Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Stress Plus van Now Foods is uitverkocht. Werkt die zo goed dan? Ik heb helaas geen recensies kunnen vinden. Wanneer krijg je die weer in voorraad?

En wat is de beste Testosteron booster op dit moment? Not sure if I asked this before...

Bedankt. :)

De Stress Plus van Now Foods is uitverkocht. Werkt die zo goed dan? Ik heb helaas geen recensies kunnen vinden. Wanneer krijg je die weer in voorraad?

En wat is de beste Testosteron booster op dit moment? Not sure if I asked this before...

beste test booster is DAA (aspart acid ofzo)
moet je gewoon de poeder halen, 3gr per dag/

http://bodyenfitshop.nl/d-aspartic-acid/body-fit-sportsnutrition/d-aspartatic-acid-zuiver-poeder

Niet meer, helaas. :)

-Leon

Vraagje over Perfection mix; wordt deze net zo dik als caseïne, of minder, sinds het een mix is? (ik heb namelijk liever dat dikkere)

perfection zit een beetje er tussenin denk ik.

vind de whey erg makkelijk en goed oplossen.

perefection mix is ietsie dikker, maar met wat extra schudden/shaken lost die ook prima op.

micellar schijnt nog wat dikker te zijn.

Wanneer komt de casein perfection Leon? En weet je al wat de prijs van de vit D3 wordt?

Laatst bewerkt:
op 25 mei:
Over ongeveer 4-5 weken komen we daarna met een compleet nieuwe Micellar Casein. In de Perfection Line. Pure Micellar geweldige smaken.:zuip: Hier zijn we erg lang mee bezig geweest maar het is perfect gelukt. We stoppen niet eerder voordat we met elk product op elk vlak de beste koop hebben!!:D
-> Begin Juli
Wanneer komt de casein perfection Leon?
Vorige maand:D:p De fabrikant is precies goed in tijdig leveren :eek:

We krijgen ook sachets e.d zodat iedereen kan proberen. Voor jullie doe ik in ieder geval wel een leuke actie zodat je Gratis kunt gaan testen!:)
Dit heb ik wel onthouden! :D:p

Laatst bewerkt:
ben benieuwd wat er nog gaat uitkomen van die beloftes, de 4-5 wkn is in ieder geval al niet meer gelukt, heb uit frustratie dan nog maar de ouwe casein besteld... :D

Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe Micellar, hopelijk smaakt die wat meer naar de Whey Perfection, want die vind ik echt mjamm.

Voordelen Beta-Alanine:
⇒Vergroot spierkracht
⇒Minder spiervermoeidheid
⇒Train zwaarder
⇒Vergroot spieruithoudingsvermogen
⇒Toename Spiergroei
⇒Vermindert opbouw melkzuur
⇒Sneller spierherstel al tussen de sets
⇒Perfect voor bodybuilders & duursporters

-Leon

heb je ook van deze voordelen bronnen van?

Vraagje over Perfection mix; wordt deze net zo dik als caseïne, of minder, sinds het een mix is? (ik heb namelijk liever dat dikkere)

Zit er inderdaad tussen in. :) , maar het is wat dikker dan Whey Perfection. :)

-Leon
De samples protein perfection die ik gebruikte waren super dun. Nog dunner dan de isolaat perfection. Voor een dikke shake is micellar casein een aanrader :D.

Maar de smaak van de micellar is wel een stuk minder dan de whey perfection (bij vanille) naar mijn mening :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 18:23 ----------

De samples protein perfection die ik gebruikte waren super dun. Nog dunner dan de isolaat perfection. Voor een dikke shake is micellar casein een aanrader :D.

Of je pakt gewoon wat minder vloeistof, wordt die ook dikker van. Bij de perfection hoef je ook niet echt bang te zijn voor klonten, dat spul lost moeder****ing goed op. :D

Maar de smaak van de micellar is wel een stuk minder dan de whey perfection (bij vanille) naar mijn mening :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 18:23 ----------

Of je pakt gewoon wat minder vloeistof, wordt die ook dikker van. Bij de perfection hoef je ook niet echt bang te zijn voor klonten, dat spul lost moeder****ing goed op. :D
Wie heeft het over whey perfection?

Is het bij de weg normaal dat lean gain niet in een plastic zak zit, maar gewoon zo los in de pot?

Weet van de whey en protein perfection dat die netjes in een plastic zak verpakt zitten...?

Nog nooit verder weight gainer gehad, dus stond ff vreemd te kijken toen de pot los ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven