AndroidHealthClinic

Bodyfat en buikspieren

Numsy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Hallo ik zal me even voorstellen.
Ik ben Sander ben 19 jaar 1.97m lang en 75 kilo

Ik heb vandaag mijn BF% laten meten met een stroomweegschaal(?) weet niet precies welke het is..

Maar goed, ik had 10.4% bodyfat, wat ik verder las zou dat laag genoeg zijn om een 6-pack te kunnen zien maar ik train nu al ongeveer een jaar mijn buikspieren door er 50 te doen 3-4 keer per week.

Toch heb ik geen 6-pack, ligt dit nou aan mijn BF% of heb ik te weinig getrained en moet ik het afwisselen?

Alvast bedankt

ten eerste zijn stroomweegschalen niet heel accuraat
en ten tweede
3-4 keer per week abs trainen en dan jezelf nog afvragen of je ze te weinig train:O
ga wat minder trainen en met minder reps, maar doe weighted crushes of iets

1,97m en 75 kilo :| Ga eens rap eten!

Door drie of vier keer per week 50 sit-ups te doen krijg je geen 6-pack.
Lees het forum eens wat verder over schema´s en dergelijke door, zo kom je genoeg te weten over hoe en wat.

Weighted oefeningen doen en gewoon 12 reps doen ipv 50 net zoals andere spieren. En nooit het bf% van je weegschaal geloven.

inderdaad veel eten eerst, ben ik nu ook aan het doen.:D

• Topic Starter Topic Starter
Okay dankje allemaal, ja met 50 reps bedoel ik rond de 3x15 soms 20. Ik eet me kapot, ik ben zo iemand die het geluk (in sommige opzichten) heeft om niet aan te komen wat ik ook eet.

Zal een schema zoeken voor weigthed reps ;]

Bedankt!

Okay dankje allemaal, ja met 50 reps bedoel ik rond de 3x15 soms 20. Ik eet me kapot, ik ben zo iemand die het geluk (in sommige opzichten) heeft om niet aan te komen wat ik ook eet.

Bedankt!

Zo iemand bestaat niet. Ik was zelf altijd zo ****ing dun. Je moet gewoon 15 boterhammen op een dag eten. Kwark, kipfilet, pindakas alles heeeeel veel melk en dat soort dingen. Jij bedoeld met je kapot eten waarschijnlijk

6 boterhammen, 2 bekers melk en dan savonds nog een koekje? zoals de meeste mensen die hier nieuw komen en denken dat ze veel eten.

Ik ben zelf een goed voorbeeld, door genoeg te eten toch 10kg aangekomen in 5 maanden.

Ik heb vandaag mijn BF% laten meten met een stroomweegschaal(?) weet niet precies welke het is..

Maar goed, ik had 10.4% bodyfat, wat ik verder las zou dat laag genoeg zijn om een 6-pack te kunnen zien maar ik train nu al ongeveer een jaar mijn buikspieren door er 50 te doen 3-4 keer per week.

Toch heb ik geen 6-pack, ligt dit nou aan mijn BF% of heb ik te weinig getrained en moet ik het afwisselen?

Alvast bedankt

als je op 10% geen six-pack heb heb je geen spierontwikkeling (wat best eens zou kunnen gezien je gewicht en lengte......) of die 10% meting klopt niet (en iedere vet-meting die cijfers achter de komma geeft vertrouw ik sowieso niet. Zo precies kun je niet meten).

of beide.(meest waarschijnlijk)

Bedankt!

Gaat ook om de hoeveelheid en NIET om wat je eet. Of je moet een ziekte hebben.

als je op 10% geen six-pack heb heb je geen spierontwikkeling (wat best eens zou kunnen gezien je gewicht en lengte......) of die 10% meting klopt niet (en iedere vet-meting die cijfers achter de komma geeft vertrouw ik sowieso niet. Zo precies kun je niet meten).

of beide.(meest waarschijnlijk)

met 1.97 m en 75 kilo zal het wss wel kloppen ongeveer dat vetpercentage:) gewoon met gewichten buik trainen..

Zo iemand bestaat niet. Ik was zelf altijd zo ****ing dun. Je moet gewoon 15 boterhammen op een dag eten. Kwark, kipfilet, pindakas alles heeeeel veel melk en dat soort dingen. Jij bedoeld met je kapot eten waarschijnlijk

6 boterhammen, 2 bekers melk en dan savonds nog een koekje? zoals de meeste mensen die hier nieuw komen en denken dat ze veel eten.

Ik ben zelf een goed voorbeeld, door genoeg te eten toch 10kg aangekomen in 5 maanden.

haha reps

+1

Ik weet niet hoeveel mensen er nog voorbij moeten komen die zeggen dat ze veel eten, terwijl ze 2 barbie en ken maaltijden hebben op een dag.

Verder:
Vetpercentage meten met een zo'n weegschaal is echt onzin, die uitslagen zijn uiterst onbetrouwbaar.
Normaal gesproken moet je bij 10% bf echt wel een sixpack kunnen zien, of je nu getraind hebt of niet... Maar wat ook al is gezegd: train je buikspieren verzwaard. Op apparaten, of gewoon met een dumbbell of schijf op je buik. Ook zijn dragon flags heel effectief imo.

1.97 en zo laag gewicht, wtf man ga je maar sbnel volproppen! :D

Alvast bedankt

Waarschijnlijk geen genetische six-pack aanleg

de TS moet eerst maar eens wat gaan eten voor die omwaait :o

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens :P

Terug
Naar boven