XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed producten, lage prijs maar ik wacht al van 23/12 op mijn product :S

Wanneer je mij het referentienummer even doorgeeft dan neem ik direct contact op met de TNT..

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Als je mij het referentienummer even doorgeeft dan bel ik direct de TNT..

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

is coldfusion complex beter dan total muscle solution?

Nee, ik vind van niet. Total Muscle Solution bevat meer ingrdienten..

89499

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Blijkbaar is het nu reeds 'in distributie'..

Volgens de TNT komen ze het vandaag afleveren.. hou mij maar even op de hoogte.

Net een telefoontje gekregen van bodyenfitshop. Blijkbaar liep het afgelopen weken niet zo lekker bij tnt en de Belgische post. Bodyenfitshop heeft me verzekerd dat ze er alles aan gedaan hebben om het sneller te laten verlopen, en dat het vandaag normaal gezien geleverd wordt.

Bedankt om even te bellen!

Net een telefoontje gekregen van bodyenfitshop. Blijkbaar liep het afgelopen weken niet zo lekker bij tnt en de Belgische post. Bodyenfitshop heeft me verzekerd dat ze er alles aan gedaan hebben om het sneller te laten verlopen, en dat het vandaag normaal gezien geleverd wordt.

Bedankt om even te bellen!

Graag gedaan:)

23/12 besteld nog niks ontvangen !!
referentienummer is 89530

Klopt het dat jullie geen gebruik maken van Track en Trace?

Heb zondag besteld, maar in de mail staat niks over het verzenden van de spullen of hoelang het ongeveer duurt ?

Mvg, Dennis

Klopt het dat jullie geen gebruik maken van Track en Trace?

Heb zondag besteld, maar in de mail staat niks over het verzenden van de spullen of hoelang het ongeveer duurt ?

Mvg, Dennis

We versturen altijd direct. Wij werken ook zeker met Track en Trace. Pakketten in het weekend worden logischerwijs op maandag verzonden. Als je mij het referentienummer doorgeeft dan mail ik je de status even.

We versturen altijd direct. Wij werken ook zeker met Track en Trace. Pakketten in het weekend worden logischerwijs op maandag verzonden. Als je mij het referentienummer doorgeeft dan mail ik je de status even.

Referentie nummer: 92112

Jullie werken wel met Track en Trace, ik kon het alleen niet vinden neem en stond ook niet in de mail. Neem aan dat, dat ook de bedoeling is ?

Hoogstwaarschijnlijk zal ik gewoon wel te lopen zeiken, want heb het pas zondag besteld dus vind het al netjes dat het zo snel gaat :D + het snelle antwoord ;)

Iig Bedankt!

Referentie nummer: 92112

Jullie werken wel met Track en Trace, ik kon het alleen niet vinden neem en stond ook niet in de mail. Neem aan dat, dat ook de bedoeling is ?

Hoogstwaarschijnlijk zal ik gewoon wel te lopen zeiken, want heb het pas zondag besteld dus vind het al netjes dat het zo snel gaat :D + het snelle antwoord ;)

Iig Bedankt!

Je bestelling is direct verzonden en de chauffeur is onderweg (zie email) naar de goudappel. Je krijgt bij ons automatisch ook een track & trace nummer/barcode via email. misschien in je spamfilter? Vergeet volgende keer als je wilt niet even je volledige achternaam in te vullen.(er staat nu maar 1 letter als achternaam)
Bedankt, voor je bestelling!:)

Ik zie het super!,

Ik vond het ook al raar want in me spamfilter of inbox staat niks met een nummer of barcode. Me achternaam ga ik dalijk even aanpassen.

Nu even snel richting huis dan maar :D

Thanks, bedankt voor de snelle service!

Laatst bewerkt:
Ik zie het super!,

Ik vond het ook al raar want in me spamfilter of inbox staat niks met een nummer of barcode. Me achternaam ga ik dalijk even aanpassen.

Nu even snel richting huis dan maar :D

Thanks, bedankt voor de snelle service!

Graag gedaan en jij ook bedankt:D

Graag gedaan en jij ook bedankt:D

Het is binnen, net even een shake geprobeerd. :D

Heb eerst whey in de bidon gedaan, dan 300ml melk. Even roeren met de lepel en drinken maar. Smaak is prima, voor de rest zit er wel wat schuim en klonten in.

Neem aan dat ik wat verkeerd doe, dit is ook maar de eerste keer dat ik zoiets maak. Hoe kan ik het in het vervolg ze beter maken.

Bedankt! ;)

Het is binnen, net even een shake geprobeerd. :D

Heb eerst whey in de bidon gedaan, dan 300ml melk. Even roeren met de lepel en drinken maar. Smaak is prima, voor de rest zit er wel wat schuim en klonten in.

Neem aan dat ik wat verkeerd doe, dit is ook maar de eerste keer dat ik zoiets maak. Hoe kan ik het in het vervolg ze beter maken.

Bedankt! ;)

in een shakebeker doen en shaken;)

Vandaag m'n bestelling ontvangen, bedankt voor de extra's :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven