Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leon,
Wanneer komen de performance bars van vitargo binnen en wat gaan ze kosten?
Ben nog op zoek naar goede eiwitrepen voor op vakantie,aanstaande vrijdag.
Of heb je misschien een goed alternatief?
Klopt het trouwens dat de smaak van cookies en cream wat veranderd is? Vind hem nu wat minder als de eerste pot die ik besteld hebt.
Bvd.
Wednesday Leon, dan mag jij mijn pakketje mooi versieren(als je wilt
)

al meer nieuws rond de protein bars van best body nutrition? gaan die ook in jullie gamma komen denk je?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welk reep is kwalitatief goed (complex carbs en minimaal 18gr eiwitten zou chill zijn) en niet al te duur?

3 weken? Ik zie op de site dat hij alweer binnen is, jullie kunnen zeker toveren?![]()

Shitt.. die nieuwe straps van jullie huismerk zijn echt goed (en goedkoop). Dat zachte spul daarbinnen is echt beter, nu schuurt het teminste niet meer bij de pols als ik zwaar in de deathlift zit!!

Hebben jullie ook handschoenen met van die hooks eraan?

Ik denk dat dat nog wel 2 weken gaat duren. Cookies and Cream is verder niks aan veranderd. Nog steeds zelfde leverancier.
Zoek je echt een energybar of mag het ook een eiwitreep zijn?
Eiwitreep eigenlijk.
Welke zou je me aanraden,voor een redelijke prijs en kwalitatief goed?
En als ik vandaag zou bestellen,zou je er dan misschien wat whey samples bij kunnen steken,wel handig om mee te nemen naar griekenland vrijdag
Ik hoor het van je,
Bvd,

Is het de bedoeling magnificent ook op niet trainingsdagen te nemen? staat namelijk niet duidelijk erop.
Ik heb nog steeds geen mail terug gekregen of producten gezien.
Kan je eens kijken wnnr dit in orde gaat komen? Ik heb donderdag besteld...
Mvg, Kristof B. Ref,Nmr: 238171
Producten zijn verzonden.
Volgende keer ref nummer bij de vooruit betaling en dan gaat het allemaal goed. 
Is het de bedoeling magnificent ook op niet trainingsdagen te nemen? staat namelijk niet duidelijk erop.
anabolic wms is niet nodig op rustdagen.Leon,
vandaag komt me Whey Perfection en de anabolic WMS.
Hoe doe ik het met de Anabolic WMS op de rustdagen?
Mazzel Kobus
Leon,
vandaag komt me Whey Perfection en de anabolic WMS.
Hoe doe ik het met de Anabolic WMS op de rustdagen?
Mazzel Kobus

Allereerst bedankt voor de snelle levering van men bestelling 239766 (21 uur later afgeleverd in Belgie, daar kunnen veel e-shops nog iets van leren).
Maar, ik heb voor de 2de maal geen 'cadeaus' aangeduid maar in de plaats bij opmerkingen voor wat extra samples gevraagd. Dit is jammer genoeg weeral misgelopen. Zaten geen samples bij.

Bij mijn laatste bestelling sample van de caseine van ON ontvangen,smaak was chocolate..
En top !:-)
Volgende keer bestel ik deze er zeker bij.