Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100% ON Casein chocolate is best lekker(sample geprobeerd), en ofcourse de C&C ook
![]()

BTW: Ook top dat jullie nu straps en wraps hebben van jullie lijn.. Altijd handig en zeer leuk om reclame mee te maken.
.
De B&F straps gaan mijn van flexsport vervangen.![]()

Super
Ze trainen echt super! Iedereen gebruikt ze nu hier.
-Leon
. Erg benieuw naar de Lemon Ice.
. Is het eigenlijk puur citroen of is er ook die limoen bij? 
Ik kan het niet beschrijven. Het is gewoon super lekker. Ik ga nu gelijk weer 1 maken.
-Leon
. Met al die heerlijke smaken

Bij deze!!!!!!
PM mij maar even bij een volgende bestelling dan doen we er wat leuke goodies bij.
![]()

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/fortified-nutrition/fortifx-proteinerepen
Nee, prima kwaliteit. Ik zal je een extra shakebeker opsturen bij je volgende bestelling.
-Leon
Lopen bij ons ook veel shirts van BF rond, zo grappig dat serieus zobeetje heel nederland bf shirts+shakers rond lopen.
De xxl handdoekjes zie je ook veel, dus geen slecht idee bf?
Lopen bij ons ook veel shirts van BF rond, zo grappig dat serieus zobeetje heel nederland bf shirts+shakers rond lopen.
De xxl handdoekjes zie je ook veel, dus geen slecht idee bf?
Welke afmeting zullen we doen?B&F ik moet binnenkort weer nieuwe whey hebben van jullie, momenteel vind ik berry blast en coockies n cream het lekkerste, zijn de nieuwe smaken zeker net zo lekker?
dit omdat ik gelijk een emmer wil kopen en zeker een smaak zo lekker als coockies n cream en berry blast.
100%
garantie!!!!

Heren, Ilco/leon,
Is het mischien mogenlijk dat jullie "Pure Karbolyn" in het assortiment kunnen opnemen...
Heb 2 busjes geprobeerd (uit de vs) en idd reviews zijn niet overdreven.. is vele malen beter dan WMS of Vitargo!! beste carb poeder wat ik ooit heb gehad!
lost goed op... geen behangplaksel ala vitargo
http://www.bodybuilding.com/store/prosup/karbolyn.html
[Link niet meer beschikbaar]
.
Ik vind het ook wel iets inderdaad. Zal er mee bezig gaan!
Vandaar mijn lichtelijke frustratie
Begin met mijn B&F T-shirt en shakebekers ook een wandelend reclamebord te worden. Omdat ik al straps heb denk ik dat ik eerst voor de wraps ga. B&F Goodies altijd welkom hier![]()

ehhhhh
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 15:47 ----------
hmmmm, ik volg de discussie een beetje langs de zijlijn. Vitargo versus Karbolyn.Ik vind het ook wel iets inderdaad. Zal er mee bezig gaan!
![]()
Karbolyn werkt ook niets sneller en beter naar mijn mening..
..)Ik wil aandelen in de BF handdoek! Het was mijn idee!![]()