AndroidHealthClinic

Bodyfat en buikspieren

Numsy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Hallo ik zal me even voorstellen.
Ik ben Sander ben 19 jaar 1.97m lang en 75 kilo

Ik heb vandaag mijn BF% laten meten met een stroomweegschaal(?) weet niet precies welke het is..

Maar goed, ik had 10.4% bodyfat, wat ik verder las zou dat laag genoeg zijn om een 6-pack te kunnen zien maar ik train nu al ongeveer een jaar mijn buikspieren door er 50 te doen 3-4 keer per week.

Toch heb ik geen 6-pack, ligt dit nou aan mijn BF% of heb ik te weinig getrained en moet ik het afwisselen?

Alvast bedankt

ten eerste zijn stroomweegschalen niet heel accuraat
en ten tweede
3-4 keer per week abs trainen en dan jezelf nog afvragen of je ze te weinig train:O
ga wat minder trainen en met minder reps, maar doe weighted crushes of iets

1,97m en 75 kilo :| Ga eens rap eten!

Door drie of vier keer per week 50 sit-ups te doen krijg je geen 6-pack.
Lees het forum eens wat verder over schema´s en dergelijke door, zo kom je genoeg te weten over hoe en wat.

Weighted oefeningen doen en gewoon 12 reps doen ipv 50 net zoals andere spieren. En nooit het bf% van je weegschaal geloven.

inderdaad veel eten eerst, ben ik nu ook aan het doen.:D

• Topic Starter Topic Starter
Okay dankje allemaal, ja met 50 reps bedoel ik rond de 3x15 soms 20. Ik eet me kapot, ik ben zo iemand die het geluk (in sommige opzichten) heeft om niet aan te komen wat ik ook eet.

Zal een schema zoeken voor weigthed reps ;]

Bedankt!

Okay dankje allemaal, ja met 50 reps bedoel ik rond de 3x15 soms 20. Ik eet me kapot, ik ben zo iemand die het geluk (in sommige opzichten) heeft om niet aan te komen wat ik ook eet.

Bedankt!

Zo iemand bestaat niet. Ik was zelf altijd zo ****ing dun. Je moet gewoon 15 boterhammen op een dag eten. Kwark, kipfilet, pindakas alles heeeeel veel melk en dat soort dingen. Jij bedoeld met je kapot eten waarschijnlijk