AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, in de 6x van zit geen Yohimbine. :) De US versie dacht ik wel.

-Leon

Thnx!

PS: :headbang::fire::yell::shoot: Wet en regelgeving :army::mad::thumbdown:

Twee bestellingen zojuist binnen. Ik heb hier een sample van No-Explode liggen maar welke No-Explode is het want jullie hebben 3 verschillende.
Er staat 2 servings op de sample, is dit dan goed voor 2 trainingen?

Inmiddels WTF ingenomen en ga zo meteen trainen. Ben benieuwd of ik echt een monster ga worden. ;) Voor het eten ga ik Glycobo nemenl.

Thanks voor de samples! :D

Net mijn bestelling binnen.. Maar waarom is het potje Green Tea Slank van jullie eigen merk maar tot de helft gevuld? :/ Beetje onnodig lijkt mij!

Twee bestellingen zojuist binnen. Ik heb hier een sample van No-Explode liggen maar welke No-Explode is het want jullie hebben 3 verschillende.
Er staat 2 servings op de sample, is dit dan goed voor 2 trainingen?

Inmiddels WTF ingenomen en ga zo meteen trainen. Ben benieuwd of ik echt een monster ga worden. ;) Voor het eten ga ik Glycobo nemenl.

Thanks voor de samples! :D

Gewoon hele zakje nemen. Het is de gewone No-Xplode. :)

Net mijn bestelling binnen.. Maar waarom is het potje Green Tea Slank van jullie eigen merk maar tot de helft gevuld? :/ Beetje onnodig lijkt mij!

Het gaat toch om de inhoud? :D Heeft te maken met de inkoop van de potten. ;)

-Leon

Omdat Yohimbe niet meer mag. :)

Ja hoor kan zeker bijdragen. Glucosamine kan ook nog goed helpen. :)

-Leon

yo thanks dan haal ik dat wel , zodra die meriva er is haal ik meteen 5 potjes:) moeders heeft al glucosamine sulfaat , haal er nog wel wat omega bij, bedankt voor advies he.

Geen probleem. :)

-Leon

Straps gevonden, niet goed gekeken idd hehe.
Kon de tab, accessoires niet vinden :p

Klopt, deze komt van een andere leverancier. Vandaar. :)

Leef je uit. ;)

1. Abe, H. Role of histidine-related compounds as intracellular proton buffering constituents in vertebrate muscle. Biochemistry (Mosc) 65:757-65, 2000.

2. Asatoor et al. Intestinal absorption of carnosine and its constituent amino acids in man. Gut 11:250-254, 1970.

3. Bakardjiev et al. Transport of beta-alanine and biosynthesis of carnosine by skeletal muscle cells in primary culture. Eur. J. Biochem. 225:617-623, 1994

4. Harris et al. Carnosine and taurine contents in individual fibers in human vastus lateralis muscle. J. Sports Science. 16:639-643, 1998.

5. Harris et al. Muscle buffering capacity and dipeptide content in the thoroughbred horse, greyhound dog and man. Comparative Biochem physiol. 97A:249-251, 1990.

6. Harris et al. The absorption of orally supplied beta-alanine and its effect on muscle carnosine synthesis in human vastus lateralis. Amino Acids. 2006 May;30(3):279-89. Epub 2006 Mar 24.

7. Harris et al. Effect of 14 and 28 days beta-alanine supplementation on isometric endurance of the knee extensors. Presented at the 2006 ISSN national conference.

8. Hill et al. Influence of beta-alanine supplementation on skeletal muscle carnosine concentrations and high intensity cycling capacity. Amino Acids. 2006 Jul 28; [Epub ahead of print]

9. Hoffman et al. Effect of creatine and beta-alanine supplementation on performance and endocrine responses in strength/power athletes. Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2006 Aug;16(4):430-46.

10. Kendrick et al. The effect of beta-alanine supplementation on muscle carnosine syntheisis during 4 weeks using a one-leg training model. Presented at the 2006 ISSN national conference.

11. Kendrick et al. The effect of beta-alanine supplementation on muscle carnosine synthesis during a 10 week program of strength training. Presented at the 2006 ISSN national conference.

12. Kim et al. The effect of a supplement containing beta-alanine on muscle carnosine synthesis and exercise capacity, during 12 week combined endurance and weight training.

13. Stout et al. The effects of creatine and beta-alanine on physical working capacity at neuromuscular fatigue threshold. J. Strength and Cond. Res. 20(4):928-931, 2006.

14, Stout et al. Effects of beta-alanine supplementation on the onset of neuromuscular fatigue and ventilatory threshold in women. Amino Acids. 2006 Nov 30; [Epub ahead of print]

15. Suzuki et al. The effect of sprint training on skeletal muscle carnosine in humans. Intl. J. Sport Health Sci 2:105-110, 2005.

16. Suzuki et al. High level of skeletal muscle carnosine contributes to the latter half of exercise performance during 30-s maximal cycle ergometer sprinting. Jpn. J. Physiol. 52:199-205, 2002.

17. Tallon et al. The carnosine content of vastus lateralis is elevated in resistance trained bodybuilders. J. Strength and Cond. Res. 19:725-729, 2005.

18. Zoeller et al. Effects of creatine and beta-alanine on ventilatory and lactate thresholds in men. Amino Acids. 2006 Sep 5; [Epub ahead of print].

thanks.

Referentie nummer: 247351

De nieuwe combo besteld + nieuwe straps, ben benieuwd! :-)

Ref nummer? Dan check ik het gelijk voor je. :)

-Leon

(247001) Maar schijnbaar zijn ze wel aan de deur geweest, maar hebben ze geen berichtje achter gelaten .

04.08.2011:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

Ik had verwacht dat 2 wristwraps wel door de brievenbus konden. Nou ja, zal vandaag wel komen. Toch sneu voor die lui dat ze steeds voor niets bij mij aan de deur staan.. het is afzien als werkende mensen iets bestellen .... misschien leren ze het ooit nog eens dat ik een voorkeursmoment kan aangeven of dat ze 's avonds gaan bezorgen.

Als je kijkt bij je Track N Trace zie je een nieuwe optie van de PostNL service. Je kan je bestelling zelf wijzigen, namelijk onder het kopje ''wijzig bezorging''

:)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 09:02 ----------

** Weekaanbiedingen **

Micellar Casein Superior, nu 23,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tropinol, nu 37,00!

CLA (80% Clarinol), nu 12,00!

Wake The Freak - PreWorkout, nu 22,90!

Als je kijkt bij je Track N Trace zie je een nieuwe optie van de PostNL service. Je kan je bestelling zelf wijzigen, namelijk onder het kopje ''wijzig bezorging''

-Leon

dat had ik gezien, alleen ... zegt de site dan:

"Zending kan niet gewijzigd worden"

misschien had ik dat van te voren moeten doen (voor de eerste afleverpoging). Of ik moet voortaan als aflever adres mijn werk opgeven :)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 09:02 ----------

** Weekaanbiedingen **

Micellar Casein Superior, nu 23,90!

Tropinol, nu 37,00!

CLA (80% Clarinol), nu 12,00!

Wake The Freak - PostWorkout, nu 22,90!

WTF is toch een Pre-Workout? Hoe is die in vergelijking met bijvoorbeeld Jack3D of NoxiPro?

Op woensdag 03/08/2011 heb ik een bestelling geplaatst & diezelfde dag overgeschreven.
Nog steeds niets binnen.
Weet u toevallig iets meer?
Referentie: 246714

Op woensdag 03/08/2011 heb ik een bestelling geplaatst & diezelfde dag overgeschreven.
Nog steeds niets binnen.
Weet u toevallig iets meer?
Referentie: 246714

Bank- / giro overschrijving (vooruitbetaling) - Gratis!
U verzoekt uw bank door middel van een overschrijvingsformulier of via een elektronisch overschrijvingsformulier het factuurbedrag over te schrijven. Het factuurbedrag overschrijven op bankrekeningnummer 29 92 66 214 tnv Body&Fit te Heerenveen, ovv het referentienummer van de bestelling.
Bij deze betaalmethode wordt de zending verzonden zodra het bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven. Doordat er vertraging op het bankverkeer zit, kan dit soms enkele dagen langer duren voordat wij de order kunnen verzenden.

----

Zodra je betaling binnen is zal je bestelling verzonden worden en krijg je gelijk een e-mail.

-Leon

Bank- / giro overschrijving (vooruitbetaling) - Gratis!
U verzoekt uw bank door middel van een overschrijvingsformulier of via een elektronisch overschrijvingsformulier het factuurbedrag over te schrijven. Het factuurbedrag overschrijven op bankrekeningnummer 29 92 66 214 tnv Body&Fit te Heerenveen, ovv het referentienummer van de bestelling.
Bij deze betaalmethode wordt de zending verzonden zodra het bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven. Doordat er vertraging op het bankverkeer zit, kan dit soms enkele dagen langer duren voordat wij de order kunnen verzenden.

----

Zodra je betaling binnen is zal je bestelling verzonden worden en krijg je gelijk een e-mail.

-Leon

Grr, stom bankverkeer.
Dan zal het voor na het weekend worden dus vrees 'k.
Toch bedankt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven