triad88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leon wat is jouw favoriet tussen de Whey Perfection als je moet kiezen tussen Lemon Ice en Framboos?. Tussen die 2 twijfel ik.
. Framboos sample was heerlijk maar de lemon ice klinkt ook heerlijk.
.
Edit: En kan je de Lemon ice met iets vergelijken?.

Nou Body en fitshop.
dat tnt pakjegemak gaat ook nog niet helemaal goed geloof ik.
Komt hier net de koerier met me pakketje aan de deur....
Heel goed natuurlijk, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling
Had ook nog steeds geen verzend bevestiging gehad...
staat op de doos ook geen tnt pakjegemak aangegeven, gewoon mijn huisadres erop, dus vermoed dat het bij jullie niet helemaal goed is gegaan.
Verder zaten er weer mooi wat samples in waar ik om vroeg
Wou het hier toch even laten weten als feedback.
Vandaag toch geleverd. Maar er worden dus geen mailtjes verzonden als de bestelling bij jullie de deur uit gaat![]()

Hoeveel kcal, eiwit, kh's en vetten zit er in een scoop van lean gain? Kan het niet op bf website vinden..

kleine vraag: momenteel gebruik ik nog geen pre-workout shakes, omdat ik er nogal 'sceptisch' over sta (na veel opzoekingswerk). Nu ik wil het zelf eens testen en ben op zoek naar een soort 'testpakket' met bv. 5 samples van verschillende producten.
Is het mogelijk om dit ook te bestellen? (bv Crackv3, No Explode, Maximize v2,...)
Of bij een volgende bestelling testers te voorzien?
Thx!
Kan ze helaas niet los verkopen.Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram
Eiwitten 3,3 gram
(Eiwit en Amino's 7500mg)
Vet 0,00 gram
Voedingswaarde per 100 gram
Kcal 304,8
Koolhydraten 71,1 gram
Eiwitten 4,71 gram
Vet 0,15 gram
http://www.bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/magnificent_ingredienten
Vetten klopt niet echt denkik, 70 gram 0% vet en met 100gr wel vet??
geen dank broeders!

Leon,
ik pak nu magnificent,
kan ik dit combineren met peptopro/whey? of pas daarna nemen

Jullie krijgen toch nog die vitamine b5 van now foods terug he? Wou het binnenkort bestellen. Indien hij terug komt, wanneer verwacht je hem?

Referentie: 239374
Net bestelling geplaatst. Zie ipv 3e kado graag wat samples komen. alvast bedankt![]()

weer goede service van Body en fit shop.
Had vroeger een bidon gekocht maar die begon te lekken bij de sluiting.bij de bestelling 1 nieuwe bidon er bij gekregen!
ref 236716
En bedankt voor je bestelling! 

B&F, kan ik Agmatine, bodybuilding shots en NoxiPro samen voor mijn training innemen of is dat niet aan te raden?
PS van NoxiPro wil ik een halve dosering gaan nemen i.v.m. anders te hoge cafeïne.
Agmatine en bodybuilding shots heb ik eergisteren geprobeerd en is een goede combo. Het was echt knalluh!
Ik heb nog een vraag, welk product uit de sectie Beta Alanine is het beste?Wil de spieren nog meer 'vorm' geven.![]()

Hee B&F, misschien een leuk idee voor Combi Toppers:
PWO: TMS
Direct na training: Magnificent
Kwartiertje/half uur later: Whey Perfection/Isolaat perfection in die trend ??
![]()

B&F, kan ik Agmatine, bodybuilding shots en NoxiPro samen voor mijn training innemen of is dat niet aan te raden?
PS van NoxiPro wil ik een halve dosering gaan nemen i.v.m. anders te hoge cafeïne.
Agmatine en bodybuilding shots heb ik eergisteren geprobeerd en is een goede combo. Het was echt knalluh!
Ik heb nog een vraag, welk product uit de sectie Beta Alanine is het beste?Wil de spieren nog meer 'vorm' geven.![]()
!
In welke pre workouts zit geen geranamine (1,3 DMA)?
Dat was inderdaad niet de bedoeling. Was het via de website gegaan of via de telefoon? Bedankt voor de feedback!
-Leon

Ok bedankt. Laat maar weten als je iets weet over de vitamine b5!

ik doe de bestelling altijd via internet.
Ook heb ik, net als Dunk, en net als de vorige keren via tnt pakjegemak, geen verzendings mail gehad...
Zou het toch nog maar eens nakijken![]()

Ik heb het idee dat je veels te veel supplementen gebruikt... Met 74 kg zou ik meer bezighouden met voeding.B&F, kan ik Agmatine, bodybuilding shots en NoxiPro samen voor mijn training innemen of is dat niet aan te raden?
Komt wel weer terug. Kan alleen nog geen exacte datum geven.
Ga het hier intern nachecken. Zou je misschien volgende keer gelijk na je bestelling even contact met mij kunnen opnemen als je het via pakjes gemak doet? Kan ik het dubbel controleren voor je.
-Leon

Goeiemiddag,nu heb ik afgelopen donderdag een bestelling geplaats by jullie en nog steeds niets aangekregen.
Nu valt men euro,dat ik het referentie nummer ben vergeten vermelden in men betaling.
Wat kan ik het beste doen? Ik heb ook al een mailtje gestuurd.
Mvg,kristof

Ik wil nu niet irritant doen, maar kan je zeggen hoeveel weken die b5 nog kan duren? Dan weet ik of het de moeite is mijn bestelling uit te stellen of niet.

Hey B&F
Ik wil BCAA's gaan bestellen maar weet nou niet welke echt de beste is er staan er zo veel, welke is het beste?
Ik zat aan deze te denken, maar die is uitverkocht wanneer komt die weer binnen?
http://bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/ultra-micronized-bcaa-poeder
Gr Ruud

Leon@?? bodyenfitshop.nl? ik heb hem naar de info mail gestuurd. mvg Kristof B
Dit is men ref.nummer: 238171

hey leon! net bestelling geplaatst.
ref.nr. 239644
zie opmerking.
Hey B&F
Ik wil BCAA's gaan bestellen maar weet nou niet welke echt de beste is er staan er zo veel, welke is het beste?
Ik zat aan deze te denken, maar die is uitverkocht wanneer komt die weer binnen?
http://bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/ultra-micronized-bcaa-poeder
Gr Ruud