi-vitamines van jullie huismerk komen, wanneer zullen deze komen? Ben namelijk benieuwd naar de prijzen/verschillen

2) Fish-oil:
Ook hier een nieuwe van jullie huismerk, vanaf wanneer zal deze te koop zijn en hoe zal deze geprijsd zijn vergeleken met ON / Now?
3) Magnificent:
Hoelang zal deze zo scherp geprijsd blijven?
4) Citrulline Malata:
Zijn er verschillen behalve de prijs tussen die van Primaforce en die van jullie?
Daarnaast zal mijn stack bestaan uit:
5) Creapure
6) Whey Perfection
7) Beta-Alanine Pure
8) Magic EAA
En om een maandje om de beurt te testen:
9) Grow
10) HMB
11) Agmatine
Wordt binnenkort weer een aardige bestelling als ik het zo zie

Misschien verder nog tips voor mijn aankomende Bulk? Voedingsschema is uiteraard uitstekend

Thanks
Laatst bewerkt:

misschien een idee? Bestel deze keer wel van een ander merk dan 
Maar bij het openmaken ben ik blij verrast, het zat er gewoon in. 

kan dit nog worden opgelost of gewoon pech? referentienummer: 238331