Dunk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leon wat is jouw favoriet tussen de Whey Perfection als je moet kiezen tussen Lemon Ice en Framboos?. Tussen die 2 twijfel ik.
. Framboos sample was heerlijk maar de lemon ice klinkt ook heerlijk.
.
Edit: En kan je de Lemon ice met iets vergelijken?.

Hoeveel kcal, eiwit, kh's en vetten zit er in een scoop van lean gain? Kan het niet op bf website vinden..

Voedingswaarde per dosering van 70 gram
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram
Eiwitten 3,3 gram
(Eiwit en Amino's 7500mg)
Vet 0,00 gram
Voedingswaarde per 100 gram
Kcal 304,8
Koolhydraten 71,1 gram
Eiwitten 4,71 gram
Vet 0,15 gram
http://www.bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/magnificent_ingredienten
Vetten klopt niet echt denkik, 70 gram 0% vet en met 100gr wel vet??
geen dank broeders!

kleine vraag: momenteel gebruik ik nog geen pre-workout shakes, omdat ik er nogal 'sceptisch' over sta (na veel opzoekingswerk). Nu ik wil het zelf eens testen en ben op zoek naar een soort 'testpakket' met bv. 5 samples van verschillende producten.
Is het mogelijk om dit ook te bestellen? (bv Crackv3, No Explode, Maximize v2,...)
Of bij een volgende bestelling testers te voorzien?
Thx!

Geef het bij een volgende bestelling even aan dat je samples wilt ipv de gewone cadeaus;
ik heb ook netjes gevraagd en heb wat samples gekregen van maximize v2, ultralife nox pump, b&f bodybuildingshots en olimp masacre v2.
heb ik weer mooi wat te testen![]()

Geef het bij een volgende bestelling even aan dat je samples wilt ipv de gewone cadeaus;
ik heb ook netjes gevraagd en heb wat samples gekregen van maximize v2, ultralife nox pump, b&f bodybuildingshots en olimp masacre v2.
heb ik weer mooi wat te testen![]()
21:50 bestelling geplaatst en volgende dag 12:00 ongeveer had ik me bestelling binnen!
top service zoals altijd!
afterpay voor het eerst geprobeerd heeeel erg fijn dat jullie dat hebben, perfect voor de tijden als je geen geld hebt!
toppie!!
verder was alles zeer goed verlopen