vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Even tussendoor: waarvoor wil je het gebruiken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beste test booster is DAA (aspart acid ofzo)De Stress Plus van Now Foods is uitverkocht. Werkt die zo goed dan? Ik heb helaas geen recensies kunnen vinden. Wanneer krijg je die weer in voorraad?
En wat is de beste Testosteron booster op dit moment? Not sure if I asked this before...
Bedankt.![]()
De Stress Plus van Now Foods is uitverkocht. Werkt die zo goed dan? Ik heb helaas geen recensies kunnen vinden. Wanneer krijg je die weer in voorraad?
En wat is de beste Testosteron booster op dit moment? Not sure if I asked this before...
Bedankt.![]()

Vraagje over Perfection mix; wordt deze net zo dik als caseïne, of minder, sinds het een mix is? (ik heb namelijk liever dat dikkere)
, maar het is wat dikker dan Whey Perfection. 
-> Begin JuliOver ongeveer 4-5 weken komen we daarna met een compleet nieuwe Micellar Casein. In de Perfection Line. Pure Micellar geweldige smaken.Hier zijn we erg lang mee bezig geweest maar het is perfect gelukt. We stoppen niet eerder voordat we met elk product op elk vlak de beste koop hebben!!
![]()
Vorige maand

De fabrikant is precies goed in tijdig leveren 
Dit heb ik wel onthouden!We krijgen ook sachets e.d zodat iedereen kan proberen. Voor jullie doe ik in ieder geval wel een leuke actie zodat je Gratis kunt gaan testen!![]()

25 mei
-> Begin Juli
Vorige maandDe fabrikant is precies goed in tijdig leveren
Dit heb ik wel onthouden!![]()

Voordelen Beta-Alanine:
⇒Vergroot spierkracht
⇒Minder spiervermoeidheid
⇒Train zwaarder
⇒Vergroot spieruithoudingsvermogen
⇒Toename Spiergroei
⇒Vermindert opbouw melkzuur
⇒Sneller spierherstel al tussen de sets
⇒Perfect voor bodybuilders & duursporters
-Leon
Vraagje over Perfection mix; wordt deze net zo dik als caseïne, of minder, sinds het een mix is? (ik heb namelijk liever dat dikkere)
De samples protein perfection die ik gebruikte waren super dun. Nog dunner dan de isolaat perfection. Voor een dikke shake is micellar casein een aanraderZit er inderdaad tussen in., maar het is wat dikker dan Whey Perfection.
-Leon
.
De samples protein perfection die ik gebruikte waren super dun. Nog dunner dan de isolaat perfection. Voor een dikke shake is micellar casein een aanrader.

Wie heeft het over whey perfection?Maar de smaak van de micellar is wel een stuk minder dan de whey perfection (bij vanille) naar mijn mening
---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 18:23 ----------
Of je pakt gewoon wat minder vloeistof, wordt die ook dikker van. Bij de perfection hoef je ook niet echt bang te zijn voor klonten, dat spul lost moeder****ing goed op.![]()
De samples protein perfection die ik gebruikte waren super dun. Nog dunner dan de isolaat perfection. Voor een dikke shake is micellar casein een aanrader.