Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag toch geleverd. Maar er worden dus geen mailtjes verzonden als de bestelling bij jullie de deur uit gaat :)

Leon wat is jouw favoriet tussen de Whey Perfection als je moet kiezen tussen Lemon Ice en Framboos? :p. Tussen die 2 twijfel ik. :p. Framboos sample was heerlijk maar de lemon ice klinkt ook heerlijk. :D.

Edit: En kan je de Lemon ice met iets vergelijken? :p.

Ik garrandeer je dat lemon ice je gaat bevallen. lekkerste shake ooit. Echt niet normaal lekker :)

Voorheen was framboos en aardbei
Me favo :p

Hoeveel kcal, eiwit, kh's en vetten zit er in een scoop van lean gain? Kan het niet op bf website vinden..

kleine vraag: momenteel gebruik ik nog geen pre-workout shakes, omdat ik er nogal 'sceptisch' over sta (na veel opzoekingswerk). Nu ik wil het zelf eens testen en ben op zoek naar een soort 'testpakket' met bv. 5 samples van verschillende producten.

Is het mogelijk om dit ook te bestellen? (bv Crackv3, No Explode, Maximize v2,...)
Of bij een volgende bestelling testers te voorzien?

Thx!

Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram
Eiwitten 3,3 gram
(Eiwit en Amino's 7500mg)
Vet 0,00 gram

Voedingswaarde per 100 gram
Kcal 304,8
Koolhydraten 71,1 gram
Eiwitten 4,71 gram
Vet 0,15 gram

http://www.bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/magnificent_ingredienten

Vetten klopt niet echt denkik, 70 gram 0% vet en met 100gr wel vet?? ;)

geen dank broeders!

Doe niet zo moeilijk, dan doe je 0,15/100*70.. wat uitkomt als (zo goed als) 0 :)

Laatst bewerkt:
Leon,

ik pak nu magnificent,
kan ik dit combineren met peptopro/whey? of pas daarna nemen

Jullie krijgen toch nog die vitamine b5 van now foods terug he? Wou het binnenkort bestellen. Indien hij terug komt, wanneer verwacht je hem?

kleine vraag: momenteel gebruik ik nog geen pre-workout shakes, omdat ik er nogal 'sceptisch' over sta (na veel opzoekingswerk). Nu ik wil het zelf eens testen en ben op zoek naar een soort 'testpakket' met bv. 5 samples van verschillende producten.

Is het mogelijk om dit ook te bestellen? (bv Crackv3, No Explode, Maximize v2,...)
Of bij een volgende bestelling testers te voorzien?

Thx!

Geef het bij een volgende bestelling even aan dat je samples wilt ipv de gewone cadeaus;
ik heb ook netjes gevraagd en heb wat samples gekregen van maximize v2, ultralife nox pump, b&f bodybuildingshots en olimp masacre v2.

heb ik weer mooi wat te testen :)

Geef het bij een volgende bestelling even aan dat je samples wilt ipv de gewone cadeaus;
ik heb ook netjes gevraagd en heb wat samples gekregen van maximize v2, ultralife nox pump, b&f bodybuildingshots en olimp masacre v2.

Heb gisteren kennis mogen maken met de bodybuilding shots en ik kan je zeggen; dat wordt gegarandeerd knallen! :D:)

Hmm voortaan ga ik ook maar voor de samples i.p.v. de cadeaus.

will do! thx!

Referentie: 239374
Net bestelling geplaatst. Zie ipv 3e kado graag wat samples komen. alvast bedankt:D

Haal er altijd Whey

21:50 bestelling geplaatst en volgende dag 12:00 ongeveer had ik me bestelling binnen!
top service zoals altijd!
afterpay voor het eerst geprobeerd heeeel erg fijn dat jullie dat hebben, perfect voor de tijden als je geen geld hebt!

toppie!!

21:50 bestelling geplaatst en volgende dag 12:00 ongeveer had ik me bestelling binnen!
top service zoals altijd!
afterpay voor het eerst geprobeerd heeeel erg fijn dat jullie dat hebben, perfect voor de tijden als je geen geld hebt!

toppie!!

Klopt, de acceptgiro krijg je vanzelf thuisgestuurd, ik kreeg deze pas na een week :p verder was alles zeer goed verlopen :)

morgen beginnen met noxipro, tips?

knallen :D

srs; wat voor tips verwacht je ???

dat spul moet je innemen en een half uurtje later gaan trainen, its not rocket surgery

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven