MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag hele dag thuis gezet voor pakket omfg, moest ook eten kopen maar kon niet weg omdat die gare postbode ieder moment kon komen. HET IS nu 8 uur en nog steeds geen postbode pff tnt echt een k*tbedrijf

Wie gaat er dan ook in godsnaam een hele dag op een doosje supplementen wachten?

Beste B&F,

ik had gisteren bij jullie BCAA Blast besteld. Echter stond vandaag in de pakbon dat die zsm wordt geleverd. Kunt u aangeven wanneer die binnen komt? Mijn BCAA is op, en heb het echt nodig. Anders had ik die van ON besteld. Hebben jullie nog eventueel BCAA samples?

Referentie nummer: 244619

Dankje

Zo weer ff wat eiwit en op=op artikelen besteld :D

Je moet inderdaad tekenen voor het pakket en als je het zelf niet hebt aangegeven mogen ze het niet bij de buren afleveren. :)

Donderdag 21.30 ongeveer besteld en vrijdagavond was ik gelukkig thuis voor ontvangst.:D
Tnx voor zo'n snelle service en reactie op mijn vraag.
Nu kan ik vandaag gewoon trainen en voor het eerst jullie ( chocolade) isolaat uitproberen.:)

Bedankt voor de bestelling en samples B&F/Leon.:D

Van de week de Magnificent binnen gekregen, en meteen dezelfde avond in gebruik genomen. :)

Ik heb de smaak Orange Juice genomen, en ik moet zeggen, toppertje!! :D

magnificent :roflol: gain 4-6 kg pure spiermassa aan jongens! echt bij sommige producten gaan ze echt tekeer joh alsof er dianabol in zit -_-

magnificent :roflol: gain 4-6 kg pure spiermassa aan jongens! echt bij sommige producten gaan ze echt tekeer joh alsof er dianabol in zit -_-

Dat noemen ze nu: marketing :)
Dat doet iedereen. :D

Als je een nieuwe auto wilt kopen, adverteren ze ook dat ie erg zuinig is.
Helaas vertellen ze er dan ook niet bij, dat die verbruikscijfers gemeten zijn onder optimale omstandigheden, in een gesloten ruimte zonder dat ze daar last hebben van bv. tegenwind e.d.

En de mensen het maar vreemd vinden dat hun nieuwe auto die fabrieksopgaves nooit haalt. :rolleyes:

Iedereen doet het, ook de concurrent, dus tja......

Van de week de Magnificent binnen gekregen, en meteen dezelfde avond in gebruik genomen. :)

Ik heb de smaak Orange Juice genomen, en ik moet zeggen, toppertje!! :D

Thanks!:) De Magnificent is na Whey Perfection ons meest verkochte product nu. De vraag is giga momenteel. Magnificent zal je heel goed bevallen, we krijgen er enorm veel goede reacties op:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds een paar dagen hebben we ook Super Duo! Magnificent en Total Muscle Solution:)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 13:59 ----------

Bedankt voor de bestelling en samples B&F/Leon.:D

:thumb:

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 14:01 ----------

Donderdag 21.30 ongeveer besteld en vrijdagavond was ik gelukkig thuis voor ontvangst.:D
Tnx voor zo'n snelle service en reactie op mijn vraag.
Nu kan ik vandaag gewoon trainen en voor het eerst jullie ( chocolade) isolaat uitproberen.:)

Dank je, voor het compliment! Laat maar even weten hoe de Isolaat Perfection je is bevallen:)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 14:02 ----------

Zo weer ff wat eiwit en op=op artikelen besteld :D

Dank je!:)

We hebben momenteel veel leuke aanbiedingen in de OP=OP:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 14:04 ----------

Beste B&F,

ik had gisteren bij jullie BCAA Blast besteld. Echter stond vandaag in de pakbon dat die zsm wordt geleverd. Kunt u aangeven wanneer die binnen komt? Mijn BCAA is op, en heb het echt nodig. Anders had ik die van ON besteld. Hebben jullie nog eventueel BCAA samples?

Referentie nummer: 244619

Dankje

De BCAA Blast komt woensdag weer. Als dat te laat is mag je van mij ook een andere uitzoeken. Als die wat duurder is dan is dat geen probleem, dan sturen we gewoon welke je wilt, heb je het in ieder geval snel in huis:) PM mij maar even als je dat wilt, dan regel ik het maandagochtend direct even zelf voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 14:06 ----------

Vandaag hele dag thuis gezet voor pakket omfg, moest ook eten kopen maar kon niet weg omdat die gare postbode ieder moment kon komen. HET IS nu 8 uur en nog steeds geen postbode pff tnt echt een k*tbedrijf

Schiet niet op:rolleyes: Is de post al geweest? Mochten ze nog niet zijn geweet dan kun je ons altijd even bellen, dan checken we even voor je.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 14:07 ----------

hey ,net weer een bestelling van 232 euro gedaan:D,aangezien ik al flink wat shakebekers en andere dingen heb.Zouden jullie dan extra samples bij kunnen voegen?

Referentie nummer: 245052

Dank je, voor de mooie bestelling!:) (vraag om sampling kun je altijd het beste bij opmerkingen zetten, bestellingen worden tegenwoordig bijna direct verwerkt)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 14:08 ----------

Geweldige Op=Op aanbiedingen. Blij dat jullie de Dexaprine weer hebben, bestel ik die ook mee!

Dank je, voor het compliment. Er staan inderdaad heel veel leuke dingetjes in de OP=OP:)

Nice B&F , me bestelling vanmorge al binnen.
Top service
Bedankt voor de extra samples ;)

Ben weer zeer tevreden over jullie service:D

hoe zit het met de preworkoutpower, als je de combo van TMS en Magnificent wil gebruiken? want van de TMS krijg ik niet echt die boost die ik van de de PWP wel krijg

Ik had gister een bestelling gedaan, ref: 244786 maar geen mail gekregen dat deze verzonden is. Vandaag is de postbode ook niet langs geweest. Ik hoop dat hij al wel onder weg is?

Ik zie net op tv dat Willem Jansen van FC Twente met een Shakebeker van Body & Fitshop loopt, erg grappig ..

net wat omega 3 van NOW foods besteld, kon niet wachten op die van jullie merk jongens sorry. Zal die van jullie NOG goedkoper zijn dan die van NOW? of nee wacht, maak ze ineens maar goedkoper dan die van het kruidvat :trollface:

De whey isolaat perfection chocolade smaakt heerlijk en lost prima op.
Ik heb geen spijt dat ik meteen voor de 4 kg heb gekozen.:D

Ik zag toevallig een foto van B&F op het internet ...

Wie is dit (de rechter)?

Just curious. ;)

PS mijn bestelling is weer in goede orde ontvangen :thumbs: en kan voorlopig weer knalluh. :)

mooie kikker...

Dat is de gozer die in het filiaal in Zwolle staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven