3303
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey body & fit,
Ik bestel nu al 3 of 4 jaar bij jullie. Jaarlijks goed voor zon 750 euro denk ik (bestellingen per maand of 2 maanden). En ik ben altijd al heel tevreden geweest. Maar er moet mij nu toch iets van het hart. Recent heb ik bijna 12 kilo proteïnen besteld en slechts één sample erbij gekregen.
Nu vroeg ik me af of er in plaats van de andere extra's zoals polsbandjes, shakebekers enzo geen extra samples kan geregeld worden. Ik apprecieer het wel dat je een shakebeker of zo erbij krijgt, maar eerlijk gezegd ik weet er geen blijf meer mee. Ondertussen kan ik er een winkel mee open houden.
Kan dat geregeld worden dat er samples kunnen gekozen worden ipv die andere extras?
Normaal gesproken kan je voorkeuren bij de op- en aanmerkingen vermelden. 
Gister besteld, vandaag binnen zoals gewoonlijk.
Had een sample Pre-Workout Power Pills erbij gekozen. Zaten er 2 in de verpakking. Vandaag een 3 kwartier voor de training de 2 pilletjes ingenomen en mijn god, wat lekker. Heerlijk getraind! Wilde maar blijven doorgaan. Op een gegeven moment toch gestopt omdat mijn trainingsmaatje naar huis moest om te werken en hij met mij mee reed.
Maar heerlijk gewoon, bomvol energie en heerlijke pomp, na 2 oefeningen al. Morgen voor het eerst Wake The Freak proberen, hopen dat dat net zo'n lekkere training oplevert.![]()

Hebben jullie een koolhydratenblokker want ik kan het niet zo snel vinden.

body en fitshop hebben jullie protein maar van eieren, of wat anders ipv whey? door lactose intolerantie krijg ik puisten ervan, isolaat helpt ook niet echt.
grtz
Ik neem alleen kwark erbij, stop met whey paar dagen en geen acneMisschien ligt de oorzaak ergens anders? Ik kreeg het vooral door veel magere melk te drinken...
Ik heb een aantal vragen
Ik wil tms en magnificent bestellen hoe zit het met deze producten kwa vocht vast houden en zo
en me whey is op en ik zie dat er een aantal nieuwe smaken zijn welke zijn nou goed te doen
ik heb zelf cookies en cream, chocolade, cappucino, en berry blast al geprobeert waren allemaal erg lekker maar wil graag andere smaak proberen
en verkopen jullie ook iets van een dipriem ofzo?

.Leon, wordt de vitamine D van jullie eigen merk deze week nog verwacht? en wat wordt de prijs?
Ben niet op de zaak nu. body en fitshop hebben jullie protein maar van eieren, of wat anders ipv whey? door lactose intolerantie krijg ik puisten ervan, isolaat helpt ook niet echt.
grtz
Zojuist bestelling geplaatst!
- Whey Perfection Cookies
- Protein Perfection Banana
- Fattrack II
- Micro BCAA's
Ben benieuwd naar de smaken van de whey en protein!![]()
Ik heb een aantal vragen
Ik wil tms en magnificent bestellen hoe zit het met deze producten kwa vocht vast houden en zo
en me whey is op en ik zie dat er een aantal nieuwe smaken zijn welke zijn nou goed te doen
ik heb zelf cookies en cream, chocolade, cappucino, en berry blast al geprobeert waren allemaal erg lekker maar wil graag andere smaak proberen
en verkopen jullie ook iets van een dipriem ofzo?

Zo Body & Fit, ik heb al een nieuwe bestelling geplaatst.
Referentie: 248286
Denken jullie ook aan m'n Perfect Workout Kit?
Hartelijk dank!
Ik wil graag power straps van jullie bestellen, maar kunnen deze ook in een enveloppe verstuurd worden? En dat ze dan gewoon door de brievenbus worden bezorgd in principe.![]()

Yo Leon ik heb je gepm-ed. Heb je hem wel gehad? Heb nog geen antwoord ontvangen.

Zoiets als deze? http://bodyenfitshop.nl/accessoires/chiba/dipping-belt

Tot wanneer geld die actie met die gratis preworkout kit?

Bedankt voor het beantwoorden van mn vraag! Notttt!!! 1000ste keer dat ik geen antwoord krijg zonder het 2x te vragen :s