AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat had ik gezien, alleen ... zegt de site dan:

"Zending kan niet gewijzigd worden"

misschien had ik dat van te voren moeten doen (voor de eerste afleverpoging). Of ik moet voortaan als aflever adres mijn werk opgeven :)

Dat is inderdaad vervelend. Ik zal even contact opnemen met de TNT waarom deze functie niet werkt.

WTF is toch een Pre-Workout? Hoe is die in vergelijking met bijvoorbeeld Jack3D of NoxiPro?

Typfout! :D

-Leon

WTF is toch een Pre-Workout? Hoe is die in vergelijking met bijvoorbeeld Jack3D of NoxiPro?
WTF is inderdaad een pre-workout supplement. Zoals je op de site kan lezen, bevat WTF weinig stimulanten en is speciaal ontwikkelt voor spieropbouw. Circa na twee uur is het uitgewerkt en geen crash.

Ik heb het gisteren geprobeerd en heb i.p.v. 1 training er 2 van gemaakt (zelfde spiergroep) i.v.m. een wel heel aparte bijwerking. :eek: WTF? :roflol:
Maar daar meer over in mijn review die over een aantal dagen online komt! ;)

Laatst bewerkt:
Ga maar eens een potje WTF bestellen, heb altijd al eens een Pre-Workout willen proberen, en dit lijkt me een mooie aanbieding. Doe ik er gelijk maar even een potje Micellar bij, want die is ook bijna op.

Is de Micellar nu trouwens in de aanbieding omdat binnenkort de nieuwe versie uitkomt of staat dit er los van?

WTF is inderdaad een pre-workout supplement. Zoals je op de site kan lezen, bevat WTF weinig stimulanten en is speciaal ontwikkelt voor spieropbouw. Circa na twee uur is het uitgewerkt en geen crash.

Ik heb het gisteren geprobeerd en heb i.p.v. 1 training er 2 van gemaakt (zelfde spiergroep) i.v.m. een wel heel aparte bijwerking. :eek: WTF? :roflol:
Maar daar meer over in mijn review die over een aantal dagen online komt! ;)

ben erg benieuwd naar je review

Ga maar eens een potje WTF bestellen, heb altijd al eens een Pre-Workout willen proberen, en dit lijkt me een mooie aanbieding. Doe ik er gelijk maar even een potje Micellar bij, want die is ook bijna op.

Is de Micellar nu trouwens in de aanbieding omdat binnenkort de nieuwe versie uitkomt of staat dit er los van?

Nee hoor, we bieden gewoon graag goede prijzen aan. ;)

-Leon

WTF, Micellar en Ultra Fine Oats besteld. Als ik de WTF een weekje heb gebruikt zal ik mijn bevindingen wel in het review-gedeelte plaatsen. Ben zelf ook erg benieuwd.

Zijn er al sample's binnen van de nieuwe whey perfection smaken?

Nee helaas nog niet. :)

-Leon

Zeer nette weekaanbiedingen weer. :D. Binnen een weekje de supercombinatie magnificent en total muscle solution bestellen.

Welke smaak heeft de voorkeur hier op het forum? :p. Mij lijkt die orange juice wel iets.

Prettig weekend gewenst van op het werk hier :p

Ik zelf heb Fruit Sensation staan. Heerlijk! :D

-Leon

Wat is fruit sensation? Zo'n punch smaak, of zoals die fruitsapjes (multi vruchten of tropical)?

Tja, ik vind het moeilijk te beschrijven. :D

Het is gewoon echt lekker. :D haha

Het doet mij aan coolbest denken.

-Leon

Beetje een noob vraag maar wordt er morgen/op zaterdag ook post bezorgd? :p

Jazeker :)

-Leon

vraagje,

wat houdt 'The perfect workout kit twv 24,90' in? kon dit als derde kado kiezen maar heb geen idee wat het is.

edit: heb het al gevonden!

Laatst bewerkt:
Gister rond deze tijd besteld en alles is alweer binnen!
Top!! (zoals altijd)

Zojuist voor het eerst iets bij jullie besteld, wil het namelijk morgen graag hebben, dus even die 'Voor 22:00 besteld morgen in huis' uittesten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven