XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
BTW: Ook top dat jullie nu straps en wraps hebben van jullie lijn. :D. Altijd handig en zeer leuk om reclame mee te maken. :D.

De B&F straps gaan mijn van flexsport vervangen. :D

Ik kan het niet beschrijven. Het is gewoon super lekker. Ik ga nu gelijk weer 1 maken. ;)

-Leon

Lopen bij ons ook veel shirts van BF rond, zo grappig dat serieus zobeetje heel nederland bf shirts+shakers rond lopen.

De xxl handdoekjes zie je ook veel, dus geen slecht idee bf?

B&F ik moet binnenkort weer nieuwe whey hebben van jullie, momenteel vind ik berry blast en coockies n cream het lekkerste, zijn de nieuwe smaken zeker net zo lekker?
dit omdat ik gelijk een emmer wil kopen en zeker een smaak zo lekker als coockies n cream en berry blast.

Lopen bij ons ook veel shirts van BF rond, zo grappig dat serieus zobeetje heel nederland bf shirts+shakers rond lopen.

De xxl handdoekjes zie je ook veel, dus geen slecht idee bf?

Handdoekjes gaan we naar kijken:) Welke afmeting zullen we doen?

Strandlakens :D

B&F ik moet binnenkort weer nieuwe whey hebben van jullie, momenteel vind ik berry blast en coockies n cream het lekkerste, zijn de nieuwe smaken zeker net zo lekker?
dit omdat ik gelijk een emmer wil kopen en zeker een smaak zo lekker als coockies n cream en berry blast.

Whey Perfection Cool Cassis en Lemon Ice zijn GEWELDIG. Ik denk zelfs misschien nog wel beter als.....:) 100% :zuip:garantie!!!!:)

Heren, Ilco/leon,

Is het mischien mogenlijk dat jullie "Pure Karbolyn" in het assortiment kunnen opnemen...
Heb 2 busjes geprobeerd (uit de vs) en idd reviews zijn niet overdreven.. is vele malen beter dan WMS of Vitargo!! beste carb poeder wat ik ooit heb gehad!
lost goed op... geen behangplaksel ala vitargo

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.bodybuilding.com/store/prosup/karbolyn.html

.

ehhhhh:D

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 15:47 ----------

Heren, Ilco/leon,

Is het mischien mogenlijk dat jullie "Pure Karbolyn" in het assortiment kunnen opnemen...
Heb 2 busjes geprobeerd (uit de vs) en idd reviews zijn niet overdreven.. is vele malen beter dan WMS of Vitargo!! beste carb poeder wat ik ooit heb gehad!
lost goed op... geen behangplaksel ala vitargo

http://www.bodybuilding.com/store/prosup/karbolyn.html
[Link niet meer beschikbaar]

.

hmmmm, ik volg de discussie een beetje langs de zijlijn. Vitargo versus Karbolyn. :D Ik vind het ook wel iets inderdaad. Zal er mee bezig gaan!:)

handdoeken zijn idd een goed idee

Ik wil aandelen in de BF handdoek! Het was mijn idee! :p

ehhhhh:D

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 15:47 ----------

hmmmm, ik volg de discussie een beetje langs de zijlijn. Vitargo versus Karbolyn. :D Ik vind het ook wel iets inderdaad. Zal er mee bezig gaan!:)

Top!! :D Karbolyn werkt ook niets sneller en beter naar mijn mening..
grootse voordeel vind ik nog de oplosbaarheid.. Vitargo is gewoon net behangplaksel... tenzij je het in een droge shaker doet..

Schepje vitargo in een bidon is niks... hou altijd een laag op de bodem..

(kom al een tijdje altijd gewoon langs.. vandaar dat jullie mischien niet meer mn online bestellingen zien:p..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven