suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

GRRRRRR!! 

heb al straps maar ik ga die van B&F shop halen hahaha, lekker reclame.
Sinds ik met hempjes ,t-shirts en shakebekers ook in de sportschool/tijdens sporten aan heb zie ik steeds meer mensen lopen met B&F spullen.\
je mag me wel bedanken leon![]()
. Vragen ze, waar haal jij je supps? bij Bodyenfitshop.nl. Oh, okee, dan ga ik daar even op kijken. En de volgende keer dat je ze ziet hebben ze ook zo'n shakebeker haha 

Heb net Harbinger straps voor 20 euries gekochtGRRRRRR!!
![]()

heb al straps maar ik ga die van B&F shop halen hahaha, lekker reclame.
Sinds ik met hempjes ,t-shirts en shakebekers ook in de sportschool/tijdens sporten aan heb zie ik steeds meer mensen lopen met B&F spullen.\
je mag me wel bedanken leon![]()
PM mij maar even bij een volgende bestelling dan doen we er wat leuke goodies bij.
Hetzelfde hier met de shakebekers haha. Vragen ze, waar haal jij je supps? bij Bodyenfitshop.nl. Oh, okee, dan ga ik daar even op kijken. En de volgende keer dat je ze ziet hebben ze ook zo'n shakebeker haha
![]()

nog beter kijken, rechts in beeld onder het knopje 'ingredienten'
![]()
Bij deze!!!!!!
PM mij maar even bij een volgende bestelling dan doen we er wat leuke goodies bij.
![]()

Normaal gesproken laat ik het bezorgen door de postbode (en krijg ik een mailtje met track & trace) maar dit keer heb ik gekozen voor 'Pak je gemak', dus waarschijnlijk om die reden dit keer geen verzendbevestiging. Het kan dus best zijn dat hetzelfde voor jou geldt![]()