Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Loen,

Heb net men bestelling geplaatst voor bbuilding shots en wrist wraps.
Kan je zoals gevraagd nog enkele preworkout samples voorzien zodat ik ze eens kan testen?
Referentie nummer: 239673

Bedankt man!

Oh crap.. Ik kan mijn eigen naam gewoon niet fout schrijven. It's not possible! :D

Ik heb het doorgegeven voor je, Warres. ;)

Anders mij even p.men als je bestelling binnen is.

-Leon

Best apart als je vanmorgen om 12:33 een bestelling doet op de site en om 12:58 al een mailtje krijgt dat de bestelling is verzonden :scratch: :D

Maar ben wel benieuwd. Heb de Magnificent ook maar gekocht om eens te proberen.

Best apart als je vanmorgen om 12:33 een bestelling doet op de site en om 12:58 al een mailtje krijgt dat de bestelling is verzonden :scratch: :D

Ingepakt en klaar voor de TNT om op te halen. :)

-Leon

Bestelling geplaatst :D

Referentie nummer: 239704

Zou ik ook een sample mogen van een PWO zodat ik ze kan testen ? :D

Groeten Ruud

thats called ''service''

Weten jullie ook of die cafeïne tablets van Prima Force die jullie verkopen goed oplossen in water? Of kan je deze beter gewoon doorslikken?

Dat vind ik nog lang duren :P

meestal heb ik binnen 5 minuten al de verzendbevestiging in de inbox staan :thumbs:

Leon,

Wanneer komen de performance bars van vitargo binnen en wat gaan ze kosten?
Ben nog op zoek naar goede eiwitrepen voor op vakantie,aanstaande vrijdag.

Of heb je misschien een goed alternatief?

Klopt het trouwens dat de smaak van cookies en cream wat veranderd is? Vind hem nu wat minder als de eerste pot die ik besteld hebt.

Bvd.

Wednesday Leon, dan mag jij mijn pakketje mooi versieren :D (als je wilt :p)

al meer nieuws rond de protein bars van best body nutrition? gaan die ook in jullie gamma komen denk je?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welk reep is kwalitatief goed (complex carbs en minimaal 18gr eiwitten zou chill zijn) en niet al te duur?

Shitt.. die nieuwe straps van jullie huismerk zijn echt goed (en goedkoop). Dat zachte spul daarbinnen is echt beter, nu schuurt het teminste niet meer bij de pols als ik zwaar in de deathlift zit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven