Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey tease :(. Met al die heerlijke smaken :( :p

Wel mooi. We hebben nu met onze nieuwe Whey Perfection smaken er weer een pluspunt bij. Ze lopen vanaf dag 1 als een raket:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net als de Magnificent trouwens (meest gevraagde product na Whey Perfection maar die is ook niet in te halen!!:D).:) Ik zal binnenkort ook een combi maken met Magnificent en Total Muscle Solution.

Hey B&F shop..
nu ik een pot magnificent gewonnen heb vraag ik me af hoe ik het nu moet doen met me supps rond de training.
Ik nam altijd post workout whey met maizena.. dit wordt dus vervangen door de magnificent (70 gram)

Whey voor de training nemen?
Blijven doorgaan met 5 gram creatine in de ochtend (aangezien er in magnificent ook creatine inzit)

Hey B&F,
ik zou een bestelling willen doen maar is het mogelijk om nu al wat tips te geven ivm welke producten morgen in de aanbieding verschijnen (weekend in aantocht)? Indien niet mogelijk, zal ik wel geduldig wezen.

Laatst bewerkt:
Hey B&F shop..
nu ik een pot magnificent gewonnen heb vraag ik me af hoe ik het nu moet doen met me supps rond de training.
Ik nam altijd post workout whey met maizena.. dit wordt dus vervangen door de magnificent (70 gram)

Whey voor de training nemen?
Blijven doorgaan met 5 gram creatine in de ochtend (aangezien er in magnificent ook creatine inzit)

Yes, alleen vervangen voor magnificent en klaar is kees. :)

Hey B&F,
ik zou nog een bestelling willen doen maar is het mogelijk om nu al wat tips te geven ivm welke producten morgen in de aanbieding verschijnen (weekend in aantocht)? Indien niet mogelijk zal ik wel geduldig wezen.

Morgen zal Ilco alles posten. Ik zelf ben er dinsdag weer want ga nu even genieten van een korte vakantie. :D

-Leon

Fijne vakantie leon.
(kan trouwens pas na werk bestellen, rond 5-en )

Is de result! uitverkocht?, wanneer komt hij weer binnen

Een body en fitshop sporttas zouden jullie ook nog kunnen overwegen of is dat niks?

Damn, C&C is echt overheerlijk.. ik kan er letterlijk niet vanaf blijven :(

Komen er nu ook samples van agmatine?

Mijn vorige onbeantwoorde vraag: hoe breed zijn die luxe wrist wraps ongeveer?

Waarom hebben de producten van bodyenfitshop.nl geen of vrij beperkt etiket informatie op de website?

Bijvoorbeeld
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

Als je op die pagina naar rechts kijkt, heb je ook nog de kopjes ingrediënten, gebruik - dosering en reviews over het product.

Morgen zal Ilco alles posten. Ik zelf ben er dinsdag weer want ga nu even genieten van een korte vakantie. :D
-Leon

Veel plezier. :)

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik twijfel tussen Magic EAA en Peptopro. Is Peptopro te vergelijken met EAA of eerder met BCAA? Ik wil liefst spiermassa opbouwen en ik heb gelezen dat EAA dan beter is, vandaar de vraag! Zit er bijvoorbeeld leucine in Peptopro?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Is de result! uitverkocht?, wanneer komt hij weer binnen

Result wordt vervangen door een nieuw product. Deze verwachten we over 3-4 weken:)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 09:23 ----------

Een body en fitshop sporttas zouden jullie ook nog kunnen overwegen of is dat niks?

Gaan we ook overwegen. We gaan een plannetje maken voor een aantal nieuwe goodies. Dus alle suggestie is altijd welkom.:)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 09:26 ----------

Damn, C&C is echt overheerlijk.. ik kan er letterlijk niet vanaf blijven :(

Lekkerrrrrrrrrr:D Ik had Whey Perfection Cookies echt ELKE dag. Ik ken de verslaving ook:D Nu overigens vervangen voor Lemon Ice, die smaak is echt niet uit te leggen. Net als de Cool Cassis. Die moet je een keer proberen:zuip:

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 09:28 ----------

Komen er nu ook samples van agmatine?

Mijn vorige onbeantwoorde vraag: hoe breed zijn die luxe wrist wraps ongeveer?

Van Agmatine komen er nog geen samples.

Wrist Wraps;
6 cm ongeveer

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 09:30 ----------

Hallo,

Ik twijfel tussen Magic EAA en Peptopro. Is Peptopro te vergelijken met EAA of eerder met BCAA? Ik wil liefst spiermassa opbouwen en ik heb gelezen dat EAA dan beter is, vandaar de vraag! Zit er bijvoorbeeld leucine in Peptopro?

Het is eigenlijk een beetje een moeilijk te beantwoorden vraag. PeptoPro is Caseine hydrolisaat - peptides. EAA - vrij aminozuren (puur de essentiele).
Ik durf zelf niet een 100% sluitend antwoord te geven, welke nu beter is. Er zijn ook wat verschillende inzichten. Ik denk ook nog niet dat er echt een 100% zeker antwoord is.

Zijn de samples van de nieuwe whey smaken al binnen ?

Zijn de samples van de nieuwe whey smaken al binnen ?

Nope, nog niet helaas. Als het zover is laat ik het direct weten hier:)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 10:58 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen:

Jack3D
1x 45 Doseringen 29,90 23,90!

Fast Diet
1x 90 capsules 19,90 14,90

Protein Wafer
Per Box (9x2 Wafers) 19,90 7,90!

Scivation Whey
1x 2.27KG (80 shakes) 39,90 33,90!

@ B&F die proteine wafer, bavat die 15 gram eiwit per verpakking van 2 wafels, of per wafel? bedankt

Hey Leon,

ik heb net een bestelling geplaatst met het Referentie nummer: 241534
Is het mogelijk om er een sample whey perfection frambozen bij te krijgen? :)

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven