AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
24,90. Gaan we gelijk aanpassen! :D

-Leon

Ik heb mijn bestelling ontvangen. Bedankt daarvoor!

Ik had o.a. 2x potjes Carnitine besteld. Nu heb ik er 1 met nieuwe labeling en 1 met het oude label. Op het "oude" potje staat nergens een houdbaarheidsdatum. (heb op de onderkant gekeken ;) )

Ik heb mijn bestelling ontvangen. Bedankt daarvoor!

Ik had o.a. 2x potjes Carnitine besteld. Nu heb ik er 1 met nieuwe labeling en 1 met het oude label. Op het "oude" potje staat nergens een houdbaarheidsdatum. (heb op de onderkant gekeken ;) )

Geen probleem. We hebben de nieuwe labeling pas een paar maanden. :)

-Leon

kan ik die vieze peptopro door mn wheyshake gooien?

tnt is wa traag vandaag normaal gezien altijd in de voormiddag binnen en nu ligt die nog in depo pff zal straks mogen trainen zonder mijne hemo rage black ultra concentrate :(

Ik geef de voorkeur aan water of een drank met koolhydraten. :)

-Leon

Maximize V2 en Pre-workout Power Pill besteld want de samples waren om over naar huis te schrijven.
Gooi gerust nog een heleboel samples bij! :D

Geweldige Op=Op aanbiedingen. Blij dat jullie de Dexaprine weer hebben, bestel ik die ook mee!

hey ,net weer een bestelling van 232 euro gedaan:D,aangezien ik al flink wat shakebekers en andere dingen heb.Zouden jullie dan extra samples bij kunnen voegen?

Referentie nummer: 245052

Beste B&F.

Ik heb een vraag over Agmatine:
Aangevolen gebruik is in de ochtend en voor de training.
Ik eet mijn ontbijt en uur later ga ik trainen.
Moet ik dan 4 nemen in plaats van de geadviseerde 2 in de ochtend en 2 voor de training?

Thnx!

Beste B&F.

Ik heb een vraag over Agmatine:
Aangevolen gebruik is in de ochtend en voor de training.
Ik eet mijn ontbijt en uur later ga ik trainen.
Moet ik dan 4 nemen in plaats van de geadviseerde 2 in de ochtend en 2 voor de training?

Thnx!

4 voor de training is goed, ik doe dat zelfs altijd doordat ik het effect dan toch wel degelijk merk. Dat kunnen nog mensen hier beamen.

Vandaag hele dag thuis gezet voor pakket omfg, moest ook eten kopen maar kon niet weg omdat die gare postbode ieder moment kon komen. HET IS nu 8 uur en nog steeds geen postbode pff tnt echt een k*tbedrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven