kiki84
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vanavond ook besteld en ook geen mail gehad met verzendbevestiging. Normaal gesproken laat ik het bezorgen door de postbode (en krijg ik een mailtje met track & trace) maar dit keer heb ik gekozen voor 'Pak je gemak', dus waarschijnlijk om die reden dit keer geen verzendbevestiging. Het kan dus best zijn dat hetzelfde voor jou geldt![]()

thanks leon
voor de wel goede shake beker en samples

Vandaag ook kleine bestelling gedaan, half uurtje later is het al verzonden. Als TNT nu geen rekening houd met 21 juli kan ik morgen al WMS en EAA na trainen innemen.Heb wel 2 mails gehad met verschillende track & trace waarvan maar eentje werkt.

Zitten er in de whey perfection genoeg essentiële aminozuren of moet ik deze best extra aanschaffen?

. Dadelijk mijn bestelling plaatsen.
.
.Zijn de nieuwe shakebekers van iets mindere kwaliteit? Heb pas net een nieuwe en die brak vannochtend ineens met de dop er op draaien. Heb twee oudere en daar heb ik dit nog nooit mee meegemaakt.

Zijn de nieuwe shakebekers van iets mindere kwaliteit? Heb pas net een nieuwe en die brak vannochtend ineens met de dop er op draaien. Heb twee oudere en daar heb ik dit nog nooit mee meegemaakt.
Aw k*t, niet gehaald.
Moeten jullie deze niet gaan verkopen als accessoires he.
Haha.
![]()

Dacht als jij het niet doet, doe ik het wel
. GheheDacht als jij het niet doet, doe ik het wel. Ghehe
. Echt zeer netjes gemaakt. even een vraagje over de agmatine caps, komt agmatine ook in poedervorm of blijven het caps?

Met 30 gram eiwit.Yes yes.. Dadelijk mijn bestelling plaatsen.
.
Na toch al veel positieve reacties op de whey perfection lemon ice gehoord te hebben die er ook bij doen..
Maar Leon welke vitaminen van Nature's way zijn nu het beste?
Alive! Men's Multi
Alive! Multi-Vitamines
Alive! once daily multivitamin men's
Meer info

Zijn de nieuwe shakebekers van iets mindere kwaliteit? Heb pas net een nieuwe en die brak vannochtend ineens met de dop er op draaien. Heb twee oudere en daar heb ik dit nog nooit mee meegemaakt.
Aw k*t, niet gehaald.
Moeten jullie deze niet gaan verkopen als accessoires he.
Haha.
![]()

Beste Body en Fit,
Ik ben al jaren een body en fit besteller en heb nooit problemen gehad met mijn bestelling. Ik krijg altijd snel mijn (correcte) bestellingen. Ik heb deze maandag nog een bestelling gedaan alleen zat er nu geen 'sealed for your protection' dingetje op mijn whey perfection (hij was dus gewoon open).
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt dus vroeg me af of jullie dat nu niet meer doen... of dat mijn pot gewoon vergeten is ofzo![]()
Moet je even dubbelchecken. 
Zijn er ook repen met veel (goede) kcal, moet op kamp met mijn studie en heb dus wat makkelijk mee te nemen voer nodig
Wat zijn de voedingswaardes van de wolly oats naast de 21gr eiwitten.

Net bestelling gedaan..
Referentie nummer: 241076
5 kg Lean Gain
2 kg Whey Perfection
Alive! Men multi vits
En 2 eiwitrepen om te testen.
Check de opmerkingen even Leon.. (als je even tijd hebt
) Heb er een leuk tekstje achter gelaten.
.