MuscleMeat

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.

Een vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017

Vergelijkbaar met superpump (gebruik het zelf ook heel vaak), tevens een vergelijkbare samenstelling.

Geen 1.3 dmaa of andere stoffen die je wel terug vind in veel boosters (die daarom ook de crash met zich meenemen).

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ab-pre-workout-pro-bodylab-283066/index5.html
hier het review topic

Is trouwens de nitro blend uit het assortiment? of komt hij nog terug?

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat we dan ook dat petje en die onderbroek kunnen kopen :)?

Ik wil die pet hebben!! Die ziet er bruut uit :D

Die chick mag er ook bij :)

We gaan de Bodylab Kledinglijn maar heel snel uitbreiden!

En die meid... tsja Killy we gaan ons best voor je doen :D

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:48 ----------

Mamma! Er zit een monster onder mijn bed :eek:

Fantastisch! :D

Met de nieuwe stijl heeft je kamer ook gelijk een upgrade! :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:49 ----------

ff reminder want ik had al pm gestuurd maar nog geen reactie gekregen, mij ordnr is 97083

Ik stuur je zo even een PM!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:49 ----------

Ik heb de hyper fx geprobeerd,, iets hoger gedoseerd maar ik heb een prima training gehad...

Goed te horen! De Reacties op [Link niet meer beschikbaar]zijn van positief tot matig. Nogal wisselende ervaringen gehoord.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:50 ----------

Mooie nieuwe labeling hoor!! :thumbs: Zal binnenkort bestelling plaatsen!:)

Dank voor je compliment!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:50 ----------

Ik vind het super dat alles zo gedetailleerd op het etiket staat .

Ik ben die gozer die altijd 20kg rice en protein koopt :p

Klasse! en je bent gelukkig niet de enige ;)

Zie onze reactie in het andere topic! :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:51 ----------

De Bodylab Pre Workout is een topper!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 12:52 ----------

http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017

Vergelijkbaar met superpump (gebruik het zelf ook heel vaak), tevens een vergelijkbare samenstelling.

Geen 1.3 dmaa of andere stoffen die je wel terug vind in veel boosters (die daarom ook de crash met zich meenemen).

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ab-pre-workout-pro-bodylab-283066/index5.html
hier het review topic

Is trouwens de nitro blend uit het assortiment? of komt hij nog terug?

We krijgen binnenkort een nog betere vervanger van de Nitro Blend :D

We hebben nog enkele potten in de oude stijl, deze gaan a.s. dinsdag in de uitverkoop. :)

Net een nieuwe gainer besteld. Ik ben gegaan voor de serious mass van ON.
Ik zat wel sterk te twijfelen of ik niet de R&P moest bestellen hehe..

Kan ik het nieuwe jaar van start met een nieuwe gainer, ole!

Net een nieuwe gainer besteld. Ik ben gegaan voor de serious mass van ON.
Ik zat wel sterk te twijfelen of ik niet de R&P moest bestellen hehe..

Kan ik het nieuwe jaar van start met een nieuwe gainer, ole!

Dank voor je order en succes! :thumb:

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 11:29 ----------

komen er al nieuwe smaken rice en protein?

Ja, we verwachten ze binnen enkele weken.
De eerst volgende smaken worden aardbei/roodvrucht en banaan.
De aardbei/rode vruchten is echt een heerlijke smaak.
De banaan is ook erg lekker maar een wat mildere en neutrale smaak.

als banaan komt, ga ik ook maar is weer bestellen :)

Ik zag zojuist door eenander topic jullie rice & protein. Die voedingswaarden zien er erg goed uit. Is hetbeter dan andere weight gainers?(cleaner ofzo)

En zou je een shake van halfvolle melk en rice&protein als cleane voeding kunnen zien?

Bedankt alvast.

Ik zag zojuist door eenander topic jullie rice & protein. Die voedingswaarden zien er erg goed uit. Is hetbeter dan andere weight gainers?(cleaner ofzo)

En zou je een shake van halfvolle melk en rice&protein als cleane voeding kunnen zien?

Bedankt alvast.

We gebruiken als koolhydraatbron enkel zilvervliesrijst. Dit is 100% natuurlijk en heeft een perfecte voedingswaarde voor droge spieropbouw. Het bevat naast rijst een blend van zeer hoogwaardige eiwitbronnen. Het is dus veel cleaner en hoogwaardiger dan de gemiddelde gainer. Je kunt de Rice en Protein zowel met melk als met water maken en is qua shake het beste alternatief t.o.v. gewone voeding.

We gebruiken als koolhydraatbron enkel zilvervliesrijst. Dit is 100% natuurlijk en heeft een perfecte voedingswaarde voor droge spieropbouw. Het bevat naast rijst een blend van zeer hoogwaardige eiwitbronnen. Het is dus veel cleaner en hoogwaardiger dan de gemiddelde gainer. Je kunt de Rice en Protein zowel met melk als met water maken en is qua shake het beste alternatief t.o.v. gewone voeding.

Dankje voor de informatie, ik ga het nu bestellen. Ik hoop dat ik het morgen heb want ik wil het graag nog voor kerst:)

Als er een sample bij mag, zou leuk zijn;)

Laatst bewerkt:
Dankje voor de informatie, ik ga het nu bestellen. Ik hoop dat ik het morgen heb want ik wil het graag nog voor kerst:)

Als er een sample bij mag, zou leuk zijn;)

Stuur anders even je ordernr dan maak ik het in orde.
Als je zsm wilt bestellen kies dan voor een ideal of creditcard betaling!
Alvast bedankt voor je order! :thumb:

Stuur anders even je ordernr dan maak ik het in orde.
Als je zsm wilt bestellen kies dan voor een ideal of creditcard betaling!
Alvast bedankt voor je order! :thumb:

Het was Ordernummer: 100621
maar hij is al verzonden dus ben er te laat mee:P
Heb ook meteen ideal gebruikt:)

lekkere smaken op komst voor rice & protein :D

net 4x rice&protein besteld ( 2011-12-25-100927). Is het mogelijk om een hyper fx sample er bij te krijgen?

lekkere smaken op komst voor rice & protein :D

zeker weten! :thumb:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 12:12 ----------

net 4x rice&protein besteld ( 2011-12-25-100927). Is het mogelijk om een hyper fx sample er bij te krijgen?

Bedankt voor je bestelling! :thumb:
Ik ga er direct voor je achteraan!

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 12:13 ----------

Zou even bellen/emailen, bodylab is zo goed in hun werk dat de orders soms zo snel worden verwerkt dat je telaat bent :p

Dank voor je compliment!
Ik ga het doorgeven aan de jongens van Logistiek :D

Komt er ook nog Cell Tech in de aanbieding? Wil em graag uitproberen maar hij is wat duur...

Is dat ook dezelfde kwaliteit? Nog even een tip, zet bij de producten hoelang je ermee doet/hoeveel shakes je eruit haalt. Scheelt ons rekenwerk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven