AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten er in de whey perfection genoeg essentiële aminozuren of moet ik deze best extra aanschaffen?

Ik heb vanavond ook besteld en ook geen mail gehad met verzendbevestiging. Normaal gesproken laat ik het bezorgen door de postbode (en krijg ik een mailtje met track & trace) maar dit keer heb ik gekozen voor 'Pak je gemak', dus waarschijnlijk om die reden dit keer geen verzendbevestiging. Het kan dus best zijn dat hetzelfde voor jou geldt :thumbs:

Heb je een p.m gestuurd. :)

Pakketje mooi binnen, erg blij :)

thanks leon
voor de wel goede shake beker en samples

Graag gedaan! :)

Vandaag ook kleine bestelling gedaan, half uurtje later is het al verzonden. Als TNT nu geen rekening houd met 21 juli kan ik morgen al WMS en EAA na trainen innemen. :D Heb wel 2 mails gehad met verschillende track & trace waarvan maar eentje werkt.

Foutje bij de TNT. Bedankt voor je bestelling. :)

Zitten er in de whey perfection genoeg essentiële aminozuren of moet ik deze best extra aanschaffen?

Klopt, maar je kan eventueel ook EAA nemen. Dit zijn losse aminozuren, waardoor de opname sneller en beter is. :)

-Leon

Yes yes. :p. Dadelijk mijn bestelling plaatsen. :p.

Na toch al veel positieve reacties op de whey perfection lemon ice gehoord te hebben die er ook bij doen. :D.

Maar Leon welke vitaminen van Nature's way zijn nu het beste?

Alive! Men's Multi
Alive! Multi-Vitamines
Alive! once daily multivitamin men's
Meer info

Zijn de nieuwe shakebekers van iets mindere kwaliteit? Heb pas net een nieuwe en die brak vannochtend ineens met de dop er op draaien. Heb twee oudere en daar heb ik dit nog nooit mee meegemaakt.

Zijn de nieuwe shakebekers van iets mindere kwaliteit? Heb pas net een nieuwe en die brak vannochtend ineens met de dop er op draaien. Heb twee oudere en daar heb ik dit nog nooit mee meegemaakt.

Dat komt omdat je sterker geworden bent van de B&F supplementen. :D :p

Nee, die nieuwe shakebekers zorgen voor een betere opname en dat resulteert in betere stats, vandaar dat je die dop er doorheen draait. Je bent sterker geworden

Aw k*t, niet gehaald :(.

Moeten jullie deze niet gaan verkopen als accessoires he :D.
Haha.
2i6oytv.jpg

kus elkaars kontje in karma svp, ipv heel het b&f topic vol qouten.

Beste Body en Fit,

Ik ben al jaren een body en fit besteller en heb nooit problemen gehad met mijn bestelling. Ik krijg altijd snel mijn (correcte) bestellingen. Ik heb deze maandag nog een bestelling gedaan alleen zat er nu geen 'sealed for your protection' dingetje op mijn whey perfection (hij was dus gewoon open).

Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt dus vroeg me af of jullie dat nu niet meer doen... of dat mijn pot gewoon vergeten is ofzo :p

FortiFX Proteinerepen - die heerlijk goedkoop. Wel erg lekker en goed.:) Met 30 gram eiwit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 12:25 ----------

Yes yes. :p. Dadelijk mijn bestelling plaatsen. :p.

Na toch al veel positieve reacties op de whey perfection lemon ice gehoord te hebben die er ook bij doen. :D.

Maar Leon welke vitaminen van Nature's way zijn nu het beste?

Alive! Men's Multi
Alive! Multi-Vitamines
Alive! once daily multivitamin men's
Meer info

Alive! Men's Multi in jouw geval. :)

Nee, prima kwaliteit. Ik zal je een extra shakebeker opsturen bij je volgende bestelling.

Aw k*t, niet gehaald :(.

Moeten jullie deze niet gaan verkopen als accessoires he :D.
Haha.
2i6oytv.jpg

Geen zorgen. ;)

Beste Body en Fit,

Ik ben al jaren een body en fit besteller en heb nooit problemen gehad met mijn bestelling. Ik krijg altijd snel mijn (correcte) bestellingen. Ik heb deze maandag nog een bestelling gedaan alleen zat er nu geen 'sealed for your protection' dingetje op mijn whey perfection (hij was dus gewoon open).

Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt dus vroeg me af of jullie dat nu niet meer doen... of dat mijn pot gewoon vergeten is ofzo :p

Waarschijnlijk is deze in de deksel blijven steken. :) Moet je even dubbelchecken. :)

-Leon

Zijn er ook repen met veel (goede) kcal, moet op kamp met mijn studie en heb dus wat makkelijk mee te nemen voer nodig

Net bestelling gedaan. :D.

Referentie nummer: 241076

5 kg Lean Gain
2 kg Whey Perfection
Alive! Men multi vits
En 2 eiwitrepen om te testen. :D

Check de opmerkingen even Leon. :D. (als je even tijd hebt :p) Heb er een leuk tekstje achter gelaten. :p.

Wat zijn de voedingswaardes van de wolly oats naast de 21gr eiwitten.

Wat zijn de voedingswaardes van de wolly oats naast de 21gr eiwitten.

Staat er gewoon bij. :)

http://bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/optimum-nutrition/wholly-oats-bars_ingredienten

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 12:43 ----------

Net bestelling gedaan. :D.

Referentie nummer: 241076

5 kg Lean Gain
2 kg Whey Perfection
Alive! Men multi vits
En 2 eiwitrepen om te testen. :D

Check de opmerkingen even Leon. :D. (als je even tijd hebt :p) Heb er een leuk tekstje achter gelaten. :p.

Hahah hij is grappig! :D

100% ON Casein chocolate is best lekker :eek: (sample geprobeerd), en ofcourse de C&C ook :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven