XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
toppie :thumbup:

heb al straps maar ik ga die van B&F shop halen hahaha, lekker reclame.
Sinds ik met hempjes ,t-shirts en shakebekers ook in de sportschool/tijdens sporten aan heb zie ik steeds meer mensen lopen met B&F spullen :roflol:.\

je mag me wel bedanken leon :p

• Like
Waarderingen: B&F
Sinds ik met hempjes ,t-shirts en shakebekers ook in de sportschool/tijdens sporten aan heb zie ik steeds meer mensen lopen met B&F spullen :roflol:.\

Hetzelfde hier met de shakebekers haha :). Vragen ze, waar haal jij je supps? bij Bodyenfitshop.nl. Oh, okee, dan ga ik daar even op kijken. En de volgende keer dat je ze ziet hebben ze ook zo'n shakebeker haha :)

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 16:30 ----------

Heb net Harbinger straps voor 20 euries gekocht :eek::eek!::eek2: GRRRRRR!! :mad::yell::headbang:

Wij geven ze gewoon weg:D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 16:32 ----------

:thumbs:Bij deze!!!!!!:) PM mij maar even bij een volgende bestelling dan doen we er wat leuke goodies bij.;)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 16:33 ----------

Hetzelfde hier met de shakebekers haha :). Vragen ze, waar haal jij je supps? bij Bodyenfitshop.nl. Oh, okee, dan ga ik daar even op kijken. En de volgende keer dat je ze ziet hebben ze ook zo'n shakebeker haha :)

:thumbs: Nice!! We zullen hard ons best doen om steeds weer nieuwe Goodies toe te gaan voegen!:)

Kunnen jullie eens kijken of Referentie nummer: 240470 al verzonden is.

Gaat er vanavond uit. :)

-Leon

Bedankt body en fitshop voor de extra whey samples die ik gevraagd had voor de vakantie.
Ga vrijdag 10 dagen naar de zon,dus is lekker makkelijk om mee te nemen.Super!

:thumbs:Bij deze!!!!!!:) PM mij maar even bij een volgende bestelling dan doen we er wat leuke goodies bij.;)

En wij dan :(

zijn er hier meer die zorgen voor meer klanten, ik heb er ook zowiezo al 2 gemaakt bij onze gym, die lopen laatste week ook ineens met bidon en shakebekers van jullie rond:D

Just Kidding, ben blij dat ik andere mensen kan helpen aan betere / goedkopere supps dan die dure suiker rommel wat de meeste winkels verkopen...

Even een vraagje over de agmatine caps, komt agmatine ook in poedervorm of blijven het caps?

Die wrist wraps luxe zien er wel stevig uit, alleen vraag ik me af hoe breed ze ongeveer zijn? Moet binnenkort mijn oude vervangen... :D

Heb de normale wraps, gewoon top.

Ik heb vanavond ook besteld en ook geen mail gehad met verzendbevestiging. Normaal gesproken laat ik het bezorgen door de postbode (en krijg ik een mailtje met track & trace) maar dit keer heb ik gekozen voor 'Pak je gemak', dus waarschijnlijk om die reden dit keer geen verzendbevestiging. Het kan dus best zijn dat hetzelfde voor jou geldt :thumbs:

Normaal gesproken laat ik het bezorgen door de postbode (en krijg ik een mailtje met track & trace) maar dit keer heb ik gekozen voor 'Pak je gemak', dus waarschijnlijk om die reden dit keer geen verzendbevestiging. Het kan dus best zijn dat hetzelfde voor jou geldt :thumbs:

Ik bestel altijd via Pakjegemak en heb altijd een verzendbevestiging gekregen, dus daar zal het probleem niet liggen. :)

Hmm oke, apart... Even afwachten dan maar, anders neem ik wel contact op met B&F. Heb betaald via Paypal en het geld is overgemaakt, dus zou niet weten wat er mogelijk mis zou kunnen zijn gegaan

Pakketje mooi binnen, erg blij :)

thanks leon
voor de wel goede shake beker en samples

Vandaag ook kleine bestelling gedaan, half uurtje later is het al verzonden. Als TNT nu geen rekening houd met 21 juli kan ik morgen al WMS en EAA na trainen innemen. :D Heb wel 2 mails gehad met verschillende track & trace waarvan maar eentje werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven