MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie ook handschoenen met van die hooks eraan?

Leon,

Wanneer komen de performance bars van vitargo binnen en wat gaan ze kosten?
Ben nog op zoek naar goede eiwitrepen voor op vakantie,aanstaande vrijdag.

Of heb je misschien een goed alternatief?

Klopt het trouwens dat de smaak van cookies en cream wat veranderd is? Vind hem nu wat minder als de eerste pot die ik besteld hebt.

Bvd.

Ik denk dat dat nog wel 2 weken gaat duren. Cookies and Cream is verder niks aan veranderd. Nog steeds zelfde leverancier.

Zoek je echt een energybar of mag het ook een eiwitreep zijn?

Wednesday Leon, dan mag jij mijn pakketje mooi versieren :D (als je wilt :p)

Nou....................... :D

Natuurlijk! ;)

al meer nieuws rond de protein bars van best body nutrition? gaan die ook in jullie gamma komen denk je?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal ik even navragen voor je. :)

Welk reep is kwalitatief goed (complex carbs en minimaal 18gr eiwitten zou chill zijn) en niet al te duur?

Wholly Oats Bar. :)

3 weken? Ik zie op de site dat hij alweer binnen is, jullie kunnen zeker toveren? :D

Haha, nee foutje van mij. Had erover heen gelezen op de lijst omdat deze onder een andere naam stond. Gister dus binnengekomen. :)

Shitt.. die nieuwe straps van jullie huismerk zijn echt goed (en goedkoop). Dat zachte spul daarbinnen is echt beter, nu schuurt het teminste niet meer bij de pols als ik zwaar in de deathlift zit!!

Zozo.. een deathlift nog wel! :D

Bedankt, Zuipschuit. We zijn er ook erg tevreden mee. ;)

Hebben jullie ook handschoenen met van die hooks eraan?

Nee helaas. :)

-Leon

Ik denk dat dat nog wel 2 weken gaat duren. Cookies and Cream is verder niks aan veranderd. Nog steeds zelfde leverancier.

Zoek je echt een energybar of mag het ook een eiwitreep zijn?

Eiwitreep eigenlijk.
Welke zou je me aanraden,voor een redelijke prijs en kwalitatief goed?

En als ik vandaag zou bestellen,zou je er dan misschien wat whey samples bij kunnen steken,wel handig om mee te nemen naar griekenland vrijdag:cool:

Ik hoor het van je,

Bvd,

Oh Yeah Bars.

Deze zijn gewoon super lekker! :)

Even bij de op- en aanmerkingen vermelden over de samples en als er wat extra's is doen we het er zeker bij. :)

-Leon

Ik heb nog steeds geen mail terug gekregen of producten gezien.
Kan je eens kijken wnnr dit in orde gaat komen? Ik heb donderdag besteld...

Mvg, Kristof B. Ref,Nmr: 238171

Is het de bedoeling magnificent ook op niet trainingsdagen te nemen? staat namelijk niet duidelijk erop.

Ik heb nog steeds geen mail terug gekregen of producten gezien.
Kan je eens kijken wnnr dit in orde gaat komen? Ik heb donderdag besteld...

Mvg, Kristof B. Ref,Nmr: 238171

Had je al gemaild. :) Producten zijn verzonden. :) Volgende keer ref nummer bij de vooruit betaling en dan gaat het allemaal goed. :)

Bedankt!

Is het de bedoeling magnificent ook op niet trainingsdagen te nemen? staat namelijk niet duidelijk erop.

Ik zelf raad het aan om in de ochtend 20 minuten voor het ontbijt te nemen.

-Leon

Net weer een bestelling gedaan!

Ref nummer: 240148

Ben errug benieuwd!!!!

Bedankt voor je bestelling. :)

-Leon

Leon,
vandaag komt me Whey Perfection en de anabolic WMS.
Hoe doe ik het met de Anabolic WMS op de rustdagen?

Mazzel Kobus

Bestelling geplaatst, C&C, come to papa
240218
:D

Allereerst bedankt voor de snelle levering van men bestelling 239766 (21 uur later afgeleverd in Belgie, daar kunnen veel e-shops nog iets van leren).

Maar, ik heb voor de 2de maal geen 'cadeaus' aangeduid maar in de plaats bij opmerkingen voor wat extra samples gevraagd. Dit is jammer genoeg weeral misgelopen. Zaten geen samples bij.

Leon,
vandaag komt me Whey Perfection en de anabolic WMS.
Hoe doe ik het met de Anabolic WMS op de rustdagen?

Mazzel Kobus

Niet nodig, maar je kan het eventueel in de bulk gebruiken 30 minuten voor het ontbijt.

Bestelling geplaatst, C&C, come to papa
240218
:D

Ik dacht woensdag? Nu kan ik er niet meer bij. :D

Allereerst bedankt voor de snelle levering van men bestelling 239766 (21 uur later afgeleverd in Belgie, daar kunnen veel e-shops nog iets van leren).

Maar, ik heb voor de 2de maal geen 'cadeaus' aangeduid maar in de plaats bij opmerkingen voor wat extra samples gevraagd. Dit is jammer genoeg weeral misgelopen. Zaten geen samples bij.

Stuur je adres maar even na via de p.m. Zal ik kijken wat ik voor je kan doen. :)

-Leon

Bestelling netjes op tijd binnen met sample, maar jammer genoeg geen shaker, wat nochtans wel geselecteerd was.

Bij mijn laatste bestelling sample van de caseine van ON ontvangen,smaak was chocolate..
En top !:-)
Volgende keer bestel ik deze er zeker bij.

Kan niet wachten, direct dit even uitproberen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven