AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is de gozer die in het filiaal in Zwolle staat

Correct:)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:23 ----------

De whey isolaat perfection chocolade smaakt heerlijk en lost prima op.
Ik heb geen spijt dat ik meteen voor de 4 kg heb gekozen.:D

Isolaat Perfection wordt heel goed ontvangen in Nederland. Mensen die normaliter kozen voor Nectar, een ander merk of misschien de concurrent:D stappen massaal over op Isolaat Perfection. We zijn heel blij dat we de keuze hebben gemaakt voor Carbery. Het heeft wat tijd en moeite gekost maar het resultaat mag er zijn. Isolaat Perfection is in 4 maanden tijd de populairste Whey Isolaat in Nederland. :)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:26 ----------

net wat omega 3 van NOW foods besteld, kon niet wachten op die van jullie merk jongens sorry. Zal die van jullie NOG goedkoper zijn dan die van NOW? of nee wacht, maak ze ineens maar goedkoper dan die van het kruidvat :trollface:

Ik neem zelf eigenlijk ook altijd NOW:D Ik weet niet of de
Pure- Omega3 van ons goedkoper kan. De inkoop is in ieder geval niet lager helaas. We zullen wel een scherpe marge hanteren. Ik kom er nog op terug:)

Ik dacht dat het misschien Ilco kon zijn.

Ik zie net op tv dat Willem Jansen van FC Twente met een Shakebeker van Body & Fitshop loopt, erg grappig ..

Ja, jammer dat ik dat gemist heb.:)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:27 ----------

Ik dacht dat het misschien Ilco kon zijn.

nope:D

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:29 ----------

Caffeïne pil, pre-workout power pill erbij nemen?

Ja, de Pre-Workout Powerpill gaat heel goed samen met de Total Muscle Solution.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:33 ----------

Ik had gister een bestelling gedaan, ref: 244786 maar geen mail gekregen dat deze verzonden is. Vandaag is de postbode ook niet langs geweest. Ik hoop dat hij al wel onder weg is?

Deze heb je helaas pas dinsdag in huis. Excuses, voor het ongemak!!

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:34 ----------

hoe zit het met de preworkoutpower, als je de combo van TMS en Magnificent wil gebruiken? want van de TMS krijg ik niet echt die boost die ik van de de PWP wel krijg

Dan Pre-Workout Power voor de training. Magnificent na de training en Total Musce Solution op rustdagen in de ochtend. (magnificent en PWP allen op trainingsdagen):)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:35 ----------

Nice B&F , me bestelling vanmorge al binnen.
Top service
Bedankt voor de extra samples ;)

Ben weer zeer tevreden over jullie service:D

Dank je, voor het compliment:)

Beste B&F,

ik had gisteren bij jullie BCAA Blast besteld. Echter stond vandaag in de pakbon dat die zsm wordt geleverd. Kunt u aangeven wanneer die binnen komt? Mijn BCAA is op, en heb het echt nodig. Anders had ik die van ON besteld. Hebben jullie nog eventueel BCAA samples?

Referentie nummer: 244619

Dankje

echt nodig|? addict :D

Wanneer is het Ultra-Micronized BCAA poeder weer in stock? En zijn de BCAA caps een goede vervanger hiervoor?

Het viel me op dat jullie bij veel producten er niet bij zetten hoeveel doseringen er per verpakking in zitten. Dit maakt het vergelijken een beetje lastig. Het is misschien een tip om de doseringen even op de site te vermelden, want vaak staat het wel op de verpakking van het product.

Hey Leon

zouden jullie misschien xpain in het assortiment kunnen nemen?
ik lees er al veel goed over en zou graag eens willen proberen.

http://www.xpainspray.com/

zelfs ronnie is erover te spreken :D
9lhjbn.png

http://www.youtube.com/user/xpainspray

Wanneer is het Ultra-Micronized BCAA poeder weer in stock? En zijn de BCAA caps een goede vervanger hiervoor?

Ja is een prima vervanger. Of anders de Pure BCAA poeder. :) De Ultra-Micronized BCAA verwacht ik eind deze week weer terug.

Het viel me op dat jullie bij veel producten er niet bij zetten hoeveel doseringen er per verpakking in zitten. Dit maakt het vergelijken een beetje lastig. Het is misschien een tip om de doseringen even op de site te vermelden, want vaak staat het wel op de verpakking van het product.

Bij de nieuwe website zal alles erop staan. Bedankt voor je feedback. :)

Hey Leon

9lhjbn.png

Nou, als Ronnie het zegt... :D

Nee, zal er zeker eens naar kijken. Zijn er al meer mensen bekend mee op DBB ?

-Leon

net weer even een kleine bestelling gemaakt;

ref 245735

Heb in de opmerkingen gevraagd om de whey sample van ice coffee, check je even dat die ook mee komt? Heb lang op die smaak gewacht dus wil hem erg graag uitproberen nu :D

Aankomende week pas in de weekaanbieding. Maar de prijs/aanbieding is zo mooi dat we jullie niet willen laten wachten:D

WTF Pre-Workout!!!!!

Laat het hardcore trainingsmonster in je los.

Voordelen WTF Pre-Workout:
-Extreme pomp, uren lang!
-Toename van spiermassa, elke training weer!
-Extreme krachttoename!
-Snel herstel na een training.
-Train met meer intensiteit.
-Haal het uiterste uit al je sets!
-Word vasculairder.
-Verbeterde zuurstof afgifte aan de spieren.
-Verbeterde glucose opname.
-Verbeterde voedselvoorziening aan de spieren.
-Laat het hardcore trainingsmonster in je los!!!

Normaal 49,90 Exclusief bij Bodyenfitshopnl 22,90!

dat xpain is wle iets wat ik zou kopen, heb laatste tijd last van schouders en knie.

When i came to body and fitshop, and i saw people pumping
I called my friend johnny and said:

johnny la gente esta muy loca,
WTF!

Heb ik nu een gratis pot gewonnen? :D

net weer even een kleine bestelling gemaakt;

ref 245735

Heb in de opmerkingen gevraagd om de whey sample van ice coffee, check je even dat die ook mee komt? Heb lang op die smaak gewacht dus wil hem erg graag uitproberen nu :D

Er zijn nog geen samples helaas van de nieuwe smaken. :)

-Leon

Leon, zou het soms mogelijk zijn om ook eens een sample pakket samen te stellen en eventueel te koop aan te bieden? Ik lees zoveel over Preworkout boosters dat ik ze eigenlijk 'allemaal' wel eens wil testen alvorens tot aankoop over te gaan. Ik begrijp dat als je ze gratis aanbiedt, over gratis voorziet vanaf een laag aankoop bedrag, dat ze snel buiten zijn. Kan je daarom bv geen pakket van een vijftal samples samenstellen en voor bv 5€ ofso aanbieden? Ik heb enkel nog maar de Maximize en PreworkoutPower kunnen testen, maar nu zie ik hierboven weer een nieuwe naam passeren (WTF) en het zou gemakkelijk zijn deze eens te testen. (aan samples denk ik dan aan NO xplode, Crack v3, Superpump max, WTF,...)

Is dit mogelijk denk je?

Thx.

Hey Leon

je kan op die site bestellen betaal je maar 7.90 shipping en kost je in totaal iets van 28 euro voor 6 maand supply. Of moet je er dan nog importkosten o.i.d. bij betalen? wil wel graag kopen nu ik revieuws lees/zie!! heb hele tijd last van k*t schouder

Laatst bewerkt:
Ik kwam op bodybuilding.com toevallig iets tegen van een nieuwe formule van XTEND
Wordt xtend dan bij jullie ook ge-updated? :)

En wat is de hoogt/breedte van een 4,5kg pot whey perfection? Ik moet weten of die in mijn kast past :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven