Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe maar, misschien dat ie die 'Voor 22:00 besteld morgen in huis' ook overneemt :D

BodyenFitshop

Hebben jullie een Greens product in jullie assortiment?
Ik heb het niet kunnen vinden op phytofoods van Now Foods na.

Zo niet, zijn jullie geinteresseerd om dat in jullie assortiment op te nemen? Het zijn namelijk erg goede supplementen, maar ik kan ze niet goed in Nederland vinden voor een respectabele prijs.

Maar weinig mensen komen aan genoeg groenten in hun dieet dus het lijkt me een goede supplement om in het assortiment te hebben :)

EDIT:
alive ziet er wel nice uit maar ik zoek meer zoiets:
http://www.vitaminstore.nl/vitaminen/121808/Greens-Nagel/
wat je kan oplossen bijvoorbeeld.

groeten Ezra

Laatst bewerkt:
ahh dat is interessant :)
bedankt voor het opzoeken. had er inderdaad overheen gekeken :)

BodyenFitshop

Zo niet, zijn jullie geinteresseerd om dat in jullie assortiment op te nemen? Het zijn namelijk erg goede supplementen, maar ik kan ze niet goed in Nederland vinden voor een respectabele prijs.

Maar weinig mensen komen aan genoeg groenten in hun dieet dus het lijkt me een goede supplement om in het assortiment te hebben :)

EDIT:

groeten Ezra

De groente extracten die erin zitten is die niet vergelijkbaar met de multivit Opti Men (Phyto blend) ?

@Bodyenfitshop.

Heb de combi Total Muscle Solution en Magnificent besteld.
Dien je deze ook in te nemen op rust dagen?

en wat is ideaal qua portie's.

cheers

Het staat er gewoon bij: http://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/super-duo

Aanbevolen gebruik Super Duo;
Trainingsdagen - 1 dosering Total Muscle Solution voor de training en 1 dosering Magnificent direct na de training.
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)
Total Muscle Solution:
Per dosering - 2 maatscheppen in 250ml water of vruchtensap.
Magnificent:
Per dosering - 2 maatscheppen in 400ml water.

thanks

BodyenFitshop

EDIT:

groeten Ezra

Er zijn al wat linken voorbij gekomen, maar ik zal even kijken naar het voorgestelde product. Ziet er goed uit. :)

@Bodyenfitshop.

cheers

Het staat er gewoon bij: http://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/super-duo

Aanbevolen gebruik Super Duo;
Trainingsdagen - 1 dosering Total Muscle Solution voor de training en 1 dosering Magnificent direct na de training.
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)
Total Muscle Solution:
Per dosering - 2 maatscheppen in 250ml water of vruchtensap.
Magnificent:
Per dosering - 2 maatscheppen in 400ml water.

Tadaa! :D

-Leon

Hey body & fit,
Ik bestel nu al 3 of 4 jaar bij jullie. Jaarlijks goed voor zon 750 euro denk ik (bestellingen per maand of 2 maanden). En ik ben altijd al heel tevreden geweest. Maar er moet mij nu toch iets van het hart. Recent heb ik bijna 12 kilo proteïnen besteld en slechts één sample erbij gekregen.
Nu vroeg ik me af of er in plaats van de andere extra's zoals polsbandjes, shakebekers enzo geen extra samples kan geregeld worden. Ik apprecieer het wel dat je een shakebeker of zo erbij krijgt, maar eerlijk gezegd ik weet er geen blijf meer mee. Ondertussen kan ik er een winkel mee open houden.

Kan dat geregeld worden dat er samples kunnen gekozen worden ipv die andere extras?

Hey body & fit,
Ik bestel nu al 3 of 4 jaar bij jullie. Jaarlijks goed voor zon 750 euro denk ik (bestellingen per maand of 2 maanden). En ik ben altijd al heel tevreden geweest. Maar er moet mij nu toch iets van het hart. Recent heb ik bijna 12 kilo proteïnen besteld en slechts één sample erbij gekregen.
Nu vroeg ik me af of er in plaats van de andere extra's zoals polsbandjes, shakebekers enzo geen extra samples kan geregeld worden. Ik apprecieer het wel dat je een shakebeker of zo erbij krijgt, maar eerlijk gezegd ik weet er geen blijf meer mee. Ondertussen kan ik er een winkel mee open houden.

Kan dat geregeld worden dat er samples kunnen gekozen worden ipv die andere extras?

ja bij opmerkingen zetten:D

Ik heb 1x bij B&F besteld (gisteren dus) en ik kon wel gewoon m'n sample kiezen :o?

Oh, gewoon ieder product individueel bestellen :trollface:

Gister besteld, vandaag binnen zoals gewoonlijk. :rolleyes:

Had een sample Pre-Workout Power Pills erbij gekozen. Zaten er 2 in de verpakking. Vandaag een 3 kwartier voor de training de 2 pilletjes ingenomen en mijn god, wat lekker. Heerlijk getraind! Wilde maar blijven doorgaan. Op een gegeven moment toch gestopt omdat mijn trainingsmaatje naar huis moest om te werken en hij met mij mee reed.

Maar heerlijk gewoon, bomvol energie en heerlijke pomp, na 2 oefeningen al. Morgen voor het eerst Wake The Freak proberen, hopen dat dat net zo'n lekkere training oplevert. ;)

Hebben jullie een koolhydratenblokker want ik kan het niet zo snel vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven