Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan die shakebeker van jullie in de magnetron? Dan wel met een vloeistof erin. (duh.)

Weer eens even op de site gekeken,

http://www.bodyenfitshop.nl/afslank-toppers/body-fit-sportsnutrition/slank-strak

Wat denkt men hiervan? Is het te vergelijken met bijv. Fast Diet?

Fast Diet is wel een stuk sterker met energie. We hebben express met Slank en Strak gekozen voor alleen wat caffeine, omdat niet iedereen zware stimulanten wilt maar ook niet helemaal stimulant vrij.

Verder is de Acai-bes ook erg populair aan te worden. Dat zie ik wel met de verkoopproducten van andere merken met AcaiBerry erin. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 11:48 ----------

Kan die shakebeker van jullie in de magnetron? Dan wel met een vloeistof erin. (duh.)

Geen idee eigenlijk, maar ik raad het niet aan. :)

-Leon

Hmm ik heb het ook maar niet gedaan. Kan ik wel verwarmde vloeistof erin gooien, of gaat dat ook niet lekker samen omdat het plastic is? Dat heb ik wel gedaan namelijk. :p

Oh ja de bestelling is dus aangekomen, topservice hoor. :)

De ice coffee whey smaakt goed,bedankt.
Ook nog bedankt voor de samples van de whey. Ik vind het eigenlijk toch wel fijn om eerst een sample te proberen voor ik een hele pot bestel want zomaar een nieuwe smaak proberen heeft al eerder niet zo goed uitgepakt voor me.

Hmm ik heb het ook maar niet gedaan. Kan ik wel verwarmde vloeistof erin gooien, of gaat dat ook niet lekker samen omdat het plastic is? Dat heb ik wel gedaan namelijk. :p

Oh ja de bestelling is dus aangekomen, topservice hoor. :)

Kokend zou ik niet doen nee.... maar in een vaatwasser bijvoorbeeld komt er ook 60C" water bij, dus vormt geen probleem als je er iets 'warmers' bij gooit.

Wanneer verwachten jullie de Vitamine D3 te hebben?

De ice coffee whey smaakt goed,bedankt.
Ook nog bedankt voor de samples van de whey. Ik vind het eigenlijk toch wel fijn om eerst een sample te proberen voor ik een hele pot bestel want zomaar een nieuwe smaak proberen heeft al eerder niet zo goed uitgepakt voor me.

-Leon

Laatst bewerkt:
Leon,raad jij bcaa's aan of eaa's?
Omdat ik zie dat jij bcaa's gebruikt,ben nog heel eventjes aan het cutten en dan ga ik binnenkort een cleanbulk doen.

Kokend zou ik niet doen nee.... maar in een vaatwasser bijvoorbeeld komt er ook 60C" water bij, dus vormt geen probleem als je er iets 'warmers' bij gooit.

Hmm oke, naja dan laat ik het wel zo dat ik het eerst in een mok opwarm. Ik vind het koud echt niet te drinken. :p

Nog maar meteen een vraag aan jou Leon, ja ik ben lekker bezig. :p Ik heb accept-giro als betaalmethode gekozen en er zat niks bij. Is het nou zo dat afterpay dat zelf afhandelt en dit los van de bestelling opstuurt?

Hmm oke, naja dan laat ik het wel zo dat ik het eerst in een mok opwarm. Ik vind het koud echt niet te drinken. :p

Nog maar meteen een vraag aan jou Leon, ja ik ben lekker bezig. :p Ik heb accept-giro als betaalmethode gekozen en er zat niks bij. Is het nou zo dat afterpay dat zelf afhandelt en dit los van de bestelling opstuurt?

Duurde bij mij een week voordat ik de acceptgiro binnen kreeg, maar wees niet ongerust hij komt zeker :)

heb inmiddels na de heerlijke whey perfection chocolade en dextrose ook een pot total muscle solution besteld :)

ref nummer 246742 mocht je er iets leuks bij willen stoppen, zou ik erg waarderen :D

voor jullie nieuwe website: geen leuk idee om een functie toe te voegen waarmee je de ingredienten van verschillende producten naast elkaar kunt zetten? of wordt dat iets te moeilijk?

Omdat ik zie dat jij bcaa's gebruikt,ben nog heel eventjes aan het cutten en dan ga ik binnenkort een cleanbulk doen.
bcaa's zijn meer voor spierbehoud, EAA zijn ook nog spieropbouwend maar wel duurder.

aan jou de keus.

Ik zelf neem nu BCAA's puur voor de smaak en als dorstlesser. Het zijn beide topproducten. :) BCAA's neem ik verder wel over het algemeen tijdens de Cut en EAA tijdens de bulk. :)

Ongeveer na 4 dagen. :)

heb inmiddels na de heerlijke whey perfection chocolade en dextrose ook een pot total muscle solution besteld :)

ref nummer 246742 mocht je er iets leuks bij willen stoppen, zou ik erg waarderen :D

Super! Bedankt voor je bestelling. Zal vlug kijken wat ik nog kan doen. :)

-Leon

Leon bestaat er eigenlijk een supp merk dat vitamine B3 op de markt heeft/brengt ? ( pure niacine ) ?
Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer verwacht je de vit D3 van jullie eigen merk binnen Leon?

Volgende week hoop ik. Maar misschien al eerder. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven