XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey Perfection, Micellar Cassein en Lean Gain, alle 3 al meerdere keren besteld, nog nooit heeft het in een zak gezeten. Is toch ook niet nodig?

Whey Perfection, Micellar Cassein en Lean Gain, alle 3 al meerdere keren besteld, nog nooit heeft het in een zak gezeten. Is toch ook niet nodig?

Ik denk dat hij de 4,5/5 kilo emmers bedoeld. Whey perfection 4,5 kilo zit altijd in een zak. De lean gain weet ik niet.

Voordelen Beta-Alanine:
⇒Vergroot spierkracht
⇒Minder spiervermoeidheid
⇒Train zwaarder
⇒Vergroot spieruithoudingsvermogen
⇒Toename Spiergroei
⇒Vermindert opbouw melkzuur
⇒Sneller spierherstel al tussen de sets
⇒Perfect voor bodybuilders & duursporters

-Leon

heb je ook van deze voordelen bronnen van?

(Click me)
ergogenics steeds goede site voor info

ergo meld alleen dat beta-alanine:
1: verbeterd duurvermorgen
2: pept OUDE spieren op
3: worstelaars die vet verliezen (wat niet statistisch significant is dus niks aan hebt)
4: snellere eindsprint

Maar b&f beweerd
⇒Vergroot spierkracht
⇒Train zwaarder
⇒Toename Spiergroei

eeh ok...
uit onderzoeken hebben alleen duursporters aan beta-alanine.
vergroot spierkracht,spiergroei, minder melkzuur? sneller herstel?
kom maar op met die onderzoeken...

Laatst bewerkt:
Even snel een paar "luxe" wrist wraps besteld (uiteraard met bodyenfitshop reclame :)). Ben er eentje kwijt geraakt en had vandaag meteen last van mijn polsen.

3: worstelaars die vet verliezen (wat niet statistisch significant is dus niks aan hebt)

Maar b&f beweerd
⇒Vergroot spierkracht
⇒Train zwaarder
⇒Toename Spiergroei

eeh ok...
Google ze eens 1 voor 1 in het Engels :p

Hallo!
Ik vroeg me af of de Powerstraps van B&F van stevig materiaal waren?

Helpen de Powerstraps ook tegen knellend eelt.
Vooral met deadlifting heb ik er erg last van!

Hallo!

Als je de stang in je hand blijft vasthouden waarschijnlijk niet. Als je hem met je vingers gaat vasthouden.. waarschijnlijk wel (ik heb geen last van knellend eelt met een fatsoenlijke grip.

Ik denk dat hij de 4,5/5 kilo emmers bedoeld. Whey perfection 4,5 kilo zit altijd in een zak. De lean gain weet ik niet.

Ja sorry, bedoelde van whey en protein perfection die 4,5kg emmers.

gezien lean gain ook een beste emmer is had ik dit ook in een plastic zak verwacht :)

Is het bij de weg normaal dat lean gain niet in een plastic zak zit, maar gewoon zo los in de pot?

Weet van de whey en protein perfection dat die netjes in een plastic zak verpakt zitten...?

Nog nooit verder weight gainer gehad, dus stond ff vreemd te kijken toen de pot los ging.

Klopt, deze komt van een andere leverancier. Vandaar. :)

Maar b&f beweerd
⇒Vergroot spierkracht
⇒Train zwaarder
⇒Toename Spiergroei

eeh ok...

Leef je uit. ;)

1. Abe, H. Role of histidine-related compounds as intracellular proton buffering constituents in vertebrate muscle. Biochemistry (Mosc) 65:757-65, 2000.

2. Asatoor et al. Intestinal absorption of carnosine and its constituent amino acids in man. Gut 11:250-254, 1970.

3. Bakardjiev et al. Transport of beta-alanine and biosynthesis of carnosine by skeletal muscle cells in primary culture. Eur. J. Biochem. 225:617-623, 1994

4. Harris et al. Carnosine and taurine contents in individual fibers in human vastus lateralis muscle. J. Sports Science. 16:639-643, 1998.

5. Harris et al. Muscle buffering capacity and dipeptide content in the thoroughbred horse, greyhound dog and man. Comparative Biochem physiol. 97A:249-251, 1990.

6. Harris et al. The absorption of orally supplied beta-alanine and its effect on muscle carnosine synthesis in human vastus lateralis. Amino Acids. 2006 May;30(3):279-89. Epub 2006 Mar 24.

7. Harris et al. Effect of 14 and 28 days beta-alanine supplementation on isometric endurance of the knee extensors. Presented at the 2006 ISSN national conference.

8. Hill et al. Influence of beta-alanine supplementation on skeletal muscle carnosine concentrations and high intensity cycling capacity. Amino Acids. 2006 Jul 28; [Epub ahead of print]

9. Hoffman et al. Effect of creatine and beta-alanine supplementation on performance and endocrine responses in strength/power athletes. Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2006 Aug;16(4):430-46.

10. Kendrick et al. The effect of beta-alanine supplementation on muscle carnosine syntheisis during 4 weeks using a one-leg training model. Presented at the 2006 ISSN national conference.

11. Kendrick et al. The effect of beta-alanine supplementation on muscle carnosine synthesis during a 10 week program of strength training. Presented at the 2006 ISSN national conference.

12. Kim et al. The effect of a supplement containing beta-alanine on muscle carnosine synthesis and exercise capacity, during 12 week combined endurance and weight training.

13. Stout et al. The effects of creatine and beta-alanine on physical working capacity at neuromuscular fatigue threshold. J. Strength and Cond. Res. 20(4):928-931, 2006.

14, Stout et al. Effects of beta-alanine supplementation on the onset of neuromuscular fatigue and ventilatory threshold in women. Amino Acids. 2006 Nov 30; [Epub ahead of print]

15. Suzuki et al. The effect of sprint training on skeletal muscle carnosine in humans. Intl. J. Sport Health Sci 2:105-110, 2005.

16. Suzuki et al. High level of skeletal muscle carnosine contributes to the latter half of exercise performance during 30-s maximal cycle ergometer sprinting. Jpn. J. Physiol. 52:199-205, 2002.

17. Tallon et al. The carnosine content of vastus lateralis is elevated in resistance trained bodybuilders. J. Strength and Cond. Res. 19:725-729, 2005.

18. Zoeller et al. Effects of creatine and beta-alanine on ventilatory and lactate thresholds in men. Amino Acids. 2006 Sep 5; [Epub ahead of print].

Even snel een paar "luxe" wrist wraps besteld (uiteraard met bodyenfitshop reclame :)). Ben er eentje kwijt geraakt en had vandaag meteen last van mijn polsen.

Hallo!

Top kwaliteit. Zorg wel even dat ze juist vastzitten. :D

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 09:27 ----------

Het kan alleen bij Bodyenfitshop.nl!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bovenop alle mooie Kado's die we al weggeven mag je bij een bestelling boven de 99,00 euro kiezen voor een fantastisch extra kado!

Extra kado keuze boven de 99,00 euro;
The Perfect Workout Kit van LG Sceinces ter waarde van 24,90 euro!

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 09:27 ----------

Het kan alleen bij Bodyenfitshop.nl!

Bovenop alle mooie Kado's die we al weggeven mag je bij een bestelling boven de 99,00 euro kiezen voor een fantastisch extra kado!

Extra kado keuze boven de 99,00 euro;
The Perfect Workout Kit van LG Sceinces ter waarde van 24,90 euro!

Verdorie, ik heb net een bestelling geplaatst van €150.50, maar net te vroeg.
Is het dan mogelijk om nog een (kleine) compensatie te krijgen nu of bij m'n volgende bestelling? :o:D

Verdorie, ik heb net een bestelling geplaatst van €150.50, maar net te vroeg.
Is het dan mogelijk om nog een (kleine) compensatie te krijgen nu of bij m'n volgende bestelling? :o:D

Nu kan helaas niet meer = al verwerkt. bij een volgende order mag je mij het referentienummer via PM doorgeven of hier in het topic. Dan krijg je van mij zo'n Perfect Workout Kit erbij:) Regel ik voor je:)

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 10:04 ----------

Een voorproefje op de weekaanbiedingen:)

Tropinol
Let op; als eerste in Nederland introduceren we de nieuwe 42 dagen verpakking!

Micellar Casein Superior

WTF Wake the Freak Alri

CLA 80% clarinol

Nice, die casein is altijd goed.

Nu kan helaas niet meer = al verwerkt. bij een volgende order mag je mij het referentienummer via PM doorgeven of hier in het topic. Dan krijg je van mij zo'n Perfect Workout Kit erbij:) Regel ik voor je:)

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 10:04 ----------

Een voorproefje op de weekaanbiedingen:)

Tropinol
Let op; als eerste in Nederland introduceren we de nieuwe 42 dagen verpakking!

Micellar Casein Superior

WTF Wake the Freak Alri

CLA 80% clarinol

Top! Hartelijk dank! :rocknana:

Jaja, het is weer feest deze week! :D

hey bodyenfitshop,
waneer krijgen jullie weer meriva curcumin binnen?
is het antikatabole effect ook 10-20 maal zo sterk door de betere verbinding?

is de curcumin van doctors best eigenlijk ook meriva (Staat niet bij)? want dan haal ik die wel.

Vandaag bestelling binnen gehad. Alles top in orde. Alleen jammer dat de whey perfection sample niet de appel was waar ik om had gevraagd maar de chocola. Die smaak had ik al eens geproefd en vind ik niet lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven