XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me pakketje is binnen top hoor ! :D

Nam ze eerst apart. Dus eerst een shake met de WMS en EAA en dan half uur erna de whey shake maar dat vond ik wat te qua drinken.

Voor training EAA+WMS
Tijdens: water
Direct na: EAA+WMS
30 min na: Whey

:p

Is de combinatie wat nutteloos op de manier zoals ik het nu doe? (zowen eaa als whey in dezelfde shake)

Misschien dat iemand hier een antwoord op heeft?

BTW: ook zeer nette aanbiedingen. :thumbs:

Als je losse aminozuren samen inneemt met je Whey dan is de snelle opname verpest. De aminozuren worden dan net zo snel als je Whey opgenomen.
Dat schema wat je nu hebt neergezet is prima!

Gelijk even geprofiteerd van de aanbieding:

2x Acetyl L-Carnitine
2x Leucine
2x Citruline
Ref. nr: 244610

Keycord of shakebaker mogen jullie wel laten zitten trouwens, heb al zo veel staan hier ;)
Ik heb liever een extra sample oid.

Bedankt alvast!

Laatst bewerkt:
Als je losse aminozuren samen inneemt met je Whey dan is de snelle opname verpest. De aminozuren worden dan net zo snel als je Whey opgenomen.

Ok thanks. Wist niet dat de losse aminozuren dan niet meer zo snel opgenomen werden.

Klopt het dat je altijd moet tekenen voor ontvangst en ze het pakketje nooit bij de buren afgeven?
Ik wil er zaterdag voor thuisblijven en ik wil niet dat ze het aan de buren afgeven als ik vandaag voor 22.00 bestel...

ligt eraan hoe de pakketdienst bij je in de straat bekend is.

bij ons komt elke keer dezelfde meneer, en die hebben we gewoon een keer aangesproken (gezien wij overdag vaak werken zijn en de buurvrouw dan thuis is) dat ie ook bij de buren mag afgeven, en dat hun ook tekenen.

maar officieel moet jij ervoor tekenen en mag ie het dus niet bij de buren afleveren lijkt me...

result is eruit, wordt binnenkort vervangen door een nieuw product ;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 19:01 ----------

....... die belgische taal...... blijf er niks van snappen hoe dit grammaticaal correct bevonden kan worden :P :P

:D ;)

bij ons komt elke keer dezelfde meneer, en die hebben we gewoon een keer aangesproken (gezien wij overdag vaak werken zijn en de buurvrouw dan thuis is) dat ie ook bij de buren mag afgeven, en dat hun ook tekenen.

maar officieel moet jij ervoor tekenen en mag ie het dus niet bij de buren afleveren lijkt me...

Dat lijkt me ook niet erg grammaticaal correct :trollface: :p :D

Heb net jullie BCAA Pure Caps ontvangen, maar er staat op rustdagen 4 bij eerste maaltijd, maar stel dat je op vakantie toch nog wat BCAA's meeneemt voor de zekerheid (ivm niet altijd even goed eten) kun je ze dan niet beter over de dag verdeeld innemen (die 4 caps)?

Alvast bedankt voor het antwoord :)

hebbe jullie eigelijk samples van jack3d? altijd al keer wille proberen door vele goede verhalen. Alleen nog nooit een pwo gehad waar ik iets van voelde dus durf hem nog niet te kopen

Wist ik ook niet.

Toen ik xtend (=bcaa) gebruikte:
tijdens training 1 dosis in water.
direct na: 1 dosis xtend + dextrose + creatine mono
15 - 30 min na: whey shake met vitabis voor complexe carbs
nog eens 30 min later (dus tot ongeveer 1 uur na de training): grote maaltijd

daarjuist hemo rage black ultra concentrated besteld
keer kijken wat dat morgen zal geven tijdens mijn been training

Wist ik ook niet.

Toen ik xtend (=bcaa) gebruikte:
tijdens training 1 dosis in water.
direct na: 1 dosis xtend + dextrose + creatine mono
15 - 30 min na: whey shake met vitabis voor complexe carbs
nog eens 30 min later (dus tot ongeveer 1 uur na de training): grote maaltijd

Amino's kan je wel prima mixen met dextrose en creatine. Dextrose zal de opname van amino's en creatine zelfs bevorderen.

Vitabis zijn dat die koekjes? Die kan je denk ik gewoon skippen als je 1 uur na je training een maaltijd met voldoende complexe koolhydraten eet.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat er wat fout is gegaan bij de TNT. Heb hem er vandaag nog een keer uitgestuurd voor je. :) Mocht je twee verzendingen krijgen, kan je er gewoon 1 weigeren. :)

-Leon
Onder het mom van 'ere wie ere toekomt', een update met betrekking tot bestelling 241725: in elke organisatie worden fouten gemaakt. Het is de vraag hoe zo'n fout wordt hersteld.

Ik heb gisteren mijn bestelling mogen ontvangen. Verder was ik aangenaam verrast met de inhoud. De ietwat verlate aankomst van de zending is wat mij betreft dan ook keurig opgelost.

In de toekomst zal ik opnieuw bij B&F bestellen. Bedankt Leon (B&F).

Klopt het dat je altijd moet tekenen voor ontvangst en ze het pakketje nooit bij de buren afgeven?
Ik wil er zaterdag voor thuisblijven en ik wil niet dat ze het aan de buren afgeven als ik vandaag voor 22.00 bestel...

Je moet inderdaad tekenen voor het pakket en als je het zelf niet hebt aangegeven mogen ze het niet bij de buren afleveren. :)

Me pakketje is binnen top hoor ! :D

Top! :)

Gelijk even geprofiteerd van de aanbieding:

2x Acetyl L-Carnitine
2x Leucine
2x Citruline
Ref. nr: 244610

Keycord of shakebaker mogen jullie wel laten zitten trouwens, heb al zo veel staan hier ;)
Ik heb liever een extra sample oid.

Bedankt alvast!

Super bedankt voor je bestelling! :)

Klopt. :)

Heb net jullie BCAA Pure Caps ontvangen, maar er staat op rustdagen 4 bij eerste maaltijd, maar stel dat je op vakantie toch nog wat BCAA's meeneemt voor de zekerheid (ivm niet altijd even goed eten) kun je ze dan niet beter over de dag verdeeld innemen (die 4 caps)?

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Dan zou ik 4 capsules in de ochtend en 4 capsules in de avond nemen. :)

hebbe jullie eigelijk samples van jack3d? altijd al keer wille proberen door vele goede verhalen. Alleen nog nooit een pwo gehad waar ik iets van voelde dus durf hem nog niet te kopen

Helaas geen samples van.

Onder het mom van 'ere wie ere toekomt', een update met betrekking tot bestelling 241725: in elke organisatie worden fouten gemaakt. Het is de vraag hoe zo'n fout wordt hersteld.

Ik heb gisteren mijn bestelling mogen ontvangen. Verder was ik aangenaam verrast met de inhoud. De ietwat verlate aankomst van de zending is wat mij betreft dan ook keurig opgelost.

In de toekomst zal ik opnieuw bij B&F bestellen. Bedankt Leon (B&F).

Dank je wel, Bill! We doen ons best! :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 08:56 ----------

** Weekaanbiedingen **

Ultimate Creatine, nu 14,90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SuperPump Max, nu 34,90

Arimedex - HD, nu 33,00

Hemavol, nu 24,90

Dexaprine van IFORCE Nutrition is ook weer binnen! :)

-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!

** 100% Awesomeness ! ** :D

-Leon

de prijs van de hemavol staat 29.90 ipv de aanbieding van 24,9 :)

Oeps! :D

-Leon

Jullie hebben zo goed als alle producten van controlled labs, maar geen white blood.
Hebben jullie dit product al ooit gehad en verkocht het niet goed, of gewoon aan de aandacht ontsnapt? :)

Jullie hebben zo goed als alle producten van controlled labs, maar geen white blood.
Hebben jullie dit product al ooit gehad en verkocht het niet goed, of gewoon aan de aandacht ontsnapt? :)

Niet gehad. Ik zal er eens naar kijken. :) Goede ervaringen mee dus?

-Leon

Ah nee. In amerika toch een van de meest gebruikte producten van controlled labs (toch zeker op bodybuilding.com forum), en zeker gestacked met green bulge blijkbaar een knaller.
Had het wel eens willen proberen :)

vanmiddag ff bestelling plaatsen, lekker profiteren van op=op aanbiedingen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven